Қол ұстасып арқан үстімен жүру.
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастыру оқу қызметі:Дене тәрбиесі
Тақырыбы: Қол ұстасып,арқаннан ұстасып жүру.Алаңның 1-шетінен 2-ші шетіне дейін жүгіру.
Мақсаты:Балалардың қозғалыстарын жетілдіру, қол қстасып жүруді, алаңның 2 шетіне дейін жүгіруді үйрету.
Керек құралдар:Сылдырмақ,ысқырғыш,доп.
Қимыл-қозғалыс ойыны: «Кім жылдам»
Әрекет кезеңдер Нұсқаушының қызметі Балалардың қызметі
Мотивациялық
Қозғаушы
Іздену-ұйымдастырушылық
Рефлекстік-коррекциялаушы Балаларды сап түзетіп,қатарға тұрғызады.
Амандасады.Тік тұрыңдар,түзеліңдер! Оңға бұрылып,саппен жүріңдер! Нұсқаулықты орыңдаңдар! Аяқ ұшымен жүру, қол белде, өкшемен жүру, қол желкеде. Нұсқау бойынша орындату. Сылдырмақтың көмегімен 2 қатарға бөліп тұрғызу. Жалпы дамытушы жаттығуын орындатады.
1Бас,иық жаттығуларын орындатады.
2.Бел,кеуде жаттығуларын орындатады.
3.Қол-аяқ жаттығуларын орындатады
Негізгі оқу қызметі бойынша нұсқаушы қол ұстасып және арқаннан ұстап жүруді,алаңның 2- шетіне дейін жүгіруді түсіндіріп,ойынды үйретеді.
Қимыл-қозғалыс: «Кім жылдам».
Ойын шарты: Балаларды екі топқа бөледі. Екі қатарға кеглилердің арасына өтіп, жылдам жүгіріп келуді түсіндіріп, ойынды үйретеді.
Тыныс алу жаттығуларын жасатады.
Балаларға бүгінгі оқу қызметі барысынан сұрақтар қойды.Іс-қимыл қозғалыстарын байқау арқылы балаларды мадақтады.
Сау болыңыздар! Балалар 1 қатармен сап түзеп,қатарға тұрды. Амандасты. Нұсқаулықты орындады.Саппен жүре келе 2 қатарға тұрды .
Жалпы дамытушы жаттығуын орындады.
Жалпы дамытушы жаттығуларын бірнеше рет қайталайды.
Балалар тепе-теңдікті сақтап жүруді және лақтырылған допты қағып алуды үйренді.
Балалар «Кім жылдам» ойын кезінде үйренді..
Тыныс алу жаттығуын жасады.
Жауап берді.
Қуанды.
Сау болыңыз.