Шеберлік сынып Тақырыбы: “Сын тұрғысынан ойлау”
сын тұрғысына арналған шеберлік сыныбы
Аты-жөні:Байменова Гүлжан Тоқтамысқызы
жұмыс орны Мамлют ауданы, Бостандық орта мектебі
Шеберлік сыныбы
Тақырыбы: | Сыни тұрғысынан ойлау | |
Өту ұзақтығы: | 30 минут | |
Мақсаты: | Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез-келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. | |
Оқу нәтижелері: | -мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру қызметін өздері басқаруға;
-білім мәдениеттілігі мен маңыздылығын түсініп, қажетті іс-әрекетті белсене және өз бетінше орындауға; -жеке ерекшелігі мен қыбілетіне сай тапсырмаларды өзі таңдап, іздеп тауып, белсене орындауға; -білім мен мәдени құндылықтарды игеру ісін топтасып және ұжымдасып мұғалім көмегінсіз атқаруы; -құр мәлімет алумен шектелмей, сабақ барысында өз пікірін ашық айтып, сұхбат жүргізуге; -ой-өрісі ғана емес, рухани және әлеуметтік жағынан өздерін- өздері дамытып, тәрбиелеуге.
|
|
Түйінді идеялар: | сабақ өту барысында сыныппен жеке, жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс. жұмыс жасай отырып жеке тұлғаны дамыту. |
|
Кезеңдер:
Жаттығулар: |
Мұғалімдердің әректтері: | Нәтижесі: |
І. Педагогикалық тәжірибе таныстырылымы
5 мин. |
Мен Байменова Гүлжан Тоқтамысқызы Мамлют ауданы Бостандық ауылында тарих және география пәндерінен сабақ беремін. Еңбек өтілім 8 жыл, 1 санат.
Бостандық орта мектебінде 80 оқушы, 5 және 11 сыныптар аралығында сабақ беремін. Кей сыныптарды 5 оқушыдан сондықтан ондай сыныптарда топтық жұмыс істеу қиын. Сыни тұрғысынан ойлау бойынша барлық сыныптарда сабақ өткіземін сыныптар белсенділік таныта отырып қатысады.
|
|
ІІ. Жобалау
20 мин |
1. Сыныпты топқа бөлемін. «молекула атом» ойыны бойынша. Оқушылар ортаға шығып жүреді 3 дегенде 3 оқушы бір – бірінің қолынан ұстап 1 топ құрайды. 2. Топтар өз лидерлерін сайлайды. 3. Топтарға тапсырма беріледі атлас бойынша Қазақстанды оңтүстіктен солтүстікке, батымтан шығысқа қарай өткенде қандай нысандарды кездестіресіңдер соны ватманға салу. 4. «Галлерея» стратегиясы 2 топ бір біріне барып жұмыстарымен танысады сағат тілі бойынша. Топтар 2 жұлдыз 2 ұнаған нәрсесіне тілек жазады. 1 тіліек жақсарту керек нәрсесін жазады. 5. Әр топ қортынды шығарып ортаға салады. 6. Рекорд кітабына Қазақстанның қай аймағын енгізуге болады? Эссе жазу. 7. Бағалау.
|
Оқушылар Қазақстанның физикалық – географиялық жағдайын жақсы білуі.
Физикалық сауаттылыққа үйренеді. Картамен жұмыс жасау. |
Рефлексия
5 мин
|
Менің көңіл –күйім қандай? Портрет салу. | Сабақтан алған әсерін білдіреді. |