Адам өмірінде пәтер интерьердің маңызы.

Сабақтың тақырыбы: Адам өмірінде пәтер интерьердің  маңызы.

ФСН № 5 Инфляциямен күрес.

 

Міндеттері:

Білімдік – тырғын үй интерьер туралы білім беру

           Дамытушылық – оқытушылардың тақырып туралы ойларын кеңейту, эстетикалық талғамын дамыту. Шығармашылығын арттыру

          Тәрбиелік – эстетикалық тәрбие беру, әсемдікке сұлулыққа ұйымшылдыққа баулу

 

Мақсаты: «стиль», « сән», « интерьер» түсініктеріне тоқталу, интерьердің композициялық шешімін меңгерту.

 

Сабақтың түрі: аралас сабақ

 

Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар: технологиялық картасы, слайдтар, стикерлер, ватман, желім, қайшы.

 

Сабақ жоспары

1.Ұйымдастыру – 2 мин.

2.Жаңа білім беру – 15 мин.

3.Өзіндік жұмыс – 15 мин.

4.Рефлексия – 5 мин

  1. Бағалау пырағы -6 мин
  2. Үйге жұмыс тапсырма – 2 мин. /барлығы 45 мин.

 

Сабақ барысы.

 

 1.Ұйымдастыру

-сәлемдеу

– оқушылардың сабаққа дайындылығын тексеру

 

  1. Жаңа білім беру

Үй – сол жер, қайда адам демалады, тұрады. Мында ол толғанушылықтарға еліку біледі, оған ешкім сүйікті іспен айналасуға араласпайды, жақын достармен кездеседі. Барлық осы үшін пәтердің лайықты интерьері болуы керек

Мұғалім: Сендер калай ойлайсындар ,  интерьер бұл не?

Оқушылар-: үйдің жиһазы, кілемдер, түсқағаздар.

Мұғалім: интерьер, француз тілінен, – “ішкі”

Интерьер — пәтердің белгілі бір ретпен қалыптастырылған әрі сәндеп жабдықталған ішкі кеңістігі.

Пәтер интерьерін қалыптастыруда оның сәулеттік шешімі және құрылыс жабдықтары: бөлменін саны мен өзара ыңғайластырып олардың көлемі мен габариті, терезе мен есіктің, үй жылытатын радиаторлардың, жап-сарластырып салынған шкафтың, санитарлық аспаптардың, асханадағы ыдыс-аяқ жуғыш пен газ не электр плитаның т. б. орналасуы елеулі роль атқарады. Пәтер интерьері тұрмыстық аспаптардан, машиналар мен жарық түсіретін құралдардан және жиһаздан құралады.

Интерьерді жабдықтаудың қажетті шарты — қолайлылық пен әсемдік. Интерьердің барлық элементтері өзара әдемі үйлесуі, ал интерьер бүтіндей алғанда бірін-бірі толықтырып, көз тартарлық әсем болуы тиіс. Пәтерді жабдықтарда үйге қандай заттар қажет, оларды қай жерге және қалай орналастыру, әшекейі мен түсі, бөлменің әшекей мен болуын өзгерту-өзгертпеу туралы мәселені алдын ала ойластыру керек.

Пәтер интерьерін қалыптастыру мәселесіне арналған кітаптар шығарылады, журналдарға мақалалар басылады, көрмелер ұйымдастырылады.

3.Өзіндік жұмыс

 1 Топқа бөлінеміз. Ауқымға бәріміз тұрамыз, сол жағынан бастаймыз. Бірінші  отырады, екінші шапалақтайды , ал үшінші секіреді. Кім отырды – 1 топ, кім шапалақтады – 2 топ, кім секірді – 3 топ.

Ал енді топ басшысыны таңдандар.

1 тапсырма

Коллаж жасау және  оны қорғау

2 тапсырма

Сөзжұмбақты құрастыру

 

  1. Рефлексия

Оқушылар стикірге жазады не білдім, не білгім келеді, не білмедім.

 

  1. Бағалау пырағы.

Топ басшысы бағалау пырағын толтырып топ мүшелеріне баға қояды.

 

  1. Үйге тапсырма

Менің бөлмем презентациясын жасау 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа өзіндік талдау.

 

Сабақтың тақырыбы: Тұрғын үйдің интерьері.

 

Міндеттері:

Білімдік – тырғын үй интерьер туралы білім беру

Дамытушылық – оқытушылардың тақырып туралы ойларын кеңейту, эстетикалық талғамын дамыту. Шығармашылығын арттыру

Тәрбиелік – эстетикалық тәрбие беру, әсемдікке сұлулыққа ұйымшылдыққа баулу
 

Мақсаты: « стиль», « сән», « интерьер»  түсініктеріне тоқталу, интерьердің композициялық шешімін меңгерту.

 

Сабақта әр тұрлі тәсілдер қолдаңды. Сабақта уақыт осылай    бөлінді:

ұйымдастыру – 2 мин., жаңа білім беру – 15 мин., өзіндік жұмыс – 15 мин., рефлексия – 5 мин., бағалау пырағы -6 мин., үйге жұмыс тапсырма – 2 мин. Ол бөлу дұрыс болды деп ойлаймын.

 

Оқушылар өте жақсы жұмыс жасады. Жоспар бойынша қыздар 3 топқа бөлінді. 1 топ – ас бөлмесі, 2 топ – қонақ бөлмесі, 3 топ – балалар бөлмесі. Суреттерді қиіп ватманға жапстырды содан кейін, суретттің астына 2 тілде аспаптың атауын  жазды. Топ басшылар өз коллаждарын қорғады.

Кейін топтар сөзжұмбақты құрастырды.

Сабақ мақсатына жеттік.

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *