Қабдеш Жұмаділов “Қаздар қайтып барады”

Күні: 05.04.17Сынып: 8            Пәні: Қазақтілі             Бекітемін:

Тақырыбы

Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» әңгімесі (1-сабақ)

Мақсаты

Әңгіменің мазмұнын меңгерте отырып, тақырыбы мен идеясын талдай білуге, кейіпкерлеріне мінездеме беруге, көркем сөздерін таба білуге үйрету,  ақынның шығармашылығы туралы  білімдерін дамыту; біліп-үйренуде бір-біріне көмектесуге дағдыландыру.

Күтілетіннәтиже

Әңгіменің мазмұнын түсінеді, тақырыбы мен идеясын  талдай біледі, кейіпкерлеріне мінездеме береді.

7 модульдіңқолданылуы

 “Оқыту мен оқудағыжаңатәсілдер”, “Оқытуүшінбағалаужәнеоқудыбағалау”, “Сынитұрғыданойлауғаүйрету”,  “Оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық”.

Қолданылатынәдіс-тәсілдер

Блум, СТО

Қолданылатынресурстар

Бағалаупарақшалары, стикерлер.

Ұйымдастырукезеңі

Төрткедейінсаналуарқылытопқабөлінеді.

Оқушылардыңмұндағымақсатытөрткедейінсаналуарқылытопқабөлінеді.

Сабақ кез.

 

Ойлау    

деңгей

лері

Әдіс-тәсілдер

Критерийлер

 

Тапсырмалар

Оқушылардыңіс-әрекеті

I.Қызығушылық-ты ояту

 

 

Білу

 

 

Жуан, жіңішке сұрақтар

Әңгіменің мазмұнын меңгереді. Мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап береді?

1.Байтас қарт қайда сапар шегіп келеді? Оның арман-тілегі не?2.Қарт жолда қандай қиыншылықтарды басынан өткізеді? Оның мінезінен қандай ерекшеліктерді байқадың-дар?3.Әңгімеде қазақ халқының басынан кешкен қандай тарихи оқиға бар?4.Жазушы мен қарттың өмірінде қандай байланыс бар?

5.Ол қасқырдан қалай құтылады?6.Қарттың кәсібі не? Төлеутай кім? Отбасына не болған? 7.Ол туған жеріне оралуды неше жыл бойы армандады? Немересінен қалай айрылды? 8.Тұмардың ішінде не бар еді?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, мысал келтіреді.

II. Мағынаны тану

Түсіну

Ой қозғау

Қойылған сұрақтардың себебін айтып дәлелдейді.

1.Әңгіме неге «Қаздар қайтып барады» деп аталған? Қаздар мен қарт өмірінің қандай байланысы бар?2.Қарт неліктен Қытайға отбасымен бірге көшкен?3.Қарт неліктен: «Бұл – менің ақырғы тілегім ғой», – деді? 4.Қартты не ебепті қамады?

Оқушылар себебін айтады

Қолда-ну

«Тұжы-рым» кестесі

Кейіпкердің іс-әрекеті мен адами қасиетіне тұжырым жасайды, өзіндік пікір білдіреді.

«Тұжырым» кестесі толтырылады.

Кейіпкер

Іс-әрекеті

Адами қасиеттері

Байтас қарт

 

 

Тапсырмалар-ды орындайды.

Талдау

Екі жақты күнделік

Әңгімедегі әсер еткен тұсын жазып, соның себебін анықтайды.

Әсер еткен тұсы

Себебі

 

 

Кесте толтырады

III. Ой толғаныс

Жинақ-  

тау

 

Топтас-тыру

Берілген сөздер туралы өз ойларын топтасты-рып жазады

Туған жер, Отан туралы топтастыру

Отан

Овал: Отан 

 

Топтастырады

Бағалау

Ой қозғау

Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып жауап береді.

1.Әңгімедегі «Бір уыс топырақ» деген сөздің мәнін қалай түсінесіңдер?

2.Осы әңгімеге тақырыптас туған жер, оған деген сағыныш жайында қандай шығармалар-ды оқыдыңдар, кинофильмдер көрдіңдер?

Сұрақтарға жауап береді

 

Үй жұмысы:  «Әркімнің туған жері – Мысыр шаһары» тақырыбында эссе жазып келу

Критериалды бағалау

Ойлау деңгейлері

Тапсырмалар

Дескриптор

Ұпайы

Баға

1

Білу. Кім? Не? Қайда?

Қашан? Топтық жұмыс

Сұрақтар

1-8-ге дейінгі сұрақтар

 

Сұрақтарға толық, дұрыс жауап берді, дәлел келтірді

5

 

5 ұпай-«3»

 

 

 

 

Сұрақтарға толық жауап бермеді

3

Екі сұраққа ғана жауап берді

2

2

Түсіну.   Неліктен? Не

себепті? Не үшін?

Сұрақтар

1-4-ке дейінгі сұрақтар

Себебін толық анықтады

1

 

5+4=9 ұпай-

«4»

Толық ашпады

0,5

3

Қолдану

Тапсырмалар

Кестемен жұмыс

Толық орындалды

1

Жартылай орындады

0,5

 

 

4

Талдау.

Салыстыру

Екі жақты күнделік

Жауап нақты, барынша толық

2

Толықтыру керек

1

5

Жинақтау. Бар білгенін

жинақтау. Пән-қбай-с

Топтастыру

Жауабы дұрыс, толық орындады

2

5+4+3=

12 ұпай-

«5»

Толықтыру қажет

1

6

Бағалау. Не істер едің?

Қалай ойлайсың?

Сұрақтар

Өмірмен байланыстыра білді

1

Дәлел жеткіліксіз

0

Бағалау шәкілі:1 – 5 = «3»          5+4 = 9 ұпай(6-9-ға дейін) – «4»          5+4+3= 12 ұпай (10-12-ге дейін) – «5»

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *