Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
Ақмуханова Ы
Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
Бөлім: | 8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
Педагогтің аты-жөні: | Ақмуханова Ы |
Күні: | |
Сыныбы:8 | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу;
8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру |
Сабақтың мақсаты: | -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдейді
-химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіреді
|
ЕББҚЕ | Жеңіл ақыл –ой кемістігі
-сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарын сурет бойынша анықтайды |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ЕББҚЕ | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) “Бұл кім тауып көрші” ойыны (оқушылардың арасынан бір оқушыны сипаттайды) оқушылардың жағымды ахуал қалыптастыру.
Үй тапсырмасын тексеру
|
Жағымды ахуал қалыптастыру (Балалар оны тауып жақсы қасиетін айтады.)Оқушылар бір –біріне бүгінгі күнге байланысты жағымды тілектер айтады.
дәптерлерін бірін-бірі тексереді |
Балл-1 бағалау парағы |
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК экраны
жұмыс дәптері ДК экраны
|
|||
Жаңа сабаққа кіріспе | (Ұ) «Миға шабуыл»
Өзгенің пікірін толықтырады. сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Элементтердің табиғи ұяластары дегенді қалай түсінесіңдер?
өз ойларын айтады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. | ||||
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу. |
Видиокөрініс
Топтардың химиялық қасиеттерін айтып өтеді |
Видиокөрініс
калийдің сумен қалай әрекеттесуін айтады |
|
Көрсетілім калийдің сумен әрекеттесуі | |||
|
берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
«Ойлан, жұптас, бөліс» топтық жұмыс
«Anticipation guide» әдісі (болжам бойынша нұсқаулық)
«Жадыны дамытуға арналған ойын» әдісі Мәтінді 5-минут
kahoot тест жұмысы
Жеке жұмыс |
1. Тапсырма
1-тапсырма Элементтердің табиғи ұяластарының химиялық қасиеттерін көрсет және дәлелде Дескриптор: -Әр топтың химиялық қасиеттерін табады. химиялық қасиеттері -ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелмен айтады Берілген суреттің қай элемент екенің анықтап көр. 40сурет, 15 кестедегі агрегаттық күйі, ғалым,топтардың қолданылуы 110 бет, инертті газдар112бет оқып, есте сақтау дискриптор: химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіреді
ұялы телефон арқылы орындайды Массасы 460г хлормен әрекеттескенде түзілетін натрий хлоридінің массасын есептеңде жауабы 1170г дискриптор: реакция теідеуін жазып,прапорция арқылы шығарады
|
Оқулыққа қарамай мәліметтің «дұрыс» немесе «бұрыс» екенің табады Содан соң өзін тексереді |
Жалпы – 4 балл.
-Әр топтың химиялық қасиеттерін табады. -3балл
-химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелмен айтады – 1балл
Қол шапалақтау 6 сұрақ дұрыс болса- 2балл 7-8 сұрақ-3балл 9-10- 4 балл
Балл-1 |
ДК экраны
Үлестірмелі қағаздар
Бағалау парағы
https://create.kahoot.it/details/d5c77e0f-9135-45a5-99e3-898ee7864603
бағалау парағы |
||
Сабақтың соңы
Ой толғаныс. Рефлексия .
|
НЕ құнды
НЕ қызықты НЕ қиын болды |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|||||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? | Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі | Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |