Айнымалы- ілмелі суреттер жасаймыз
Исабекова Ботакоз Парменовна
Сабақ тақырыбы | Айнымалы- ілмелі суреттер жасаймыз | |||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 4.3.2.1 арнайы терминдерді қолдана отырып, өнердің әртүрлі туындыларының негізгі мәнерлеу құралдары мен материалдарын салыстыру және айырмашылығын көрсету | |||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Көптеген оқушылар: Шығармашылық жұмыстарын орындай алады. Кейбір оқушылар: Жасаған жұмысын қорғайды. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Оқушылар жаңа білім мазмұны бойынша пікір білдіреді, жұмысты түрлендірудің тәсілдерін ұсынды, түрлі бұйымдарды талқылайды, дағдыларын дамытып, білімдерін кеңейтеді. Түрлі техникаларды қолданады. | |||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминдер Диалогқа/ жазуға пайдалы сөз тіркестер қатары
Онда келесілер қарастырылған: Суретші, қоршаған орта, табиғат. Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты): Талқылау үшін сұрақтар: • Қандай бейне суреттерді көрдіңдер? • Бұл суреттер біздің заманымызға дейін қалай сақталған деп ойлайсыздар? • Бұл жұмысты орындау үшін қандай материалдар мен техникаларды қолданған? |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. | |||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | |||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
2-тоқсанда алған білімдерін тиімді қолданады. | |||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс–әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі. 1-топ – қызғылт 2-топ – жасыл 3-топ – көк
Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Кезектескен интервью» әдісі. (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану. Автор орындығы әдісі. Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді. ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Гүлдер.
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау, толықтыру жасау, бағыттау.
«Сұқ саусақ» стратегиясы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)
Айнымалы- ілмелі суреттер жасаймыз Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. (Ұ)(Қ)«Сауалнама» құрастыр. Оқушылар сауалнама сұрақтарын құрастырады.Бір –бірінен сауалнама алады. (Г)Кері байланыс. «Шеңбердегі доп» Оқушылар дөңгелене отырып, бір-біріне доп лақтырады. Доп қолына тиген бала сабақ жайлы бір сөз айтады |
«Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі
Тақтаға ілінген суреттер.
|
||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
|
Сергіту сәті. Мен қазақпын.
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. | ||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
(Ж) Өткен сабақта орындалған жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер: Ø Жұмыстарыңыз қандай түсті гаммада орындалды? Ø Жұмыстарыңызда қандай тәсілдерді қолдандыңыздар? Ø Неге? Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау, толықтыру жасау, бағыттау.
«Білім пирамидасы» кері байланыс парағы |
||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым
күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау парақтары | |||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау | ||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||