Балабақша психологының оқу жылының қорытынды есебінің үлгісі. Бұл есеп баланың психологиялық даму көрсеткіштерін, жүргізілген жұмыс түрлерін және нәтижелерін қамтиды:
Психологтың оқу жылы бойынша жылдық есебі
Білім беру мекемесі: №___ балабақша
Психолог: (аты-жөні)
Оқу жылы: 2024–2025
1. Жұмыс мақсаты мен міндеттері
Балалардың психоэмоциялық жай-күйін қадағалау.
Әлеуметтік бейімделу деңгейін зерттеу.
Ата-аналармен және тәрбиешілермен тығыз байланыс орнату.
Психокоррекциялық және дамытушы жұмыстар жүргізу.
2. Негізгі бағыттар бойынша жүргізілген жұмыс
а) Диагностикалық жұмыс:
| Топ | Қамтылған бала саны | Зерттеу түрлері | Мақсаты | Қорытынды | |——|———————|——————|———-|————| | Ересек топ | 25 бала | «Баланың әлеуметтік бейімделуі», «Эмоциялық жай-күйі» | Бейімделу деңгейін анықтау | 80% бейімделген, 20% қосымша жұмыс қажет | | Ортаңғы топ | 20 бала | «Қиял деңгейі», «Қорқыныш картасы» | Жеке ерекшеліктерін анықтау | Норма шегінде |
б) Психокоррекциялық жұмыс:
Тақырыптық тренингтер: «Мен және менің достарым», «Эмоцияларды тану»
Арт-терапия элементтері (сурет салу, ертегі терапиясы)
Жеке кеңес беру: 12 балаға жеке көмек көрсетілді.
в) Дамытушы жұмыс:
Логикалық ойлау мен есте сақтау жаттығулары
Эмоциялық интеллектті дамыту ойындары
Ойын арқылы өзін-өзі тану
г) Ата-аналармен жұмыс:
3 ата-аналар жиналысы
2 семинар: «Баланың қорқынышы: себептері мен шешу жолдары», «Отбасындағы эмоциялық қолдау»
15 ата-анамен жеке кеңес
д) Тәрбиешілермен жұмыс:
4 әдістемелік кеңес
Бірлескен шаралар: тренингтер, бақылау жұмыстар
3. Қорытынды:
2024–2025 оқу жылында жоспарланған психологиялық жұмыстар толығымен орындалды. Балалардың басым көпшілігі бейімделіп, эмоционалды тұрақты болып қалыптасты. Кейбір балалармен келесі жылы жеке жұмыс қажет. Ата-аналар мен тәрбиешілердің белсенділігі жақсы.
4. Ұсыныстар:
Жаңа оқу жылында сенсорлық бөлмені тиімді қолдану