“Алтын асық”вариативтік жоспар
ШҚО «Арнайы мектеп»ҚММ
Тәрбиеші:Ерланова.Таңшолпан Ерланқызы
«Алтын асық»
вариативтік компоненттің бағдарламасының перспективтік жоспар
№ | Тақырыбы
|
Мақсаты | Қолданылған көрнекіліктер |
1 | «Түрлі түсті асықтар»
|
Балалардың асықпен ойнауға деген қызығушылықтарын арттыру.Пішіндерді үйрету, «қандай?»
«қай?»сұрақтарына жауап беру (бекіту)
|
Түрлі түсті асықтар.Пішіндер |
2 | «Асық-алтын қазынам» | Мақсаты: Атадан балаға өнеге болып қалар қазақ ұлтының ұмытылып бара жатқан дүниелерінің бірі асықты балаларға таныстырып көрсету, ойнату, түсіндіру, әртүрлі-түстегі асықтармен қарапайым математикалық сандарды санап үйрету. Сонымен қатар,санай отырып түстерін ажыратуға, асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, ептілікке,шапшаңдыққа баулу
|
Түрлі-түсті асықтар, сандар белгіленген карточкалар, фетр төсеніштері. |
3 | «Қызықты математика».
|
Балалардың ретімен орналастыра білу түсініктерін арттыру, санамақтар арқылы сандарды айта білуге ,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру,көппен азды ажырату.
|
Ойынға қажетті заттар,карточкалар,асықтар,сандар |
4 | «Келіңдер санайық» | Асық ойындарын ойнату арқылы балалардың қабілетін дамыту, жылдамдыққа, дәлдікке , ұлтжандылыққа, туралыққа, түстерді ажырата білуге тәрбиелеу
|
Асықтар қажетті ойындар қоржын |
5 | Хан ордаға саяхат
|
Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа тәрбиелеу |
Асықтар |
6 | «Асығым алшысынан түсші»
|
Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру;
Ойлау қабілетін, қол моторикасын, шығармашылық қасиеттерін дамыту; Шапшаңдыққа, ептілікке, қырағылыққа тәрбиелеу.
|
асықтар, слайд, ермексаз |
7 | Ғажайып қоржын
Сипап сезу қабілеттерін байқау.
|
Балаларды жіктеу, орналастыру сияқты логикалық амалдарды ғана емес,ойнату пайымдауды қажет ететін логикалық тапсырмаларды орындату: заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру дағдыларын жетілдіру. | ойынға қажетті карточкалар, пішіндер, логикалық тапсырмалар, сандар, сызба суреттер, |
8 | «Математика әлеміндегі қызықтар» | Балалардың ретімен орналастыра білу түсініктерін арттыру, санамақтар арқылы сандарды айта білуге ,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру,көппен азды ажырату.
|
ойынға қажетті карточкалар, пішіндер, логикалық тапсырмалар, сандар, сызба суреттер, |
9 |
Математика әлемінде
|
Сандарды тура және кері
санауБалалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс – әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа тәрбиелеу. |
Түрлі түсті асықтар қорапша,жыл мезгілі суреттері,кілемше,геометриялық пішіндер.
|
10
|
Ғажайып математика әлемі | Сандарды тура және кері
санау кезінде асықтар түрін қолдану, іс – әрекет дағдыларын меңгерту, түсініп және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа тәрбиелеу. |
Түрлі түсті асықтар қорапша,жыл мезгілі суреттері,кілемше,геометриялық пішіндер.
|
11
|
Алтын сақа тақтайшасы
5реттік санауды үйрету,қанша?нешінші?сұрақтарына дұрыс жауап беру.
|
Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Сандардың таңбаларын танып ажыратуды, 5 реттік санауды үйрету,қанша?нешінші?сұрақтарына дұрыс жауап беру ойын арқылы жетілдіре түсу.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелу. | 1 ден 5 ке дейінгі сандар,асықтар |
12 | Кел санайық асықтармен. | Балаларды асық арқылы санату дағдысы мен есте сақтау қабілеттерін ,ой-өрістерін дамыту.Шапшаңдыққа,жылдам санау қабілетіне жаттықтыру. | 1 ден 5 ке дейінгі сандар,асықтар |
13 | Асық ату Қимылды ойын | Ұлтымыздың негізсіз ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, бабаларымыздың ойыны туралы түсінік беріп, қызығушылық ояту.Асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, мергендікке, ептілікке жеңіске деген құштарлыққа, намысқойлыққа, әділдікке баулу.Балаларды ұлтымыздың құндылықтарын қастерлеуге баулу, қазақ халқының брендттерін сақтап әлемдік денгейдегі спорттық ойындар қатарына қостыруға ой туғызу
|
Асықтар ойынға керекті ойыншықтар |
14 | Асықтарды дұрыстап бөл.
|
Балалардың ойлау ойлау қабілеттерін дамыту,түстерді ажырату дағдыларын жетілдіру.Асықтарды түстеріне қарай бөліп алу.Тапқырлыққа іздемпаздыққа баулу. | Түрлі түсті асықтар,ойыншықтар |
15 | Асықтарды түсіне қарай ажырату
|
Балалардың асықпен ойынға деген қызығушылығын арттыру.Түстеріне қарай ретімен бөліп алу дағдысына жаттықтыру.Байқампаздыққа шапшаңдыққа баулу. | Түрлі түсті асықтар,ойыншықтар |
16 | Тапқырлар ойыны | Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Ойлау, кӛріп – тану, зейін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелеу | (балық,ит, құрбақа, алма,құс,үйрек) үлестірмелі карточкалар , таяқшалар, сызба тапсырмалар, жұмбақтар, логикалық тапсырма, «Танграм» ойыны, |
17 | Ғажайып тапсырмалар | Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Сандардың таңбаларын танып ажыратуды, 5 реттік санауды үйрету,қанша?нешінші?сұрақтарына дұрыс жауап беру ойын арқылы жетілдіре түсу.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелу | Қоржындағы асықтар,тапсырмалар,сандар,танграмм |
18 | Сыйқырлы асықтар әлемінде | Атадан балаға өнеге болып қалар қазақ ұлтының ұмытылып бара жатқан дүниелерінің бірі асықты балаларға таныстырып көрсету, ойнату, түсіндіру, әртүрлі-түстегі асықтармен математикалық сандарды санап үйрету,көп кз ұғымдарын салыстыру. Сонымен қатар,санай отырып түстерін ажыратуға, асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, ептілікке,шапшаңдыққа баулу .Саусақ моторикасын дамыту | Асықтар,1 ден 5 ке дейінгі сандар,ұзын қысқа жолақшалар,көп аз ұғымына байланысты суреттер,бояу сүрткіш текеметке арналған әр балаға қағаз
|
19 |
Хан |
Ойынды түсіндіріп, балалардың қимыл-қозғалыстарын, есте сақтау қабілетін дамыту. Ұжымда ойнауға дағдыландыру | Түрлі түсті боялған асықтар |
20 |
Хан «алшы»
|
Балаларды ұлттық ойындар арқылы балалардың бойындағы ұлттық қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту, адамгершілікке, шапшаңдылыққа, мұқияттылыққа тәрбиелеу | Асықтар |
21 | Асық ойын омпа | Ойнаушылар арасы 20 қадам екі көн сызады да біріншісіне төрт бұрыш жасайды (оның көлемі өзара келісіледі) дәл ортасындағы сызыққа әрбір ойыншы өздерінің асықтарын тігеді. Тігілген асықтардың ортасына бір асық мұртынан «Омпа» тұрғызады. Ойнаушылар екінші белгіленген жерден бірінің артына бірі тұрып әркімнің өз кезектері бойынша, қолдарыңдағы сақаларымен «омпаны» ата бастайды,ойында шапшаңдыққа баулу | Асықтар |
22 | Асықты тігіп ойнау | Ойыншы асыққа дәл тигізіп, оны көнбе сызығынан шығарса, оны алады да, сақасы түскен жерден қайта атады. Ойын арқылы баланы жылдамдыққа,мергендікке баулу.Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру. | Асықтар |
23 | Тасқала асық ойыны | Асық ойынының ендігі бір түрі —«Тас қала» деп аталады. Ойынға қатынасушыларға шек қойылмайды. Олар тегіс жерді таңдап алып шеңбер сызады да, дәл ортасына асықтарды бірінің үстіне бірін пирамида етіп жияды. Сонан соң асық тігілген жерден ойынға қатынасушылардың жас ерекшелігіне орай көн белгіленеді. | Асықтар |
24 | Асық тізіп ойынайық | Балаларды ұлттық ойындар арқылы балалардың бойындағы ұлттық қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту, адамгершілікке, шапшаңдылыққа, мұқияттылыққа тәрбиелеу | |
25 | Асық ойынының түрі «Құмар» | Ойынға төрт асық қажет. Олар мұқият тазартылып, түрлі-түсті бояуға боялады. Ойынды кімнің бірінші болып бастайтыны асық иіру арқылы шешіледі. Алшы —бірінші, тәйке —екінші, бүге —үшінші, шіге —төртінші т. с. с. кезек алады. Асықтың жоғарыда айтылған төрт түрлі түсетін, негізгі төрт қыры болады. Сондай-ақ оларды мал атауымен де атайды. | Асықтарп |
26 | Көтеріспе ойыны | Ойын арқылы балалардың қимыл қозғалыстарымен,жылдамдыққа жаттықтыру.Ойынды кезектесіп бір біріне бөгет болмай ойнауға қалыптастыру. | Үлкен асықтар |
27 | «Көп аз ».
(асықтарды салыстыру) |
Балалардың ретімен асықтарды орналастыра білу түсініктерін арттыру, санамақтар арқылы сандарды айта білуге ,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру,көппен азды ажырату.
|
Ойынға қажетті заттар,карточкалар,асықтар,сандар |
28 | «Келіңдер санайық» | Асық ойындарын ойнату арқылы балалардың қабілетін дамыту, жылдамдыққа, дәлдікке , ұлтжандылыққа, туралыққа, түстерді ажырата білуге тәрбиелеу
|
Асықтар қажетті ойындар қоржын |
29 | Дымбілместің тапсырмалары | Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа тәрбиелеу |
Асықтар |
30 | «Алтын асық тапсырмасы»
|
. Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру;
Ойлау қабілетін, есте сақтауларын,сөздік қорларын , шығармашылық қасиеттерін дамыту; Шапшаңдыққа, ептілікке, қырағылыққа тәрбиелеу.
|
асықтар, үй жануарлары суреттер |
31 | Сыйқырлы қоржын ішінде не бар екен?
|
Балалардың ұлттық ойындарды түсіне білуге деген түсініктерін қалыптастыру.Ойларын,тілдерін дамыту.Ойын арқылы балалардың есте сақтаулары мен көзбен көру дағдыларын қалыптастыру.Шапшаңдыққа,ептілікке баулу. | ойынға қажетті заттар,қоржын асықтар. |
32 | Ғажайып сандық
|
Асық ойындарын ойнату арқылы балалардың қабілетін дамыту, байқампаздығын,есте сақтауларын,ойларын қалыптастыру.Жылдамдыққа, дәлдікке , ұлтжандылыққа, туралыққа, түстерді ажырата білуге тәрбиелеу
|
ойынға қажетті ғажайып сандық,асықтар. |
33 | Санамақтар санап үйренеміз
|
Тапсырмалар арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, ынтамен дұрыс орындауға үйрету. Тура және кері санауды одан әрі дамыту, ой-ӛрісін кеңейту. Қолданылатын кӛрнекіліктер: пішіндер,үйшік, сандар,үлестірмелі аңдар суреттері,
|
пішіндер,үйшік, сандар,үлестірмелі аңдар суреттері, сызба суреттер, логикалық тапсырмалар, «Танграм»ойыны |
34 | Асықтардың тапсырмасы | Балалардың зиінін ойлау қабілеттерін,сандардың таңбаларын танып ажыратуды, асықтар тапсымасын орындауға дағдыландыру,олардың түстерін ажыратуды ойын арқылы жетілдіре түсу.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар:асықтар, түрлі түсті пішіндер, сандар, (гүл,орамал,бантик,кӛзілдірік),сызба тапсырма, логикалық тапсырма, «Танграмм»
|
асықтар, түрлі түсті пішіндер, сандар, (гүл,орамал,бантик,көзілдірік),сызба тапсырма, логикалық тапсырма, «Танграмм»
|
35 |
Асықтарды ретімен сана
|
Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Заттарды санап танып ажыратуды, 5 реттік санау кері тура санау.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелу. | 1 ден 5 ке дейінгі сандар,асықтар |
36 | Асық ұтып атып түсіреміз Қимылды ойын | Ұлтымыздың негізсіз ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, бабаларымыздың ойыны туралы түсінік беріп, қызығушылық ояту.Асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, мергендікке, ептілікке жеңіске деген құштарлыққа, намысқойлыққа, әділдікке баулу.Балаларды ұлтымыздың құндылықтарын қастерлеуге баулу, қазақ халқының брендттерін сақтап әлемдік денгейдегі спорттық ойындар қатарына қостыруға ой туғызу
|
Асықтар ойынға керекті ойыншықтар |