Әріпті бөлшек өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Келісілді Бекітілді Директордың оқу ісі жөніндегі Мектеп директоры:______________ орынбасары: ______________ Р.А.Нуркин К.А.Солтаналинова
“____”_________2018ж “____”___________2018ж
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: алгебра | Сынып 7 «а» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Әріпті бөлшек өрнектерді түрлендіруге есептер шығару | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Алгебра 7-сынып оқулығы , интернет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі |
– Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
– Пікірталасуға үйренеді . -Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Туындайтын идеялар | Бөлшек-рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіруге берілген есептерді топпен жұмыс жасау барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топтарға бөлу (тақтаға түрлі түсті стекерлер ілініп тұрады, астында қандай топта отыратыны жазылады, соны таңдау арқылы топқа бөлінеді)
1. Сабақ тақырыбын анықтау (сөз жинау)
|
Топқа бөлінеді – Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі -Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -топпенжұмыс -оқулықпен жұмыс -деңгейлік тапсырма – рефлексия -өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
ІІ. Үй тасырмасын тексеру кезеңі: (5 мин) АКТ
ІІІ.Ой толғаныс Ауызша (5мин)
ІV Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар (10мин)
V.Бекіту тапсырмалар: (10мин)АКТ
|
Сыныпты төрт топқа бөлу. Топ жетекшісіне нәтижелік карта үлестіру.
Cәйкестендіру кестесін толтыру
І топ №____ (1), №____ (3), ІІ топ №____ (3), №____ (2), ІІІ топ №____ (4), № ____(1), ІV топ № ____ (2), №____ (4),
ТЕСТ 1. а) 0 в) с) 1 2. а) в) с) 3. а) в) с) |
Топ жетекшісі бағалау парағын сабақ бойы толтырып отырады.
Әр топтан бір оқушы тақтаға жазады, қалған оқушылар тексереді
Оқушылар ойланып жауап береді
Топ мүшелері берілген есептерді топпен бірігіп ақылдасып шығарады.
Оқушылар бекіту тапсырманы орындайды.
|
Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай
Топ жетекшісі бағалайды. Барлығы дұрыс болса 5 ұпай қойылады.
Дұрыс жауап берген оқушыға 1 ұпай
Өзін-өзі бағалау. Әр дұрыс есеп 1ұпай Топ жетекшісі бағалау парағына ұпай санын қойып отырады. Ешкімнің көмегінсіз шығарса-4 ұпай, Біреудің көмегімен шығарса-3 ұпай, Жанындағылардан көшірсе-2 ұпай
Жұппен жұмыс. Бірін-бірі бағалайды Барлығы дұрыс -5 ұпай, А,В ұпай дұрыс-4 ұпай, А дұрыс-3 ұпай |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әр топ басшысына таратылатын бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҮІ. Үйге тапсырма беру: оны түсіндіріп кету №_____________
(2мин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҮІІ. Рефлексия:
– Енді «табыс ағашын отырғызайық». алманы алып, тақтада тұрған ағашқа (3мин)
жапсырады).
|
(Тақтада ағаштың суреті)
Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сіздің алған білімдеріңіз(оқушылар өздері таңдаған |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ҮІІІ. Бағалау (3мин) | Топ басшысы бағаларын оқып шығады |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718