Құрылымы күрделі теңдеулер.Бекіту.
ШҚО Өскемен қаласы №«42 орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 11-сабақ
Бөлім: | Кестеден тыс көбейту және бөлу | |
Мұғалімнің аты-жөні | Cейтмолдинова Камшат Назарбековна | |
Күні: | 25.05.2022жыл | |
Сынып: 3 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Құрылымы күрделі теңдеулер.Бекіту. | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х× (25:5)=60; (24×3):х=6;х: (17×2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шеше алады.
Көптеген оқушылар: есептерді теңдеудің көмегімен шығара алады. Кейбір оқушылар: тақырыпқа ұқсас тапсырмалар құрастыра алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру,
өзін – өзі тексеру
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.
Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді. Өткен тақырыпқа шолу: Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. Оқу материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүреді: – Өткенде қандай тақырып өттік? -Қандай тапсырмалар орындадық? – Ендеше бүгінгі сабағымызда құрылымы күрделі теңдеулерді шешуге берілген тапсырмаларды орындайтын боламыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Ширату жаттығуларын жасайды.
Топқа бірігеді.
Үй тапсырмасын тексертеді. Сұраққа жауап береді. -Тақырыпты ашады. |
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру. |
|
Жаңа білім
10 мин
2 мин
15 мин
Бекіту 10 мин
|
(Ұ, Д) 1- тапсырмада тақтамен жұмыс жүзеге асады.
1)Музыка өнерінің үлкен мерекесіне бағдарлама құрылды. Өрнектердің мәнін тап. Сонда сен концертте қанша ән орындалып, би биленетінін және марш болатынын білетін боласың. 25*4-25*3=25 –би 2*(11*30-320)=20-ән 20-11-(99*2+2)=20-марш 2) Есепте. А) 23*10=230 10*40=400 900:9=100 20*30=600 4*200=800 310:10=31 70*10=700 300:10=30 Ә) 250:10=25 600:30=20 700:100=7 210:10=21 500:100=5 1000:50=20 40*20=800 200*4=800 Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: – Ұқсас тапсырмалар құрастыр.
Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.
(Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 5) Қалдықпен бөлуге есеп құрастыр. Ол үшін төменде берілген өрнектердің сәйкес келетінін таңдап ал. Елдоста 49 теңге бар. Ол 5 теңгелік сағыздан бірнеше сағыз сатып алды. Елдос неше сағыз сатып алды және оның неше теңге ақшасы қалды? Ш: 49:5=9 (4қалд.) Ж: 9 сағыз алды. 4 теңге қалды. 6) Теңдеулерді шеш. 45*2*у=900 45*2+b=900 90*у=900 90+b=900 y=900:90 b=900-90 y=10 b=820 45*2*10=900 45*2+820=900 900=900 900=900
a-45*2=900 a-90=900 a=900+90 a=990 990-45*2=900 900=900
(Т) 3- тапсырма дәптермен жұмыс. 5) Есептерді теңдеудің көмегімен шығар. А) Хорда 127 қатысушы бар. Бірнеше қатысушыға кәстөм тігілгеннен кейін, тігілмеген 42 кәстөм қалды. Неше кәстөм тігілді? Ш: х+42=127 x=127-42 x=85 Ж:85 кәстөм тігілді. Ә) Бір орам матадан 14м қиып алғаннан кейін, онда 36м мата қалды. орамда қанша метр мата болған? Х-орамның ұзындығы дейік. Ш: х-14=36 х=36+14 х=50 Ж: орамда 50 метр мата болған. 8) Кәмила сауалнама жүргізді. Оған 100 оқушы қатысты. Диаграмманы оқы. Өз сыныбыңда музыкаға байланысты осыған ұқсас зерттеу жүргіз. Алынған мәліметтерді диаграммаға жаз. Ж: Танымал әндерді ұнататын-20 оқушы. Балалар әндерін ұнататын -50 оқушы. Халық әндерін ұнататын -30 оқушы. |
Тапсырмаларды орындайды.
Билеп сергиді.
Тапсырмаларды орындайды.
Тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
– Өрнектің мәнін тауып, бағдарлама мазмұнын анықтайды -1 балл.
– Өрнектердің мәнін есептеу тәсілін түсіндіре отырып табады -1балл.
Дескриптор: Қалдықпен бөлуге берілген өрнектердің сәйкес келетінін таңдап, есеп құрастырады -2балл.
– Теңдеулердің шешуін табады, тексереді -2балл.
Дескриптор: Есептердің теңдеудің көмегімен шешуін, жауабын табады -1балл.
Диаграмманы оқып, сауалнамаға қатысушылардың жауабын анықтайды -1балл. |
Оқулық, дәптер
Оқулық, дәптер
|
Кері байланыс
5 мин |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.
Оқу тапсырмасы: 3,4-тапсырма 26-бет. |
Кері байланыс жасайды. | ҚБ қойылады. |