Математика Басқатырғыш тапсырмалар
Мектебі: |
«Сарышаған кентіндегі жалпы орта білім беретені мектеп (мектеп жанындағы интернатымен)»КММ |
||||||||||
Математика сабағы |
Тақырыбы: Басқатырғыш тапсырмалар |
||||||||||
Күні:04.12.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожабекова Гульнур Чапаевна |
||||||||||
Сынып: 1 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.4.2.2 бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер, ребустар шешеді
|
||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||
Сандардың көмегімен сөз құрай алады |
|||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||
Топтасып жұмыс жасайды |
|||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||
Сіріңке шиімен цифр құрастыра алады |
|||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: басқатырғыш тапсырмаларды шешіп үйренеді. Негізгі терминдер мен сөз тіркестерін: басқатырғыштар |
||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||||||||||
Басқатырғыштар – тапқырлыққа үйрететін қызықты тапсырмалар |
|||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: -Басқатырғыш тапсырмаларды қалай шығарамыз? -Суреттегі компьютерлер қандай тоқ көзіне қосылғаннын анықтау. -Кестедегі сандардың заңдылықтарын пайдаланып қалай есеп шығарамыз? -Алты сіріңкенің шиімен цифрларды қалай құрастырамыз? |
|||||||||||
Критерий |
Бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептерді орындап үйренеді. |
||||||||||
Дискриптор |
Сандардың көмегімен сөз құрайды. Бірдей цифрлармен есеп шығарады. Сірңке шиімен цифр құрастырады. |
||||||||||
Алдыңғы оқу |
Бірдей сандардың заңдылықтарын біледі |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Басы
Ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезең: Аспанға қарап ай көрдім Төменге қарап жер көрдім Оңға, солға бұрылдым Егеменді ел көрдім Қазақстан деген жер көрдім Қазақстан деген ел көрдім Фигуралардың көмегімен топқа бөлу Сабақтың мақсатымен таныстыру. Тыңдалым:Қызығушылығын ояту: «Кемпір мен ұрылар» ертегісін оқып беремін. Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер Жауабы: 10адамТоптық жұмыс: Оқушыларға басқатырғыш тапсырмала орындайтынын айтып, үлестірмелі дидактикалық материалдарды тарату. Үлгі ретінде тапсырманы қалай орындайтыны туралы түсінік беру.
Топтық жұмыс «Жасырын сөздер» Әрбір сан әліпбидгі әріпті білдіреді. Берілген тапсырмада оқушылар цифрларды әріптерге сәйкестендіре отырып, сөздерді тауып оқиды. Жауабы: тату, отан, достық
Жұптық жұмыс : «Компьютер». Компьютердің артында жазылған сандар үштігін толықтырып орындаған кезде қай компьютердің қай тоқ көзіне қосылып тұрғанын анықтауға болады. Жауабы: а) 2 ә) 3 б)1
Сергіту сәті: «Мен Қазақпын»
|
Шаттық шеңбері: Біз қандай мемлекетте тұрамыз? Қазақстан қандай ел? Ту, елтаңба, әнұран туралы не білесіздер?
Суреттер, кеспе қағаздары.
Видео көрсету
|
|||||||||
Топтық жұмыс: «Шығарып көр» бірінші сызбада заңдылығы көрсетілген. Сол заңдылыққа сүйеніп қалған сызбаларды топтасып орындау.
Жеке жұмыс: «Орындап көр» Aлты сіріңке шиімен 6 цифрын құрастыру. 9 цифры шығатындай етіп, 1шиді ауыстырып қой, тағыда 1шиді ауыстырып қойғанда басқа цифр шығу керек |
|
||||||||||
соңы |
Кері байланыс: -Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? -Басқатырғыш тапсырмалар қиын болды ма? -Қандай басқатырғыш тапсырма сіздерге ұнады? |
||||||||||
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Тәрбиелік мәні: ұйымшылдыққа
Пəнаралық байланыс : сауат ашу, көркем еңбек
Құндылықтармен байланыс: Бірін бірі сыйлайды, тыңдайды
АКТ-мен байланыс: |
|||||||||
Тапсырманы орындап болған соң мадақтап отырамын. |
Әр тапсырма орындағанда смайлинкпен бағалап отырамын |
||||||||||
Рефлекция: Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейдеөтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?) Уақытты қалайпайдаландым? Жоспарымақандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
|
Өз сабағымды талдау .
|
|||||||||