Алматыда туризм қалай дамып жатыр?

Туристік саланы дамыту перспективалары туралы Алматы қаласы Кәсіпкерлер Палатасы басқарушы директорының салалық даму жөніндегі орынбасары Әлішер Тұрсын Алматы қаласының Өңірлік коммуникациялар қызметінің брифингінде айтты.

Алматы қаласының Өңірлік кәсіпкерлер палатасы жанынан жұмыс істейтін Туризм жөніндегі кеңес туризмді дамыту саласындағы түрлі құрылымдар мен ұйымдардың бірлесіп жұмыс істеуін үйлестіреді. Кеңес құрамы 56 мүшеден, өңірдің туристік индустриясының барлық дерлік сегменттерінің өкілдерінен құралған, деп хабарлайды аlmaty-akshamy.kz.

Кеңес жанынан тау-кен туризмін, туристік инфрақұрылымды дамыту, кадрлар даярлау, халықаралық ынтымақтастық және т. б. мәселелерді қамтитын 12 жұмыс тобы құрылды.

«Жұмыс топтары қызметінің әрбір бағыты бойынша нақты ұсыныстар жасалды, бұл өңірдің туризмін дамытудың бірыңғай стратегиясын құруға мүмкіндік берді. Үш өңірдің мемлекеттік органдарымен тығыз байланыс орнатылды, бұл үйлестірілген жұмысқа және туындайтын мәселелерді жедел шешуге ықпал етті. Туристік нысандарға жұмыс сапарларының арқасында инфрақұрылымның ағымдағы жай – күйінің объективті көрінісі алынды, бұл даму жоспарлары мен басымдықтарын түзетуге мүмкіндік берді», – деді Ә.Тұрсын.

Спикер атап өткендей, жүргізіліп жатқан жұмыстың арқасында өңірдің туризмін дамытудың бірыңғай стратегиясын жасауға мүмкіндік туды. Мемлекеттік органдармен бірлесіп туындайтын мәселелерді жедел шешу бойынша үйлестірілген жұмыс жүргізілуде. Мәселен, туристік объектілерге жұмыс сапарларының арқасында инфрақұрылымның ағымдағы жай-күйінің объективті көрінісі алынды, бұл даму жоспарлары мен басымдықтарын түзетуге мүмкіндік берді.

Кеңес алдында туристік инфрақұрылымды одан әрі дамыту, инвестициялар тарту, туристер ағынын қайта бөлу, сондай-ақ білікті кадрларды даярлау міндеті тұр.

Туристік салаға цифрлық технологияларды енгізуге басты назар аударылады. Сандық деректерді талдау арқылы туристерге сапалы туристік өнімдер мен қызметтерді ұсынғысы келеді.

«Геоақпараттық жүйелердің көмегімен бұл 2ГИС, гугл және т.б., цифрлық деректерді ала отырып, біз туристің психологиясын түсінгіміз келеді. Сонымен қатар, біз қазірдің өзінде бар туристік нысандарды, ең танымал бағыттарды тексереміз, сонымен қатар туристер қандай мәселелерге тап болатынын білеміз.  Кеңесте бізге әр жолы Алматыда ақпараттық баннерлер, ағылшын тіліндегі жол белгілерінің санын көбейту қажет деп айтылады, бұл жұмыс белсенді күш салуды қажет етеді. Бұл бағытта біз инновациялық әдістердің көмегімен негізгі проблемалық мәселелерді біліп, басқа мемлекеттік органдар мен мүдделі тараптардың әріптестеріне сәйкес шешу жолдарын ұсынғымыз келеді, осындай мәселелерді жедел шешкіміз келеді», – деп қорытындылады спикер.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *