Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында «Әлеумет білім беру» саласы бойынша әлеуметтік дағдылар
А) қарым–қатынас мәдениеті, тілдің грамматикалық құрылымы, сөйлеудің дыбыстық
мәдениеті, сөздік қор, байланыстырып сөйлеу дағдылары
В) мәдени мінез-құлық дағдылар ересектермен құрдастарымен өзара әрекет адамгершілік
нормалары туралы түсінік
*С) жақын және айналасындағы адамдарға қарапайым қамқорлық танытады
Д) музыкалық іс-әрекет,өнімді іс әрекет қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау
Е) адамгершілік нормалары мен қоғамда өзін-өзі ұстау қағидаларын сақтайды
Кіші топта 2 жастан 3 жасқа дейін тобында II-жартыжылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері
А) көмекшіге ыдыс аяқ жууға көмектесу
В) қыс мезгілінде аула қарын тазалату,балалар еңбегін бақылау
С) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру
Д) ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу қоршаған ортаны тану
Е) бормен асфальтқа таяқпен құмға сурет салу
Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында II-жарты жылдықта «Әлеумет білім беру»
саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің )түрлері
А) көмекшіге ыдысаяқ жууға көмектесу
В) өлі табиғат обьектілері туралы білімдерін кеңейту
С балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру
Д) желімді сүлгіні қолдана білу
Е) құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып,
пайдаланады
Ортаңғы топ балалары қысқа өлеңдер мен халық ауыз әдебиеті шығармаларының
шағын жанрларын білуі
А) 15-тен астам
В) 5-тен астам
С) 20-дан астам
Д) 10-нан астам
Е) 25-тен астам
Уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау
А) математикалық сауаттылық
В) ҰОІӘ тақырыбы
С) сабақтың түрі
*Д) математика негіздерінің мазмұны
Е) сабақтың тақырыбы
Қарындаш, фломастер, гуашь және ермексаздың көмегімен ұқсас бейнелерді жасайды
А) 5-6 жас
*В) 4 жас
С) 3-5 жас
Д) 1-3 жас
Е) 1-2 жас
7. Ересек топ балаларымен бақылауға алатын тақырыпты таңдау
А) «Адам және жануарлардың дене мүшелері»
В) «Қауыздағы алтын балық»
С) «Ғажайып қапшық»
Д) «Күзгі табиғаттағы өзгерістер»
Е) «Бөлме өсімдіктері»
Құрастыру іс-әрекетінің түрлері
А) көрсету арқылы құрастыру
В) әңгімелеу арқылы құрастыру
*С) арнайы үлгі бойынша құрастыру
Д) түсіндіру арқылы құрастыру
Е) сипаттама арқылы құрастыру
5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың қатынас мәдениетінің қалыптасуы
А) өз ойларын толық жеткізеді
В) құрдастарымен байланысқа түсе алады
С) сұрақтарға жауап береді
*Д) қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін біледі және оларды сақтайды
Е) Ересектерді Сіз деп атайды
Ана тілінің әдістемесін жүзеге асырудың алғы шарты
А) сөйлеу процесін дұрыс жолға қою
В) ана тілінде еркін сөйлеу
С) әр баланың белсенді сөйлеуін қадағалау
Д) ауызша сөйлеуге дағдыландыру
Е) шығармашылықпен әңгіме құрастыруға үйрету
Кіші топта 2 жастан 3 жасқа дейін I-жарты жылдықта «Қатынас білім беру» саласының сөйлеуді дамыту бөлімі бойынша тілдің грамматикалық құрылымы
А) сөздерді жіктелуіне септелуіне қарай байланыстыру
В) шығарманың мазмұнын түсіну және эмоционалды қабылдау
С) таныс өлеңдерді асықпай,анық айтуға баулу
Д) таныс шығармалардың қарапайым мазмұндарын ойнау
Е) ертегі, әңгіме кейіпкерлеріне, оқиғаларға жанашырлық білдіру
Ауылшаруашылық қызметкерлері не әкелді дидактикалық ойынын
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде қолдану
А) математикалық негізінде
В) қоршаған орта
С) тіл дамыту
Д) көркем әдебиет
Е) дене шынықтыру
13. Кіші топқа 2 жастан 3 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат
А) баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын
арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен
дағдыларын қолдануға баулу
*В) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру
С) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін
дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру
Д) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, ойындар мен жаттығулар арқылы
дене шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Е) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және
психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету
Мектепалды тобында 5 жастан 6 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат
А) белсенді қимыл әрекет дағдылары мен денелік өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін
қалыптастыружәне дамыту балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулу
В) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін
және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету
С) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін
дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру
Д) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын
арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен
дағдыларын қолдануға баулу
*Е) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып,ойындар мен жаттығулар арқылы дене
шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Жаттығуларды орындау барысында балаларды ұйымдастырудың топтық тәсілі орындалады
А) МаД
В) Ересек Топ
С) Ор.Т
Д) КішіТоп
Е) ЕрЖасТоп
Қимылды жетілдіретін ойындар 2 жас-3 жас
А) қолғап
*В )қояндар
С) шұбар тауық
Д) жаңбыр жауды
Е) қуыршақ серуендеп жүр
Суда шынықтыру шараларын жүргізу
А) Жетекшінің көмегімен жүзу
В) аяқтарын сумен жуу
С) ваннада суға түсу
Д) үстеріне су құю
Е) беліне дейін дымқылдау
Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ҰОІ-Ә жалпы көлемі
А) 9
В) 7
С) 10
Д) 17
Е) 14
Ортаңғы топта математика негіздерін меңгертуде ақыл-ой әрекеттерінің тәсілдері
*А) заттарды топтастыру, салыстыру, өлшеу
В) ара қашықтықты анықтау, заттарды топтастыру
С) сипап, сезу, қимылы мен көру арқылы пішіндерді тексеру
Д) салыстыру қорытындылау талдау, жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау
Е) салыстыру, қорытындылау, талдау жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау
Қарапайым тақпақ, ертегі әңгімелер меңгертуде балада қалыптасатын дағды
А) дамыту
В) білдіру
С) меңгеру
Д) қарастыру
Е) білдіру
Мектепалды 5 жастан 6жасқа дейін тобында тілдің сөздік қорын меңгеру деңгейінің дағдылары
А) сөз жасам дағдыларына ие. Заттардың белгілері мен қасиеттерін қолдана отырып, сөздің
мағынасын түсіндіре алады
В) көрнекі жағдаяттарсыз ақ сөздерді қолданып сөйлеуде етістіктерді белсенді қолдана
алады
*С) сөйлемде антоним синоним қолдана отырып тілдегі сөздің көп мағыналығын түсінеді
Д) барлық әрекеттерді заттар мен құбылыстарды олардың белгілерін және сапасын атайды
Е) өзі отбасы мүшелері сүйікті ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бере алады
Көркем шығарманы тыңдағаннан кейін оны байланысты мәнерлі түрде сипаттау
А) әңгіме
В) мазмұндау
С) өз сөзімен қайталап айту
Д) сұхбат
*Е) сюжеттік әңгіме
Денсаулық білім беру саласы бойынша ересек 4 жастан 5 жасқа дейін тобындағы
мәдени-гигиеналық дағдылар
А) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген
В) жеке бас гигиенасының қағидаларын біледі және сақтайды
С) гигиеналық шараларды өздігінен орындайды
Д) гигиеналық шаралардың орындау ретін біледі
Е) ересектердің көмегімен жуынудың киінудің шешінудің қарапайым дағдыларын
орындайды
Мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салты
А) жақсы білім қабылдау
В) дұрыс тамақтану
С) аурудың алдын алу
Д) аурудан емделу
Е) тек ұлттық ойынмен шұғылдану
Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ҰОҚ ұзақтығы
А) 10-15 мин
*В) 20-25 мин
С) 25-30 мин
Д) 7-10 мин
Е) 15-20 мин
Педагогтармен жұмыс түрлері
А) дөңгелек үстел
*В) педагогикалық кеңес
С) семинар
Д) конференциялар
Е) жиналыстар
Балабақшада оқыту мен тәрбиелеу жұмыс мазмұнын, міндеттерін, мақсатын анықтайтын құжат
А) Тех карта
В) стандарт бағдарлама
С) перспективтік жоспар
*Д) циклограмма
Е) күн тәртібі
Жалпы Әлеумет білім беру саласының мақсаты
А) айналадағы адамдармен араласу қабілетті, көптілді тұлғаны тәрбиелеу үшін баланың қажетті коммуникативтік дағдыларын дамыту
В) қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл үшін қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларын меңгерген мектепке дейінгі тұлғаны қалыптастыру
С) отанға деген сүйіспеншілікке үлкендерді құрметтеуге айналасындағыларға жағымды мінез-құлық және қайырымды қатынасты тәрбиелеу
Д) баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік эмоциялық саласы мен қиялын дамыту
Е) өз денсаулығына саналы қарауды дамыту денсаулықтың адамға табиғаттың берген басты құндылығы екенін түсінуге тәрбиелеу қимыл белсенділігін дамыту және дене бітімі қасиеттерін қалыптастыру
29. Кіші 2 жастан 3 жасқа дейін тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік қалыптастыру
А) қимылдардың үйлесімділігін қолдың ұсақ бұлшық еттерін көз қол сенсомоторлық
кеңістіктік үйлесімділігін дамыту
В) қыс мезгілінде аула қарларын тазалау
С) ауладағы ересектердің еңбегін аулаға ұшып келетін құстардың маусымға тән табиғат
құбылыстарын бақылау
Д) ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу
Е) мереке туралы қуаныш мақтаныш сезімдері берілген қысқа тақпақтарды жаттау
Мектепке дейінгі ұйымдарда қай жас тобы балаларымен табиғи материалдарды қолданып желім мен сазбалшықты пайдаланады
А) ортаңғы
В) екінші кіші топ
С) ересек топ
Д) бірінші кіші топ
Е) МаД тобы
Мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін кеңейту
А) ортаңғы тобында
В) мад тобы
С) кіші тобы
Д) ересек тобы
Е) сәбилер тобы
Пайымдауға, шығармашылықпен ойлауға, өз бетінше шешім қабылдауға қорытынды жасауға үйретеді
А) әңгімелер оқулар ертегілер
В) ұлттық ойындар жаңылтпаштар
С) оқу қызметтері
Д) логикалық ойындар логикалық тапсырмалар
Е) ата аналарға арналған кеңестер
Балабақшадағы құрастыру іс-әрекеттерінің түрлері
*А) лего
В) әйнек
С) төсбелгі
Д) ойыншықтар
Е) кітаптар
Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты
А) қағаздан құрастыру,бөлшектерінен құрылыс және табиғи материалдардан әртүрлі
заттарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру
В) балалардың логикалық ойлауын дамыту
С) мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың құрастыру біліктері мен дағдыларын
қалыптастыру
Д) шығармашылық жұмысқа тәрбиелеу
*Е) құрылыс материалдарынан конструктор бөліктерінен табиғи және қалдық
материалдардан құрастыруға үйрету
Натурал сандар қатарын анықта (1,2,4), (6,7,9), (10,11,12), (37,39,40), (22,44,11,)
А) 1,2,4
В) 6,7,9,
*С) 10,11,12
Д) 37,39,40
Е) 22,44,11
Сөздің басындағы дыбыс
*А) анықтау
В) тану
С) ажырату
Д) құрастыру
Е) қолдану
Тіл дамытудан шығармашылық сөйлеу әрекеті қалыптасатын топ
А) ерте жас
В) мектеп алды
С) кіші
Д) ортаңғы
*Е) ересек
Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар
*А) суреттер арқылы
В) иллюстрациялар бойынша
С) өлеңдерін оқу арқылы
Д) театрлық қойылым
Е) шығармалары бойынша
Денсаулық білім беру саласының орта жас 3 жас 4 жас тобындағы балалардың мәдени-гигиеналық дағдылар
А) тамақты көргенде қимылдайды,ыдысты ұстауға көмектеседі, ұстайды
В) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгереді
С) гигиеналық шынықтыру шараларын өздігінен орындайды
Д) гигеналық шаралардың орындау ретін біледі
*Е) жеке бас гигиенасының ережелерін біледі және сақтайды
Дене жаттығуларындағы гимнастика түрлері
А) қозғалысты сюжетті сюжетсіз ойындар
В) негізгі қимылдар жалпы жетілдіретін жаттығулар, сапқа тұру, би жаттығулары
С) спорттық ойын элементтері денені жалпы дамытушы жаттығулар
Д) ең қарапайым туризм көркем гимнастика
Е) негізгі жаттығулар секірулер жетілдіруші жаттығулар
Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелей отырып, өмірге қажетті машықтар қалыптастыру
А) тұрмыстық машықтар
В) өндірістік машықтар
С) көркемдік машықтар
Д) бейнелеу машықтары
Е) мүсіндеу машықтары
Ортаңғы топта 3 жастан бастап «Әлеумет білім беру» саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес қоршаған ортамен танысу бойынша ҰОҚ жүктемесінің бір апталық сағат көлемі
