Етістік туралы түсінік

Сулейменова Сауле Едилбаевна
Мұғалім-дефектолог
Педагог-эксперт

Педагогтің аты-жөні Сулейменова С.Е.  
Күні: 23.04.2024ж  
пәні Қазақ тілі  
Сынып: 7 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:  
Бөлім Мерекелер  
Сабақтың тақырыбы Етістік туралы түсінік  
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 7.1.5.6 етістік, етістіктің анықтамасы

7.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап

 
Сабақың мақсаты Барлық оқушылар: Заттың  қимылын, ісін, күй-жайын білдіретін сөздерді ажырата алады.

Көптеген оқушылар: Заттың  қимылын, ісін, күй-жайын білдіретін сөздерге мысал келтіреді

Кейбір оқушылар: Мәтін арасынан заттың қимылын, ісін, күй-жайын білдіретін сөздерді тауып, сұрақ қою

 
Бағалау критерийлері Заттың   қимылын  білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана біледі.

 Заттың атын қимылын білдіретін сөздерге мысал келтіре алады.

Мәтін арасынан заттың қимылын білдіретін сөздерді табады, сұрақ қоя алады.

 
Құндылықтарды дарыту

 

Балалардың бойына ұлттық құндылықтарды дарыту  
Сабақтың барысы.  
Сабақтың кезең

уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар  
Басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Әрбір адам?

·        Туысым, досым, жұрағат,

·        Әрбір сабақ? Үйрену, ұғу, ұлағат

·        Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдық

·        Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.

Мақсатымыз, білім алу,

Міндетіміз, еңбектену.

 

Алдыңғы білімді еске түсіру

«Алтыбақан» әдісі

1.Қандай сөз таптарын білеміз?

2. Зат есім дегеніміз не? Қандай сұрақтарға жауап береді?

3. Зат есімнің  қандай түрлерін өттік?

4.Сын есім дегеніміз не? Сұрақтары?

5.Сан есім дегеніміз не? Сұрақтары?

ҚБ: асықтар

 

«Қолшам » әдісі

Бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін, «Қолшам/ Фонарик»  әдісін қолданайық

— Қандай сөз шықты?

-Етістік. Дұрыс!

— Ендеше бүгінгі сабақта етістік туралы білетінімізді еске түсіреміз.

ҚБ: асықтар

 

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Етістік туралы білетінімізді еске түсіру

 

 

 

 

Оқушылар хормен айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

«Жарайсың!»

«Өте жақсы!»,

«Керемет!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа бөлім

 Мерекелер

Белсенді оқу тапсырмалары

Коммуникативтік дағды: айтылым-тыңдалым, оқылым

Ойлау дағдысы. Білу, түсіну

Оқулықпен жұмыс (ЖЖ) 

1-жаттығу.Мəтінді оқу.

Оқушылар мəтінді мұқият тыңдайды. Мəтіндегі етістігі кездесетін сөйлемді  тауып, оқу.

 

Дескриптор:

·        Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

·        Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

ҚБ: асықтар

 

Сәргіту сәті

Көзге жаттығу

 

Көркем жазу минуты

Сауатты,әдемі жазамыз

Ққ Ққ Ққ

бақбақ, қалам

 

Белсенді оқу тапсырмалары

Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу.

Етістіктердің астын сыз,

етістіктерді ата.

Дескриптор:

Жаттығуды  жазады.

Етістіктерді анықтап, астын сызады

3-жаттығу. Интербелсенді тақтада орындау

Балалар, көктемде қандай мерекелер бар?

— 1-наурыз

— 8-наурыз

— 22-наурыз

— 1-мамыр

— 7-мамыр

— 9-мамыр

Жұмыс дәптеріндегі

7-тапсырманы орындау (ауызша)

Дескриптор:

— Берілген сөздерден  етістіктерді теріп жазады.

-етістіктерді қатыстырып сөйлем құрап айтады

 

 

 

Белсенді оқу тапсырмалары ұжымда)

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

Дәптерге

тапсырмалар орындау

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

 

 

өте жақсы

жақсы
орта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

 

Үстел ойыны

Асықтарда жасырылған суреттегі қимылдарды айтып, сұрақ қою.

«киіз үй» әдісі

Сөз таптарын қайталау.

Етістік дегеніміз – іс-әрекет. Іс – әрекеттің иесі – біз.

Мереке қызықты өту үшін  сен қандай іс-әрекет жасар едің?

Үйге тапсырма

115 бет, 4 -жаттығу  

 

 

Кері байланыс

«Білім қоржыны»

 

 

 

Алған білімдерін тиянақтау

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *