Асыл сөз

Исаева Жанат Ермековна

 

Педагогтің аты-жөні Исаева Жанат
Күні: 17.03.22
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Асыл сөз
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана

отырып жеткізу.

Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы

Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Өлеңді «Шынжыр» әдісі бойынша тізбектеп жатқа сұрау.

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы  жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Тыңдалым. А. Асылбектің өлеңі тыңдалады.

1-тапсырма. Өлең бойынша берілген семантикалық карта ауызша толтырылады.

2. Картада берілген ақыл сөздерді ақын тілімен сәйкестендіріп, өз ойларын бейнелі жеткізеді.

2-тапсырма.

Топтық жұмыс.

І топ. Әр топ өлеңді бөліктерге бөліп, сол бөліктегі ақын ойын нақыл сөзбен тұжырымдайды.

ІІ топ. Үлкендерің жас балаға құлақ беретін себебі: жақсы сөзге құлағы түрік болсын, айтқанды тыңдап өссін дегені. Мәтінде құлақ туралы осылай делінсе, ми мен тілді не үшін балаға жегізеді?

Осыған қатысты ойынды нақыл сөзбен көркемдеп жеткіз.

Ми       

Дескриптор:

l  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

l  шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

l  берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде   қандай   жануарлар туралы  айтылған?

Мәтіндегі   негізгі   ақпаратты   тауып жаз.

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

Форматив

ті бағалау.

 

 

 

 

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

 «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға  қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут  талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Кестені толтыр. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс «Бес саусақ» кері байланыс.

 

Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. «Бес саусақ» Кері байланыс тақтай

шасы.

Исаева Жанат Ермековна

 

Педагогтің аты-жөні Исаева Жанат
Күні: 17.03.22
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Асыл сөз
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана

отырып жеткізу.

Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы

Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Өлеңді «Шынжыр» әдісі бойынша тізбектеп жатқа сұрау.

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы  жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Тыңдалым. А. Асылбектің өлеңі тыңдалады.

1-тапсырма. Өлең бойынша берілген семантикалық карта ауызша толтырылады.

2. Картада берілген ақыл сөздерді ақын тілімен сәйкестендіріп, өз ойларын бейнелі жеткізеді.

2-тапсырма.

Топтық жұмыс.

І топ. Әр топ өлеңді бөліктерге бөліп, сол бөліктегі ақын ойын нақыл сөзбен тұжырымдайды.

ІІ топ. Үлкендерің жас балаға құлақ беретін себебі: жақсы сөзге құлағы түрік болсын, айтқанды тыңдап өссін дегені. Мәтінде құлақ туралы осылай делінсе, ми мен тілді не үшін балаға жегізеді?

Осыған қатысты ойынды нақыл сөзбен көркемдеп жеткіз.

Ми       

Дескриптор:

l  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

l  шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

l  берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде   қандай   жануарлар туралы  айтылған?

Мәтіндегі   негізгі   ақпаратты   тауып жаз.

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

Форматив

ті бағалау.

 

 

 

 

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

 «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға  қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут  талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Кестені толтыр. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс «Бес саусақ» кері байланыс.

 

Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. «Бес саусақ» Кері байланыс тақтай

шасы.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *