Үйсіндер туралы жазба деректер

Білім беру ұйымының атауы Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ
Пәні: Қазақстан тарихы
Бөлім: 5.3 Үйсіндер мен Қаңлылар
Педагогтің аты-жөні: Табынғалиев Қайыржан
Күні: 10.02.2023ж
Сынып: 5 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Үйсіндер туралы жазба деректер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

 

 Сабақтың  мақсаты Үйсін мемлекетінің қалай құрылғанын түсіндіру;

Үйсін қоғамын сипаттаймыз;

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

 

 

 

Өткен білімді еске түсіру

8 мин

Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу.

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар үй тапсырмасы.

1.Сақ патшайымы кім?

2.Патшалардың патшасы атанған тұлға?

3.Парсы патшасы Кирдің массагеттерге соғыс жорығы басталған жыл?

4.1Дари өз жеңістерін қайда жазып қалдырды?

5.Шырақ туралы не білесіз?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

 

Мадақтау

 

Әр дұрыс жауап 1 балл

https://youtu.be/Io7AUIlF00k

 

spinnerweal.com

https://spinnerwheel.com/wheels/d1Ia4lRReiGNMITAEL3zcz0xJmU9MA==

 

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28мин

«Үйсіндер туралы жазба деректер»

Салайд

Видеоролик.

 

 

ЖЖ.

1-тапсырма. Бос орындарға керекті сөздерді орналастыр.

Үйсіндер … мекендеді

Үйсіндер бірлестігі … қалыптасты

Үйсіндер кейін 6 ғасырда құрылған … құрамына енді.

Дескриптор:

Үйсіндердің мекендеген аймағын анықтайды;

Үсіндер қай ғасырда құрылғанын анықтайды;

Кейін кімдердің құрамына еніп кеткенін біледі;

 

Ж.2-тапсырма. «Көкбөрі» ойыны. Көкбөрінің бойындағы қасиеттерді біріктір.

Қорқақ, ақылды, өжет, қайсар, ұйқышыл, рухты, шыдамды, жалқау.

Дескриптор:

-Көкбөрінің бойындағы жақсы қасиеттерді анықтайды;

 

3-тапсырма. «Сандар сөйлейді» кестені сәйкестендір.

Халқының саны 120000
Әскер саны 630000
Қанша мың түтін болған 3
Мемлекет бөліктері 188600

 

Дескриптор:

Үйсіндердің халқының санын біледі;

-Әскер санын анықтайды

-Қанша мың үй болғанын анықтайды;

-Мемлекет қанша бөлікке бөлінгенін анықтайды;

 

ЕБҚ оқушыға тапсырманы орындау үлгісі, шешу тәсілін көрсету

 

 

 

 

 

Мәтінмен жұмыс

 

 

 

Үйсіндер туралы ақпараттар тындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор арқылы кері байланыс:

Тапсырма орындау барысында мен не анықтадым.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорымдардың айырмашылығын жазады

 

 

 

 

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

1тапсырма

Әр дұрыс жауап үшін 1балл

 

 

 

2тапсырма бойынша.

Барлығы дұрыс болса 2балл

1 қате жауап 1балл

 

 

 

 

 

3тапсырма.

4балл

Ақпараттық мәтін

 

 

 

 

https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Ftelegra.ph%2Ffile%

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа материал

дар

 

 

 

 

https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%

 

 

Кілт сөздер

 

 

 

Бекіту

 

 

2мин

 

Сабақты қорытындылау

Терминдерге түсініктеме беру

Гуньмо- мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі.

Бектер, ру басылар, ауқатты адамдар- әскербасылар мен шонжарлар.

Қарапайым бұқара – малшылар, егіншілер және қолөнершілер.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау «Ең үздік жауап» Ақпараттық карточка

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

7мин

Кері байланыс: Тапсырмалар орындағанннан кейін оқушылар «Білім почтасы».

 

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Үйсіндер туралы жазба деректер (1сабақ)

«Аққу әні» шығу тарихы, үйсіндер жайында қандай мәлімет береді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады

 

Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайды  

А4, конспект

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *