Дос болуды үйренеміз
Сабақтың тақырыбы:
Дос болуды үйренеміз |
Мұғалімнің аты-жөні: Накенова Гулбакыт
Күні: 14.02.2018 |
||||||
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді. | ||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||
Сабақтың жоспары | |||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||
Басталуы
5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Тыныштық сәті. Балалар, еркін отырайық. Көзімізді жұмып, бәріміз терең демалып, таңның атуын елестетейікші. – Тіршіліктің оянуын, – Табиғаттың сұлу, әдемі, көркемдігін сезінейікші. Шығыс жақсарғайып енді таң да атыпкеледі. Атып келе жатқан таң,шіркін қандай тамаша! Қандай керемет, әдемі, сұлудесеңші! Біз бәріміз таңның атуын күтіп, ойланып отырмыз. Жаңа ғана шыққан жасыл шөп те, жылыжел де, жұп-жұмсақ жапырақтар да бізді айналады, жақсыкөреді. Күннің жаңа ұядан шыққан сәулесі мүлгіп тұрған әр гүлге бір төнеді. Жылы шуақпен желпіп, тербей оятады. Гүлдердің бәрі де ұйқыдан оянды. Шуақшаша алтын таң да, мөлдір таза ауа да оянды. Әлемнің бәріне жарық жайылды. Құстар да оянды. Жәндіктер қыбырлап, құмырсқалар шапқылапжүр. Табиғат та оянған, оян сен де! Терең демалып, көздеріңді ашыңдар. (көңіл – күйлерін) сұрау Үй тапсырмасын тексеру Оқулықтағы тапсырманы орындау берілген Тиісті сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлемдерді аяқтаңдар. Оқушылардың тапсырмаларын тексеріп,өзім қорытындылаймын. |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәйексөз. Достықты достық шақырады. Абай Құнанбаев. «Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? -жігіт неліктен құмға жазды? – Жақсылықты тасқа жазуының себебі неде? – Бұл оқиғадан қандай сабақ алар едің? -Өзің достарыңмен қарым – қатынаста өкпе – ренішті қалай жеңесің? |
Оқулық, мәтіндер.
|
|||||
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Дәптермен жұмыс. Дос болуды үйренеміз Талдау
|
||||||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергіту сәті “Көңілді күн”
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. | |||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Видеоролик
|
Видеороликті талдау.
|
|||||
Топпен ән айту: «Дос болайық бәріміз». | |||||||
Үй тапсырмасы.
«Менің достарым»тақырыбында сурет салу |
|||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Кері байланыс қоржыны | ||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||