А) 2сағ
В) 1,5сағ
С) 0,25сағ
Д) 1сағ
*Е) 0,5сағ
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістемесі
Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында
ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:
А) 10-15 минут
*В) 20-25 минут
С) 25-30 минут
Д) 7-10 минут
Е) 15-20 минут
Ортаңғы топта (3 жастан бастап) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік
жоспарына сәйкес мүсіндеу бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің
бір апталық сағат көлемі:
А) 2 сағат
В) 1 сағат
С) 0,5 сағат
Д) 1,5 сағат
Е) 0,25 сағат
Кіші топқа ( 2 жастан 3 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық
мазмұны бойынша қойылатын мақсат:
А) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың негізгі қимыл түрлерін
қалыптастыру
В) денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене
шынықтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
С) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін
және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету
Д) денсаулық сақтау технологисын қолдана отырып, дене дағдылары мен негізгі қимыл
түрлерін қалыптастыру
Е) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын
арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен
дағдыларын қолдануға баулу
4. Мектепке дейінгі ұйымдағы ересектер тобында (4 жастан бастап) «Әлеумет» білім
беру саласының үлгілік жоспарына сәйкес экология негіздері бойынша
ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат көлемі:
А) 2 сағат
В)1 сағат
С) 0,5 сағат
Д) 0,25 сағат
Е) 1,5 сағат
Ортаңғы топта дене шынықтыру оқу іс-әркетінің ұзақтығы:
А) 7-15 минут
В) 15-20минут
С)10-15 минут
Д) 25-30 минут
Е) 7-10 минут
Геометриялық пішін, көлем, сан мен санау:
А) ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы
В) қарапайым математикалық ұғымдардың маңызы
С) сабақтың түрі
Д) сабақтың тақырыбы
Е) математика негіздерінің мазмұны
Мектеп алды тобының ( 5 жастан 6 жасқа дейін дейін) І жартыжылдықта
«Қатынас» білім беру саласының сауат ашу негіздері бөлімі бойынша үйретілуге тиіс
талаптар
А) сөз және сөз ұйқастарына құрылған ойындарға қызығушылығын арттыру
В) тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыруда ойындарды кеңінен қолдану
С) дыбыстық құрылымы әртүрлі үш дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауға ,
дыбыстардың айтылу және дыбысталу ерекшеліктерін талдауға үйрету
Д) тұрмыстық заттар және қоршаған орта заттарының қолданылу маңыздылығын түсіну
дағдыларын қалыптастыру
Е) жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу және атын атай алу, құстардың
пайдасы туралы білімді бекіту
8.Ортаңғы топқа ( 3 жастан 4 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат:
А) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын
арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен
дағдыларын қолдануға баулу
В) денсаулық сақтау технологисын қолдана отырып,дене дағдылары мен негізгі қимыл
түрлерін қалыптастыру
С)денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене
шынықтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Д) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін
және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету
*Е) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып,балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша ортаңғы топ (3 жастан 4 жасқа дейін)
топта дербес қимыл белсенділігі дағдыларын меңгеру деңгейі
А) қимылдарын еркін меңгеріп, саналы түрде ойын ережесін сақтай алады. Қозғалыс
қызметінде қарапайым өзін-өзі бақылау қалыптасқан:
В) балалар тобы мен қимыл ойындарын ұйымдастыру дағдыларын біледі.
С) командада ойлаудың қарапайым ережелерін сақтай алады
Д) өз бетінше түрлі ойындар ойнай алады, барлық ойын ережелерін сақтай алады
Е) қатар ойнай алады, кеңістікте ашық, зейінді тартатын заттарды өз бетінше таба алады.
Мектеп жасына дейінгі балаларды қимыл жасауға үйретудегі қолданылатын әдіс:
А) көмектесу
В) бағыт беру
С)түсіндіру
Д) көрсету
Е) ойындар
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары бойынша ортаңғы топқа берілген оқу жүктемесінің апталық көлемі:
А) 24
В)2,5
*С) 11
Д)20
Е)9
Бір затты екінші затпен салыстыру:
А) беттестіру әдісі
В) бүктеу әдісі
С) үйлестіру әдісі
*Д) өлшеу әдісі
Е) құрастыру әдісі
Балалардың сөйлеу тілін жетілдірудегі негізгі іс-әрекет түрі:
А) ойын жаттығулар, дидактикалық құралдар
В) көрнекіліктер, сызбалар
С) үстел үсті ойындар,үлестірмелі құралдар
Д) театр түрлері
Е) ойыншықтар
Жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгереді:
А) 1 жастан 3 жасқа дейін
В) 3 жастан 5 жасқа дейін
С)5жастан 6 жасқа дейін
Д)2 жастан 3 жасқа дейін
Е)3 жастан 4 жасқа дейін
Ортаңғы тобындағы дене шынықтыру мерекесінің ұзақтылығы:
А)40-45 минут
В) 35-40 минут
С)30-35 минут
Д) 25-20 минут
Е)20-15 минут
Мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың әдістемесі
Жеке бас гигенасының алғашқы дағдыларын меңгереді
А) 1 жастан 3 жасқа дейін
В) 3 жастан 5 жасқа дейін
С) 5 жастан 6 жасқа дейін
Д) 2 жастан 3 жасқа дейін
Е) 3 жастан 4 жасқа дейін
«Әлеумет» білім беру саласы бойынша мектепалды даярлық (сыныбы) тобына берілген
үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі
А) 3
В) 2,5
С) 1,5
Д) 5,5
Е) 4
Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар
А) Суреттер арқылы
В) Иллюстрациялар бойынша
С) Өлеңдерін оқу арқылы
Д) Театрлық қойылым
Е) Шығармалары бойынша
4. Ойын түрлерін ұйымдастыру
А) жаттығу
В) құрылыс заттармен
С) сергіту сәттері
Д) саусақ жаттығулары
Е) кешенді
Жиын, санау, көлем, геометриялық пішіндер, уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау
ұғымын қалыптастыратын сала
А) Қоршаған ортамен таныстыру мазмұнынан
В) Тіл дамытудың мазмұны
С) Сабақтың мақсаты
Д) Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы
Е) Математика негіздерінің мазмұны
Жалпы «Әлеумет» білім беру саласының мақсаты
А) айналадағы адамдармен араласуға қабілетті, көптілді тұлғаны тәрбиелеу үшін баланың қажетті
коммуникативтік дағдыларын дамыту
В) қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл үшін қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларын
меңгерген мектепке дейінгі тұлғаны қалыптастыру
С) Отанға деген сүйіспеншілікке, үлкендерді құрметтеуге, айналасындағыларға жағымды мінезқұлықты және қайырымды қатынасты тәрбиелеу
Д) Баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік – эмоциялық саласы
мен қиялын дамыту
Е) өз денсаулығына саналы қарауды дамыту, денсаулықтың адамға табиғаттың берген басты
құндылығы екенін түсінуге тәрбиелеу, қимыл белсенділігін дамыту және дене бітімі қасиеттерін
қалыптастыру
7. «Денсаулық» білім беру саласы бойынша ортаңғы топ (3 жастан 4 жасқа дейін) топта дербес қимыл белсенділігі дағдыларын меңгеру деңгейі
А) қимылдарын еркін меңгеріп, саналы түрде ойын ережесін сақтай алады. Қозғалыс қызметінде
қарапайым өзін-өзі бақылау қалыптасқан
В) балалар тобымен қимыл ойындарын ұйымдастыру дағдыларын біледі.
С) командада ойнаудың қарапайым ережелерін сақтай біледі
*Д) өз бетінше түрлі ойындар ойнай алады,барлық ойын ережелерін сақтай алады.
Е) қатар ойнай алады, кеңістіктегі ашық зейінді тартатын заттарды өз бетінше таба алады
Мектепке дейінгі ұйымдағы ересектер тобында (4 жастан бастап) «Әлеумет» білім беру
саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес экология негіздері бойнша ұйымдастырылған оқу
қызметі жүктемесінің 1 апталық сағат көлемі
А) 2 сағат
В) 1 сағат
С) 0,5 сағат
Д) 0,25 сағат
Е) 1,5 сағат
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша ересек (4 жастан 5 жасұа дейін) тобындағы
мәдени-гигиеналық дағдылар
А) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген
В) жеке бас гигиенасының қағидаларын біледі және сақтайды
С) гигиеналық шараларды өздігінен орындайды
*Д) гигиеналық шаралардың орындау ретін біледі
Е)ересектердің көмегімен жуынудың, киінудің, шешінудің қарапайым дағдыларын орындайды
Шығармашылық« білім беру саласы бойынша ортаңғы тобына берілген үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі
А) 1
В) 5
*С) 3
Д) 2
Е) 6,5
Ересек топтарында дене шынықтыру ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
А) 15 минут
В) 20 минут
С) 25 минут
Д) 20-25 минут
Е) 30-35 минут
Ортаңғы (3 жастан 4 жасқа) дейінгі тобында ІІ жарты жылдықта «Әлеумет» білім беру
саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері
А) көмекшіге ыдыс-аяқ жууға көмектесу
В) өлі табиғат обьектілері туралы білімдерін кеңейту
С) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру.
Д) желімді сүлгіні қолдана білу
Е) құрылыс бөлшектерін атайды, олардың құрылымды қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады
Ортаңғы (3жастан 4 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны
бойынша қойылатын мақсат
А) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру
денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға
баулу
В) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін
қалыптастыру
С) денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене
шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Д) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және
психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен
қамтамасыз ету
Е) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып , балалардың қимылдық белсенділігін дамыту
және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру
Ортаңғы (3жастан 4 жасқа) дейінгі тобында ІІ жарты жылдықта «Коммуникация» білім
беру саласының сөйлеуді дамыту бөлімі бойынша сөздік қоры
А) түрлі пішіндерді біріктіру арқылы заттарды орналастыру
В) заттардың ұұқсастықтарын табу
С) сөздік қорын сөздік ойындар мен жаттығулар арқылы байыту
Д) қоршаған табиғаттың сұлулығын байқауға үйрету
Е) суреттен жануарарды тауып, атауға
15.Мектепке дейінгі ұйымдарда қай жас тобы балаларымен табиғи материалдарды қолданып
желім мен сазбалшықты пайдаланады
А) Ортаңғы
В) Екінші кіші топ
С) Ересек топ
Д) Бірінші кіші топ
Е) Мектепалды даярлық топ
Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің көлемі
А) 9
В) 7
С) 10
Д) 17
*Е) 14
Геометриялық пішін, көлем, сан мен санау
А) Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің тақырыбы
В) Қарапайым математикалық ұғымдардың маңызы
С) Сабақтың түрі
Д) Сабақтың тақырыбы
*Е) Математика негіздерінің мазмұны
Ортаңғы (3 жастан 4 жасқа дейін) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес мүсіндеу бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат көлемі
А) 2 сағат
В) 1 сағат
С) 0,5 сағат
Д) 1,5 сағат
*Е)0,25 сағат
Ортаңғы топта дене шынықтыру оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
А) 7-15 минут
*В) 15-20 минут
С) 10-15 минут
Д) 25-30 минут
Е) 7-10 минут
Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты
Қағаздан, құрастыру бөлшектерінен, құрылыс және табиғи материалдардан әртүрлі заттарды
құрастыру дағдыларын қалыптастыру
Балалардың логикалық ойлауын дамыту
Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың құрастыру біліктері мен дағдыларын қалыптастыру
Шығармашылық жұмысқа тәрбиелеу
*E. Құрылыс материалдарынан, конструктор бөліктерінен, табиғи және қалдық материалдардан құрастыруға үйрету
Дене шынықтыру мерекесі жылына 2 рет (жазда және қыста) өткізіледі, ұзақтығы – 45 мин
*A. Ересек топта (4 жастан 5 жасқа дейін)
Мектепалды тобы (5 жастан 6 жасқа дейін)
Ортаңғы топта (3 жастан 4 жасқа дейін)
Ерте жастағы топта (1 жастан 2 жасқа дейін)
Кіші топта (2 жастан 3 жасқа дейін)
Мектепалды тобының (5 жастан 6 дейін) «Денсаулық» білім беру саласының дербес қимыл
телсенділігі
Күнделікті шынығу тәсілдерін біледі
Шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және қауіпті жағдайда
сақтық танытады
Командада ойындарды ұйымдастыру дағдыларын игерген, қимыл белсенділігіне қарапайым
өзіндік бақылауы қалыптасады
Салауатты өмір салтының қарапайым ережелерін біледі, ересектердің көрсетуімен дене
шынықтыру элементтерін орындайды
Балабақшада өзін ұстаудың қарапайым ережелерін біледі және сақтайды. Өсімдіктерге,
жануарларға, жәндіктерге қарым-қатынас жасай біледі
Мектепалды тобы (5 жастан 6 жасқа дейін) (сыныбы) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері түсінік қалыптастыру
Жеке заттарға қарап немесе есте сақтау арқылы суреттердің, өрнектер мен оюлардың
композициясын құрастыру
Бір-бірімен достары, отбасы, сүйікті ойыншықтары, демалысы және т.б. туралы әңгімелеседі
*C. Ауылшаруашылық саласы мамандары (фермер, тракторшы, комбайыншы, бақташытт.б.) және олардың еңбек әрекеттерін біледі
Түрлі материалдармен жұмыс жасай біледі, бояуларды дұрыс таңдайды
Құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады
Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы
10-15 минут
*B. 20-25 минут
25-30 минут
7-10 минут
15-20 минут
Ересектер (4 жастан 5 жасқа дейін) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік
Бейнелерді айқын беру үшін сұлбаны қию және жыртып жапсыру тәсілдерін қолдану
Затқа қарап, ұсынылған және өз ойлары бойынша сәндік мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру
*C. Әртүрлі мамандық иелері, еңбектің мазмұны, сипаты және еңбек нәтижесінің маңызы туралы ұғымдарды қалыптастыру
Драматизация ойындарының және режиссерлік театрландырылған әрекеттің алуан түрін
меңгеру
Құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады
Мектепке дейінгі ортаңғы топ балалар үшін оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
20-25 минут
10-15 минут
*C. 15-20 минут
7-10 минут
25-30 минут
Кіші (2 жастан 3 жасқа дейін) тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік
қалыптастыру
Қимылдардың үйлесімділігін, қолдың ұсақ бұлшық еттерін, «көз-қол» сенсомоторлық
кеңістіктік үйлесімділігін дамыту
Қыс мезгілінде аула қарын тазалату
C. Ауладағы ересектердің еңбегін, аулаға ұшып келетін құстарды, маусымға тән табиғат
құбылыстарын бақылау
Ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу
Мереке туралы қуаныш, мақтаныш сезімдері берілген қысқа тақпақтарды жаттау
Ортаның нысандарына эмоционалды, жағымды қамқорлықпен қарауды қалыптастыру
2-3 жастан бастап
5-6 жастан бастап
4-5 жастан бастап
3-4 жастан бастап
1-2 жастан бастап
Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін … топқа бөлуге болады
3 шағын
B. 2 үлкен
4 кіші
Көпшілік
5 үлкен
Балалардың сөйлеу тілін жетілдірудегі негізгі іс-әрекет түрі
Ойын жаттығулар, дидактикалық материалдар
Көрнекіліктер, сызбалар
Үстел-үсті ойындар, әр түрлі тапсырмалар
Сюжетті-рөлді, қимылды ойындар
Үлестірмелі тапсырмалар
Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар
*A. Суреттер арқылы
Иллюстрациялар бойынша
Өлеңдерін оқу арқылы
Театрлық қойылым
Шағармалары бойынша
5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениет дағдыларының
қалыптасуы
Ықыластық, тілектестік, жақын адамдары мен құрдастарына жанашырлық білдіреді
Қажетті жағдайда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектерін құрметтейді
C. Құрдастарымен бірге тұрақты ойын бірлестіктеріне қатысады, ересектермен танымдық
тақырыптар бойынша әңгімелеседі
Адамгершілік нормалары туралы түсінеді
Өз қылығын, ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін бағалайды
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістемесі
Балабақшадағы құрастыру іс-әрекеттерінің түрлері
Темір конструкторы
Әйнек
Төсбелгі
Ойыншықтар
Кітаптар
«Таным» білі беру саласы бойынша ерте жас тобына берілген сенсорика үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі
1
3
*C. 0,5
2,5
1,5
3-4 жастағы балалардың оқуға қажетті дағдыларын қалыптастыру
Оқу іс-әрекетіне белсене қатысу, қызығушылық таныту
Заттардың айырмашылығын ажыратуға үйрету, өздігімен орындау
Қарапайым математикалық дағдыларды қалыптастыру
Сөйлеу шеберліктерін қалыптастыру, үлгі көрсету, тыңдау
Тәрбиешіні тыңдау, тапсырманы түсіну, бір-біріне бөгет жасамау, өздігімен орындау
6 жастағы баланың тәлән дамыту әдістері
Айналамен танысу
Еліктеу, сөйлесу, қайталап айту, әңгімелеп беру
Көркем әдебиеттермен таныстыру
Үлгі көрсету
Сюжетті-рольдік ойындар
«Шығармашылық» білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі
Қауіпсіз мінез-құлықтар негіздері
Драма
*C. Аппликация
Қоршшаған ортамен танысу
Өзін-өзі тану
6. Ересектер тобына (4 жастан 5 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат
Денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, дене дағдылары мен неізгі қимыл
түрлерін қалыптастыру
Денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арұылы дене
шыныұтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
*C. Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен дағдларын қолдануға баулу
Денсаулық сақтау технологиясынқолдана отырып, балалардың қимылыдық
белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын
қалыптастыру
Денсаулық сақтау технологиясынқолдана отырып, балалардың толыққанды денесін
және психикасын дамытатын, ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын
жағдайлармен қамтамасыз ету
Мектепке дейінгі мекемеде дене шынықтырудан ұйымдастырылған оқу ісәрекетінің құрылымы бойынша кәрәспе бөлімінде орындалатын міндеттер
Балалрды жаңа жаттығуға үйрету
Бұрынғы өткендерді ұайталау
Балалардың қозғалыстағы шеберлігі мен дағдыларын жетідіру
*D. Жалпы жетілдіруші жаттығулар орындату
Ынталандыру сезімдерін ояту, жүру, жүгіру қарапайымжаттығуларды орындау
5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениетін дағдыларының қалыптасуы
Ықыластық, тілектестік, жаұын адамдары мен құрдастарыны жанашырлық білдіреді
*B. Қажетті жағдайда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектерін құрметтейді
Құрдастарымен бірге тұрақты ойын бірлестіктеріне қатысады, ересектермен танымдық
тақырыптар бойынша әңгімелеседі
Адамгершілік нормалары туралы түсінеді
Өз қылығын, ертегі киіпкерлерінің іс-әрекетін бағалайды
Балалардың сөйлеу тілін жетілдірудегі негізгі іс-әрекеттер түрі
Ойын жаттығулар, дидактикалық материалдар
Көрнекіліктер, сызбалар
Үстел-үсті ойындар, әр-түрлі тапсырмалар
Сюжетті-рөлді, қимылыды ойындар
Үлестірмелі тапсырмалар
Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін … топқа бөлуге болады
3 шағын
B. 2 үлкен
4 кіші
Көпшілік
5 үлкен
Ойын түрлерін ұйымдастыру
Жаттығу
Құрылыс заттармен
*C. Сергіту сәттері
Саусақ жаттығулары
Кешенді
Мектепалды тобында (5 жастан 6 жасқа дейін) І жартыжылдықта «Әлеумет» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша қоршаған ортамен танысу бөлімінде ересектердің еңбегі туралы түсінік
Халық ойыншықтары туралы түсінік кеңейту
*B. Еңбектің мазмұны, сипаты және еңбек нәтижесінің маңызы туралы ұғымдарды дамыту
Бірлесіп жұмыс жасап, жқмысты ұжыммен орындау дағдыларын қалыптастыру
Өз жұмысының нәтижесін бағалауды ғйрету
Бидай өсіру туралы балалардың білімін жетілдіру
Базистік оқу жоспары
Оқу жоспарының апталық оқу жүктемесі
*B. Оқу орындарының (мектепке дейінгі білім беру ұйымдары) белгілі бір түріне арналған стандарт бөлігі ретінде негізгі мемлекеттік нормативтік құжат
Типтік бағдарлама негізінде құрастырылған жоспар
Оұу бағдарламасы бойынша жасалған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістемесі:
Мектепалды тобында (5 жастан 6 жасқа дейін) 1 – жартыжылдыкта
«Әлеумет» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша қоршаған
ортамен танысу бөлімінде ересектердің еңбегі туралы түсінік
Ересек топ балаларымен бақылауға алатын тақырыпты таңдау:
Мектепке дейінгі ұйымдағы мектеп алды даярлық тобындағы (5 жастан
бастап) «Денсаулық» білім беру саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес
қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі
жүктемесінің бір апталық сағат көлемі:
Кіші топта ( 2 жастан 3 жасқа дейін ) 1 – жартыжылдыкта «Қатынас» білім
беру саласының сөйлеуді дамыту бөлімі бойынша тілдің грамматикалық
құрылымы
Кіші топқа ( 2 жастан 3 жасқа дейін ) «Денсаулық» білім беру саласының
базалық мазмұны бойынша қойылған мақсат
Сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін,
ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен
қамтамасыз ету
Құрастыру іс-әрекетінің түрлері
Өз-өзіне қызмет ету (3 пен 5 жас)
Ортаңғы тобындағы дене шынықтыру мерекесінің ұзақтығы
Мектепке дейінгі балалардың Отан туралы жалпы түсінігі
Сюжетті- рөлдік ойындар:
Суда шынықтыру салаларын жүргізу:
Жаттығуларды орындау барысында балаларды ұйымдастыру орындалады:
Қимылды жетілдіретін ойындар (2-3 жас)
5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың қатынас мәдениетінің қалыптасуы:
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы 15-20 минут
Ортаңғы топ балалары қысқа өлеңдер мен халық ауыз әдебиеті
шығарамаларының шағын жанрларын білуі
Ортаңғы ( 3 жастан 4 жасқа дейін) тобында «Әлеумет» білім беру саласы
бойынша әлеуметтік дағдылар
Қарындаш, фломастер, гуашь дәне ермексаздың көмегімен ұқсас
бейнелерді жасайды:
Ортаңғы тобында (3 жастан бастап ) «Шығармашылық» білім беру
саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес аппликация бойынша
ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің 1 апталық сағат көлемі
Ана тілінің әдістемесін жүзеге асырудың алғашқы шарты:
Әдеби шығармаларды кіші топта меңгерту