ТАҚЫРЫБЫ: |
Мектеп/ МҰ: |
|
|
«Сәруәр» (ертегі) |
|
|
|
(С. Оспанов) |
|
|
|
|
|
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Сынып/ топ: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
ҰОҚ оқытылу |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
мақсаты |
0.1.3.1. Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға жүйесін сақтап |
|
баяндау |
|
|
|
0.1.4.1. Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру |
|
0.2.2.1 Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту |
|
|
|
(ұнайды, неліктен ұнамайды) |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тәрбиеленушілер орындай алады: |
|
|
|
Өз Отанын атай алады. |
|
|
|
Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айтады (ұнайды, неліктен ұнамайды). |
|
Көпшілік тәрбиеленушілер орындай алады: |
|
|
|
Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға жүйесін сақтап |
|
баяндайды. |
|
|
|
Кейбір тәрбиеленушілер: |
|
|
|
Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастырады және оларға жауап береді. |
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: талқылау барысындақандай?қай?қайда? |
|
деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады. |
|
|
|
Көптілділік: аю – медведь – bear, |
|
|
|
қасқыр – волк – wolf, түлкі – лиса – fox |
|
|
|
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Сәруәр Айға ұшпақ болды. |
|
Пікір алмасу сұрақтары: |
|
|
|
Ғарыш кемесімен қайда баруға болады? |
|
|
|
Қандай ғарышкерлерді білесіңдер? |
|
|
|
Білетін ертегілерді естеріне түсіреді. |
|
|
|
Ғарыш кемесі, ғарышкер туралы өз ойларын айтады. |
Өткен ҰОҚ-де алған |
Білетін ертегілерді естеріне түсіреді. |
|
|
білім |
|
|
|
|
Жоспар |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
|
Ресурстар |
І. Дұрыс әсерлі көңіл |
ҰОҚ-де жұмыс жасау үшін педагог жағымды ахуал туғызады. |
|
күй орнату. |
Көздерін жұмып ғажайып аспан әлеміне саяхатқа баруға |
|
|
шақырады. |
|
|
II. Өмірлік |
Ол үшін қолдарыңды жайып, көз алдарыңа үлкен ғарыш әлемін |
|
тәжірибені |
елестетіңдер. Жарқыраған сан алуан жұлдыздар. Сендер аспан |
|
маңыздандыру. |
да ғарышкер болып ұшып жүрсіңдер… Ғарыш кемесімен аспанға |
|
Мақсатты болжам. |
ұшуға болатынын, аспан әлемі туралы ойлайды. |
|
|
|
|
|
|
III. Тақырып |
Педагог С. Оспановтың «Сәруәр» ертегісін ұсынады. |
|
бойынша жұмыс |
Ертегіні айтып береді. |
|
|
|
Талқылау. |
|
|
|
– Сәруәр қайда ұшпақ болады? |
|
|
|
– Не үшін аюға барады? |
|
|
|
– Аю неге келіспеді? |
|
|
|
– Түлкі келісті ме? |
|
|
|
– Қоян неге қорықты? |
|
|
|
– Айға ұшуға күшік пен мысық неге келісті? |
|
|
|
– Сәруәрдың нағыз достарын ата. |
|
|
|
Қорытынды жасай отырып балалардың былай түсіндіруіне жетелеу. |
|