инфобілгірлер сайысы
Қосарал орта мектебі
Политехникалық пәндер бірлестігі
«Инфобілгірлер» Информатика пәнінен 5а – 5б оқушылары арасында сайыс |
Информатика пәні мұғалімі Э.Жайлаш
2017-2018 оқу жылы
«Бекітемін »
Оқу ісі жөніндегі орынбасары
Пәні: информатика Сыныптан тыс шараның жоспары
Мектеп: Қосарал орта мектебі |
|||||||
Күні: 17.10.17 |
Мұғалімнің есімі: Жайлаш Э |
||||||
Сынып: 5а-5б |
Қатысқандар саны: 26 |
||||||
Тақырыбы: |
«Инфобілгірлер» сайысы |
||||||
мақсаттары |
Барлық оқушылар; өз еркімен жеке тапсырмаларды орындай алады, |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Интернетпен жұмыс жасай алады. |
|||||||
Кейбір оқушылар: интернет желісі арқылы ақпараттарды іздеу тәсілдерін біледі -өмірде тиімді қолдана алуға дағдыланады |
|||||||
Тілдік мақсат |
Файл- файл – file Сервер- сервер- Server Браузер-браузер- browse Модем-модем- modem |
||||||
Пән лексикасы және терминология: Аватар, жеке ақпарат, браузер, іздеу жүйесі, спам, форум, чат. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Жеке ақпарат дегеніміз – … Ғаламтордың басқа қолданушыларына хабарлауға болмайды …. Егер бейтаныс адрестен хабарлама келсе … қажет |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
Құрмет және ынтымақтастық. Бұл құндылық сабақта бір-біріне құрметпен қарауға баулиды, ғаламтор желісінде жұмыс жасаудың негізгі ережелерімен таныстыру. |
||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
Алдыңғы оқу |
Ғаламтордан ақпарат іздеу. Мәтіндік құжаттарды жасау, редактілеу және форматтау. |
||||||
Дереккөздер |
Презентация, ноутбуктер, маркерлер, мультимедиялық тақта, желілер |
||||||
Жоспар |
|||||||
|
Уақыты |
Жоспарланған жаттығулар |
Оқушы әрекеті |
||||
Басталуы |
|
І. Жағымды орта қалыптастыру Мозайка суреттері арқылы оқушыларға топқа топтастыру ІІ. Ширату. «Шын жүйрікте шарщау жоқ» 2 топқа 6 сұрақтан сұрақтар қойылады. І топқа сұрақтар: 1. Ақпаратты шығару құрылғысы 2. Қағаздағы ақпаратты компьютерге тікелей енгізетін құрал 3. Ақпаратты өңдеу құрылғысы 4. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі 5. Компьютерге зақым келтіретін арнайы шағын программа? 6. Қатені өшіру пернесі ІІ топқа сұрақтар:
2. Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс ортасы 3. Бит қандай цифрлардан тұрады? 4. Вирустың кері әсерін жоятын программа 5. Бас әріп режимін іске қосатын перне? 6. Компьютерге зақым келтіретін арнайы шағын программа?
|
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы 2 топқа топтасады
Оқушылар топтағы мүшелері біріге отырып ақылдаса отырып жауап береді |
||||
Ортасы |
|
ІІІ. «Білгенге маржан» Компьютерге байланысты мақалдар айтылады. 1. Күлсең ескірген компьютерге күл (күлсең кәріге күл) 2. Антивирусы күштіні, вирус ала алмайды (досы көпті жау алмайды) 3. Байт биттен құралады (тенге тиыннан құралады) 4. Вирустан қорыққан интернетке шыға алмас (шегірткеден қорыққан егін екпес) 5. Білмесең «анықтама»-дан сұра (білмесең білгеннен сұра) 6. Компьютерде бес колонка, дауысы жер жарады (айдағаны бес ешкі, ысқырығы жер жарады) |
Айтылған мақалды оқушылар өмірдегі мақалмен байланыстырады.
|
||||
|
|
ІІІ. «Адасқан әріптер» Бұл кезеңде әріптер беріледі. Жауабын тауып, сөзді орыс, ағылшын тілдеріне аударасыздар. Бір тілде жауап берсе 2 ұпай, екі тілде жауап берсе 3ұпай, 3 тілде жауап берсе 5 ұпай қосылады. Файл- файл – file Сервер- сервер- Server Браузер-браузер- browse Модем-модем- modem Провайдер-провайдер-provider Пошта -Почта-mail
IV. «Интернет: «Интернеттің пайдасы мен зияны» Постердің критерийлері: Дескрипторлар: – Интернеттің не екенін біледі; – Интернет мүмкіндіктерін ажырата алады: – Қолдану тәсілдерін біледі V. «Озық болсаң озып көр» Интернетпен жұмыс істеу қабілеттерін анықтау мақсатында Дескрипторлар: – Электронды пошта аша алады; – Электронды поштамен жұмыс жасауды біледі; – Файлмен жұмыс жасай алады |
Оқушылар шашылған әріптерден сөз құрастырып, сол сөздердің үш тілде айтылуын айтады
Топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
әр топ сайтта электронды почта ашу, бір біріне дескриптор жасап файл ретінде жіберу керек.
|
||||
Аяқталуы |
Кері байланыс
|
Рефлексия. Хаттар легі
-Тәрбие сағаты несімен ұнады? -алған әсерлерін қандай? -Интернетті болашақта қандай мақсатта қолданасың? |
Оқушылар бүгінгі тәрбие сағатынан алған әсерлерін хат тәрізді парақшаларға жазып жапсырады |
||||
Қосымша ақпарат Интернет көздерінен ақпарат іздеп келу |
|
||||||
Саралау тапсырмалары |
|
||||||
Бағалау |
Бағалау парақшасы арқылы бағаланады. |
||||||
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Ағылшын тілі |
||||||