Ондық бөлшектерге амалдар қолдану.

Сабақ  жоспары.№167

Пән  атауы : Математика

Күні : 13.04.2016 ж

Сынып : 5

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерге  амалдар  қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: « Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерге  амалдар  қолдану» арқылы  алған  білімдерін  қайталау, терең  меңгеруге  ықпал  ету.
Дамытушылық: Ойын  элементтері  арқылы  оқушылардың ойлауын, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы.
Көрнекіліктері: 1. Слайд-презентация

                              2.Деңгейлік  тапсырмалар

                              3. Бағалау парағы.
Оқыту әдістері: Түсіндірмелі сұрақ – жауап, деңгейлеп  дамыта  оқыту, ойын технологиясы  элементтері.

Оқытудың  формасы : Бірлескен  ұжымдық  іс-әрекет.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Сәлемдесу

    2.Сабаққа  келмеген  оқушыларды  анықтау

    3.Оқушылардың  сабаққа  дайындығын  тексеру

    4. Оқушылардың  зейінін  сабаққа  аудару.

    Берілген  суреттердің  ішінен  сабақтың  басындағы  сенің  көңіл  – күйіңді  көрсететінін  белгілі

     Менің  көңіл- күйім  жақсы , сабаққа  дайынмын

 

     Көңіл  күім  онша  емес

     Мен  қобалжып  отырмын

II. Үй тапсырмасын тексеру. №1677.(амалдарды  орындау)

    Жұмбақ : Бүтін  менен  бөлшекті

                     Үтірменен айырған.

                     Әп-әдемі  жазылар,

                     Айтыңдаршы  қандай  сан ?   ( ондық  бөлшек)
ІІІ. Сабақ  жоспарымен  таныстыру

ΙV. « Ой  толғау»  бөлімі ( сұрақ – жауап)

V. « Білімін  тексеру»  бөлімі.

VI. «Кім  жылдам ? » бөлімі.

VII.«Кім  ойшыл ?»  бөлімі.
Қорытынды
« Ой  толғау»  бөлімі.

1.      Ондық  бөлшек  дегеніміз  не ?(мысал)

2.      Ондық  бөлшектерді  салыстыру  дегеніміз  не ? (мысал)

3.      Ондық  бөлшектерді  координаталық  түзуде  салу.

4.      Ондық  бөлшектерді  қосу  және  азайту.

5.      Ондық  бөлшектерді  көбейту  және  бөлу.

V. « Білімін  тексеру»  бөлімі. (деңгейлік  тапсырмалар  беріледі)

А  деңгейі.  1) (2,6 + 3,7 ) · 5 = 6,3 · 5 = 31,5

                           2) ( 14,7 + 23 45 ) : 11 =  14,7 + 1195  = 14,7 + 23,8 = 38,5

                             38,5 : 11 = 3,5

                        3)   жұлдызшаның  орнына  тиісті  санды  қою.

                            1 * 3 , *

                               2 * , 3 *

                            * 9 * , 8 1

                           4) Салыстыру :  1,91 <19,1                               5,99 <6

В  деңгейі.  Берілген  теңдеулерді  шешіп, жауаптарын  сәйкестендіріңіз:

  ( 3,557 + х ) : 2 = 4                                                                           204

  ( 12,392 + х ) : 5 = 2,365 + 2,635                                                     4,443

   х – 712  = 85                                                                                        12,608

 

( 3,557 + х ) : 2 = 4             ( 12,392 + х ) : 5 = 2,365 + 2,635                 х – 712  = 85

3,557 + х = 4 · 2                 ( 12,392 + х ) : 5 = 5                                      12х-7х12 =85

3,557 + х = 8                      ( 12,392 + х ) = 5 · 5                                      512
х
=85      

х = 8 – 3,557                       х = 25 – 12,392                                              5х = 1020

х = 4,443                            х = 12,608                                                        х = 204

 

   С  деңгейі. VI.  «Кім  жылдам ?» бөлімі.

    Берілген   сұрақтарға  жауап  беріп , жауаптың  жанындағы  әріптерді  құрастырып  оқитын  болсақ , ондық  бөлшектерге  алғаш  үтір  қолданған  математиктің  есімі  шығады.

 

   22,3

   434100

  45,23

   0,07

  0,55

  3,4

   К

    Е

   П

   Л

   Е

   Р

               

            1. Л. 2,45 :  35  = 0,07

2. Р. Ондық  бөлшек  түрінде  жазу : 21410   = 3,4

3. П. Өрнектің  мәнін  табу : 4,3х + 81у  , мұндағы  х = 1,1     у =  0,5 = 45,23

4. Е. Ондық  бөлшекті  жай  бөлшек  түрінде  жазу : 4,34 = 434100

5. К. 19,07 + 3,23 = 22,3

6. Е. 4 – 3,45 = 0,55

Сергіту  сәті :  Оң  қолымда  5  саусақ

                         Сол  қолымда  5  саусақ

                         5 –ке  5- ті  қосқанда

                         Болып  қалды  10  саусақ.   Және  көзге  арналған   жаттығу.

VII . «Кім  ойшыл ?»  бөлімі. Мәтіндік  есептерді  амалдар  қолдану  арқылы  шығару.

1.      Меншікті  жылдамдығы  19,5 км/сағ   моторлы  қайық  ағыс  жылдамдығы  2,8 км/ сағ өзенде  ағыспен  2 сағ ,  ағысқа  қарсы  3 сағ  жүзді. Моторлы  қайық  барлығы  қанша  қашықтықты  жүзіп  өтті ?

Берілгені: V(мен. жылд.) = 19,5 км/сағ                                         Шешуі :

                  V(ағыс.қарсы. жылд.) = 2,8 км/сағ                                   S = Vt

                  t ( ағыспен)  =  2 сағ                                 S = 2 (19,5 + 2,8) + 3(19,5 – 2,8) =

                  t ( ағыс.қарсы)  =  3 сағ                             2 · 22,3 + 3 · 16,7 = 44,6 + 51,1 = 94,7   

                  Табу  керек : S ( қашықтық) – ?                                   Жауабы : 94,7 

2.      Жолаушылар  пойезында  15  вагон  бар. Оның  0,6- сы   купелі , қалғандары  пласкарт  вагондар. Жолаушылар  пойезында  неше  пласкарт  вагон  бар ?

 Берілгені: Барлық  пойыз = 15                                      Шешуі :

                    Купелі = 0,6-сы                                       15 · 0,6  = 9   (купелі)

                  Табу  керек : Пласкарт  вагон  – ?            15 – 9 = 6      (пласкарт)                    

                                                                                     Жауабы : 6   (пласкарт)   

Қосымша  тапсырмалар:

Семантикалық   карта. Есептеп жауаптарын  тауып , кестедегі  сәйкес  келетін  әріпті  белгілеген  кезде Қазақстан  бойынша  9  қорықтың  біреуінің  аты   шығады.

Тапсырма

7,75

6,2

1,6

4,65

0,024

216,7

1

18,6: 3

И

Ү

 С

А

Б

В

2

8,13 · 5

Д

Л

А

С

К

Р

3

19,7 · 11

Р

П

Ө

Б

Қ

Т

4

0,6  : 25

Ж

А

Қ

Л

І

З

5

2,5 · 3,1

Р

К

Д

Р

О

И

6

3,68 : 2,3

П

О

Т

Т

Н

У

 

Жауабы : ҮСТІРТ  ҚОРЫҒЫ

                  Орналасқан  жері  – Маңғыстау  обылысы

                  Құрылған  мерзімі – 1984 жыл

                  Жер  көлемі – 223,3 мың  гектер

 

    Үстірт  қорығында  кездесетін  мына  жануарларды  қайсысы  жойылып  кеткен  түр  санатына  жатқызылады  және  халықаралық  деңгейде  қорғауға  алынған ?

       

   1. Қабылан                  2. Қарқұйрық                  3. Қарақал                   4. Үстірт арқары

8

0,6

1,8

 

 

 

          6,2                                                       : 3                             

                                                                                                                                   

 

 

·        

0,3

4

 

2,4

 

 

 

1

            

 

        + 0,7                                                                       : 8                          

                                                    

 

 

Жауабы : 1 ,  яғни  Қабылан.

 

Сабақты  қорытындылау

Венн  диаграмма

Рефлекция

!

 

 

 

Сабақ  өте  жақсы  ұнады  және  бар  мүмкіндігімді  пайдаландым

 

! ?

 

 

 

            Сабақ  ұнады  және  өз  мүмкіндігімше  қатыстым

 

?

 

 

 

            Тарау  бойынша  әлі  жұмыс  жасау  керек

 

 

Үйге тапсырма: № 1127 амалдарды  орындау.

Бағалау

 

 

 

 

 

Қорытынды

         Деңгейлік  тапсырмалардың  А және  В  деңгейін  орындағандар :   « 3 »

         А , В , С  деңгейін  орындағандар  :   « 4 »

         А , В , С  және  қосымша  тапсырмаларды  орындағандар  : « 5 »

 

 

Аты – жөні

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

Қосымша  тапсырма

Сабаққа  қатысуы

Рейтинг

Бағасы

Асан  Меруерт

   

   +

  

   +

 

   +

 

    +

 

     +

Өте  жақсы

  

   5

Аубашева  Мөлдір

 

    +

 

    +

 

   –

 

  ±

 

  ±

 

Орташа

 

 

   4

Дюсенбек  Бектас

 

   +

 

  +

 

   –

 

 –

 

   ±

 

Орташа

 

   4

Дудник Айнагүл

 

 +

 

 +

 

 +

 

 +

 

 ±

 

Жақсы

 

  5

Жеңісбек  Аяулым

 

 +

 

 +

 

 +

 

 +

 

 ±

 

 Жақсы

 

  5

Тлеулесова  Диляра

 

 +

 

 +

 

 –

 

 ±

 

 

Жақсы

 

  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *