Қмж
Мектеп: №266 мектеп-лицей Тексерілді: _____ Пәні: информатика
Бөлім | 3D баспасы | ||||
Пән мұғалімі | Ф.Ж.Махамбетова | ||||
Күні: | 06.12.2022.ж. | ||||
Сынып: | Қатысушылар саны: | Қатыспағанадар саны: | |||
Сабақтың тақырыбы: | 3д редакторындағы объектілердің модельдерін құру | ||||
Сабақтың мақсаты: | 6.3.1.5 3D –редактордағы объектілердің модельдерін құру | ||||
Сабақтың кезеңі/уақыт | Мұғалімнің әрекеті
/тапсырмаларды демонстрация арқылы көрсетеді/ |
Оқушының әрекеті
/орындаған тапсырмаларын whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге жібереді/ |
Бағалау | Ресурстар | |
Басы
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушыларды түгендеу 3. Оқу тапсырмасын талдау/тексеру Тест сұрақтары |
Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды.
Тест сұрақтарға жауап беру
|
Оқу тапсырмасын дұрыс орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс жауапқа) | Zoom,
Дарын онлайн |
|
Негізгі бөлім
Тақырыпты ашу
|
SketchUp Make программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.
|
SketchUp Make программасымен жұмыс жасау ,сұрақтарға жауап беру
|
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады | SketchUp Make программасын қолдану | |
Жеке жұмыс | «Сұрақтарға жауап берейік»
1.Модельдеу дегеніміз не? 2.Объект моделін жасау үшін қандай құралдарды көбірек пайдаландыңдар? Оқулықпен жұмыс 70-бет «Дәптерге орындайық» «Себебін анықтайық »Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет?
|
1.Модельдеу – үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.
2.Тік төртбұрыш Сығу/созу Айналдыру Құйып бояу
1. Орын ауыстыру 2. Созу/сығу 3. Басқару 4. Масштаб 5. Жылжыту 6. Бұру
|
Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады
Барлығына дұрыс жауап берген жағдайда 2 балл алады |
Оқулық |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718