Қылмыстық құқықта гуманизм қағидасы қажет пе

Примбетова Анипа Кудайбергеновна

Білім беру ұйымының атауы Абай атындағы №31 жалпы  орта  мектеп
Бөлімі: 9.4 Жазалау мен гуманизм мәселесі
Педагогтің аты-жөні: А.Примбетова
Күні: 18.05.2022               12.05.2022                     17.05.2022
Сынып: 9 «Б»                        9 «А» «Ә»                     9 «В» «Г»
Сабақтың тақырыбы: Қылмыстық құқықта гуманизм қағидасы қажет пе.
  Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 9.7.4.1 қылмыстық құқықтағы гуманизм қағидасына баға беру
 Сабақтың  мақсаты Сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық актілерді айта алады.

Сыбайлас жемқорлық құқықбұзушылық субьектілерін анықтайды.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру

 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

Бекіту

Ынтымақтастық атмосферасын орнату

«Миға шабуыл: сұрақ, тағыда сұрақ» – Оқушылардан өткен тақырыптар бойынша алған ақпараттарын сұрау арқылы үй тапсырмасына дайындықтары тексеріледі

Ұжымдық жұмыс. «Серпілген сауал»

1. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық түсініг мен оның түрлерін ашып көрсетіңдер

2. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық субьектісін анықтаңыз.

3. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтың жолын кесу жолдарын ашып көрсетіңдер.

 Жұптық әңгіме әдісі

Оқушылар оқулықтағы жалпы мағлұматпен танысып, сұрақтарға жауап береді. Пікір алмасады.

«Оқушыларға ІNSERT- түртіп алу әдісінің

«v»

 Бұрыннан

білемін

«-»

Мен ойлағандай

емес

«+»

Жаңа

ақпарат

«?»

Тереңірек білгім келеді

кестесін ұсынады рөлі қаншалықты маңызды болды.  тақырыбы бойынша   берілген ақпаратты оқып, танысу үшін.

Графикалық органайзер «Шиыршық»

Берілген мәтінді жеке оқып, жұбымен талдап, топпен талқылап, сұлбаны толтырады

«Кіреші»  әдісімен топтарға тапсырма үлестіріледі

1-топ  Сыбайлас жемқорлық

2-топ. Сыбайлас жемқорлық құқықбұзушылық субьектілері

3-топ. Пара

1-қадам: мәтінмен жұмыс – жеке

2-қадам: ой бөлісу – жұптық

3-қадам: тұжырымдамалық карта дайындау топтық

4-қадам: тұжырымдамалық картаны қорғау

Бағалау  – «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

(Критерийлер:

¶- жақсы, өйткені………………… – «5 не 6» ұпай;

¶- орташа, өйткені…………………… – «3 не 4» ұпай;

G- төмен, себебі, ……………………………. – «1 не 2» ұпай)

Роунд робин әдісі: Берілген мәтін бойынша топ оқушылары түйін сөйлеммен сабақты қорытындылаумен пікір білдіреді.

«Алақан – жұдырық»  – кері байланыс

( Критерийлер:

«алақан» – бәрін толық түсіндім  («3» ұпай)

 «үш саусақ»- бәрі  түсінікті болды, дегенмен сұрағым бар («2 ұпай»)

«жұдырық» – сабақты аса түсінбедім, қиналдым («1» ұпай)

 

 

 

 

Бір – біріне жақсы тілектер айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Интер. тақта

АКТ

Құқық негіздері 9-сынып

А.С.Ибраева.

С.Б.Гончарев

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *