Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс

Қилыбай Ақнұр Орынбекқызы

Күні: 17 қаңтар 2018 жыл  
Коучинг тақырыбы: Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.
Мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ құрылымындағы оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критерий мен дескриптордың байланысын ұғына білуге және сабақ құрылымдауда пайдалана білуге бағыттау.
Түйінді идея: 1.      «Кеңесіп пішкен тон келте болмас»
Күтілетін нәтижелер: Мұғалім:

Сабақты сауатты құрылымдауға бағытталады.

Сабақ  мақсатын құрылымдағанда ойланады.

1.      Дескриптордың жұмыс жасау қадамдары екенін нақты түсінеді.

Сергіту сәті  «Көңілді күн» 1 мин.
Топтарға бөлу «Сабақта қолданылатын әдістер түрлері арқылы

І топ: Топқа бөлу әдістері

ІІ топ: Белсенді әдістер

ІІІ топ: Бағалау әдістері

ІV топ: Рефлексия әдістері»

3 мин.

Ой шақыру Мақсатқа жету туралы видеоролик көрсету (ойларын сұрау).6 мин

Критериалды бағалау туралы мәлімет 4 мин.

Тапсырма: Коуч мұғалім Қатысушы мұғалімдер
(топтарға жалпы мақсат беріледі. Әр топ жалпы мақсаттан өз мақсатын шығару, және дескриптор құра білу)

15минут

І топ:

Жалпы мақсат: Үйдің бір бөлмесінің жөндеу жұмысы.

Өз мақсаты:

Дескриптор:

ІІ топ:

Жалпы мақсат: Саяхатқа шығу.

Өз мақсаты:

Дескриптор:

ІІІ топ:

Жалпы мақсат: Сән салонына бару.

Өз мақсаты:

Дескриптор:

ІV топ:

Жалпы мақсат: Ашық сабаққа дайындалу

Өз мақсаты:

Дескриптор:

 

Қатысушылар бір-бірімен ақылдасып, берілген тапсырманы орындайды.
Кері байланыс

3 мин

Кері байланыс парағы Әр қатысушы коучинг туралы сұрақтарға жауап береді.
Рефлексия

3 мин

Жеміс жинау әдісі Берілген жемістерді коучингтің өту деңгейіне қарай жинайды(жақсы, өте жақсы, қызықты, қызықты емес, нашар).
Ресурстар: Презентация, постерлер, стикер,  фломастер, интерактивті  тақта.
Қосымша оқуға: Осы тақырып бойынша қосымша материалдар оқу,интернеттен іздеу

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *