Д дыбысы мен әрпі

Утениязова Гулистан

Сабақтың мақсаты:  Д дыбысының артикуляциясын дұрыс айтуға үйрету.Қайда? сұрағына жауап беретін сөздерге тоқталып,сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою және сол сөйлемге жауап беру дағдыларын қалыптастыру.

Білімділік: • Дыбысты дыбысқа қосып, буынды буынға қосып сөз жасау дағдыларын қалыптастыра отырып тілін,ойлау қабілетін дамыту. Сабаққа деген ынта,ықыласын,қызығушылығын арттыру.

Дамытушылығы: • Зеректікке,ұқыптылыққа адалдыққа баулу.Көркем жазу арқылы әсемдікті сүюге тәрбиелеу. Тәрбиелілігі: Оқушыларды

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ жауап, тапсырмалар, әңгімелеу

Сабақтың көрнекілігі: суреттер, альфабит, оқулық, сөзжұмбақ

Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет, табиғат, өсімдіктер

Психологиялық дайындық

Сабақтың барысы: • 1. Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі               1. Оқушылармен сәлемдесу

  1. Сынып бөлмесін сабаққа дайындау
  2. Оқушыларды түгелдеу
  3. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Сергіту  сәті  бір шумақ  өлең айту

Жаңа сабақты түсіндіру. • Сұрақ-жауап, әңгімелеу, жинақтау,ауызша, жазбаша . • Сөзжұмбақ,кеспе әріптер,әріп таңбасы,текшелер,доп, • домбыра.

Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз.

дегендей білім алуға үлкен мән беретін біздің ел басымыздың айтқандай жақсы оқып еліміздің көркеюіне үлес қосуымыз керек. -Иә, балалар. -Қане ,енді біз өткен сабақта үйренген әріпімізді еске түсірейікші                                         Білім минуты   Қ ЫС -А Қ қыс ақ ақ ыс қас қасық                                                                                                                                    А О Р Қ ақ қар қара ор орақ ара                                                                                                                                                                              Ой қозғау -Балалар, дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыс дегеніміз не? -Дауысты дыбысты қандай текшемен бояймыз? -Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? Дауыссыз дыбысты қандай текшемен бояймыз? –

Суретпен жұмыс

2+3= 5-3= 2+2=5 2 4

Жаңа сабақ             Дд дыбысы мен әрпі

Тақтамен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Желтоқсанның 3-і Дд дыбысы және әрпі

Сергіту сәті Жел улейді у-у-у Құйын келіп билейді зу-зу-зу Қатты қатты жел соқты гу-гу-гу Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду Шыдай алмай жапырақ ах-ах-ах Билей кетті қалтырап пах-пах-пах

 Д—–а да да да да-ла да-ра Д—–о до до до до-ға до-да Да-на Да-на Ай-да-на Оқулықпен жұмыс

 Д- дауыссыз О-дауысты Л-дауыссыз 3 буын,3дауысты, А-дауысты 3 дауыссыз Н-дауыссыз А-дауысты

Сабақты қорытындылау.        Дәуіт адал дос

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *