Д дыбысы мен әрпі
Утениязова Гулистан
Сабақтың мақсаты: Д дыбысының артикуляциясын дұрыс айтуға үйрету.Қайда? сұрағына жауап беретін сөздерге тоқталып,сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою және сол сөйлемге жауап беру дағдыларын қалыптастыру.
Білімділік: • Дыбысты дыбысқа қосып, буынды буынға қосып сөз жасау дағдыларын қалыптастыра отырып тілін,ойлау қабілетін дамыту. Сабаққа деген ынта,ықыласын,қызығушылығын арттыру.
Дамытушылығы: • Зеректікке,ұқыптылыққа адалдыққа баулу.Көркем жазу арқылы әсемдікті сүюге тәрбиелеу. Тәрбиелілігі: Оқушыларды
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ жауап, тапсырмалар, әңгімелеу
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, альфабит, оқулық, сөзжұмбақ
Пәнаралық байланыс: математика, әдебиет, табиғат, өсімдіктер
Психологиялық дайындық
Сабақтың барысы: • 1. Ұйымдастыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу
- Сынып бөлмесін сабаққа дайындау
- Оқушыларды түгелдеу
- Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Сергіту сәті бір шумақ өлең айту
Жаңа сабақты түсіндіру. • Сұрақ-жауап, әңгімелеу, жинақтау,ауызша, жазбаша . • Сөзжұмбақ,кеспе әріптер,әріп таңбасы,текшелер,доп, • домбыра.
Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз.
Тыныштықты сақтаймыз,
Атсын күліп таңымыз.
дегендей білім алуға үлкен мән беретін біздің ел басымыздың айтқандай жақсы оқып еліміздің көркеюіне үлес қосуымыз керек. -Иә, балалар. -Қане ,енді біз өткен сабақта үйренген әріпімізді еске түсірейікші Білім минуты Қ ЫС -А Қ қыс ақ ақ ыс қас қасық А О Р Қ ақ қар қара ор орақ ара Ой қозғау -Балалар, дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыс дегеніміз не? -Дауысты дыбысты қандай текшемен бояймыз? -Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? Дауыссыз дыбысты қандай текшемен бояймыз? –
Суретпен жұмыс
2+3= 5-3= 2+2=5 2 4
Жаңа сабақ Дд дыбысы мен әрпі
Тақтамен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Желтоқсанның 3-і Дд дыбысы және әрпі
Сергіту сәті Жел улейді у-у-у Құйын келіп билейді зу-зу-зу Қатты қатты жел соқты гу-гу-гу Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду Шыдай алмай жапырақ ах-ах-ах Билей кетті қалтырап пах-пах-пах
Д—–а да да да да-ла да-ра Д—–о до до до до-ға до-да Да-на Да-на Ай-да-на Оқулықпен жұмыс
Д- дауыссыз О-дауысты Л-дауыссыз 3 буын,3дауысты, А-дауысты 3 дауыссыз Н-дауыссыз А-дауысты
Сабақты қорытындылау. Дәуіт адал дос