«Ауа-табиғат сыйы»

Тәрбиеші:  А.Е.Курымбаева

                  педагог-сарапшы

Білім беру саласы: «Әлеумет»

Ұйымдастырылған оқу қызметі::Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы:«Ауа-табиғат сыйы»

Мақсаты: Балалар ауаның қасиеттерін түссіз, иіссіз,дәмсіз екенін қалыптастыра алады.

Күтілетін нәтиже: Балалар ауаның қасиеттерін түссіз,иіссіз, дәмсіз екенін қалыптастырды.

Педагог жетекшілігімен ойын: «Жас зерттеуші»

Ресурстар: Бір реттік стакан, түтікше, полиэтиленді пакет және қағаз қиындылары.

Әдіс-тәсіл: Ойын, бала үні, 4К моделі (сыни және креативті ойлау, командамен жұмыс, коммуникативті дағдылар); бала үні; бақылау түрі-тікелей; саралау түрі – заттықкеңістіктік ортаны ұйымдастыру , қызығушылық, мүдде ; тәжірибелік әдістер,сұрақ-жауап, рефлексия «Рефлексиялық шеңбер»,

Билингвизм: Ауа-воздух, самал жел-легкий ветерок

Оқу қызметінің кезеңі

Тәрбиешінің қызметі

Баланың қызметі

Ынталандыру кезеңі

Сәлемдесу

Бәріміз енді тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық

Жақсы-жақсы сөздерді,

Қонақтарға сыйлайық!

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз.

Иіліп сәлем береміз,

Біз әдепті баламыз.

Іздену ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлесксвитті қортындылау кезең

Балалар бүгінгі көңіл күйлерің қандай?

 

Қазір жылдың қай мезгілі?

 

Жарайсыңдар балалар!

Көктем мезгілінде неше ай бар?

Атап берейікші?

Балалар көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?

 

 

 

Орыс тілінде қалай болады?

 

Жарайсыңдар балалар.

 

Таңырқау сәт;

Осы кезде кенеттен терезе ашылып кетеді.Ой,балалар  қараңдаршы терезе ашылып кетті,кәнекекй терезенің алдына қарай жиналайық.Балалар бұл қалай ашылып кетті деп ойлайсыңдар?

Ал сендер ауаны сезіп тұрсыңдар ма?

Ал,ендеше  бәріміз мұрнымызбен терең дем алайық,самал желді сездіңдер ме?

Жарайсыңдар балалар .

Балалар мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр,ойын ойнағыларың келіп тұрма?

Ойын: :«Кім шыдамды»

Ойынның шарты:Бәріміз мұрнымызды жауып ұзақ уақыт демалмау керек,ауасыз өмір сүре аламызба байқайық балалар.

Балалар мен ауасыз шыдай алмайды екенмін,ал сендер өте мықты екенсіңдер ұзақ уақыт шыдаған,Жарайсыңдар!Балалар біз ауасыз өмір сүре алады екенбіз?Әрине ауа біз үшін өте қымбат екен.

Қызықты сәт:Терезеден кенеттен ұшақ ұшып келеді,үш түрлі түсті шармен бірге.Әр шардың ішінде ойын тапсырмалары болады.Балалар бұл іші тапсырмаға толған шарды бізге Табиғат анасы көмек сұрап жіберіпті,тапсырманы орындаймыз балалар

1. Ойын:Шарды жарғанда шардың ішінде түтікшелер шығады.Балалар мына түтікшелермен не істесек болады екен? Олармен қалай ойнасақ екен?

Жарайсыңдар,балалар.

2. Ал,ендеше мен ойынды жалғастырғым келіп тұр.Осы бос стакандарға су құйып көрейікші?Тағы түтікшенің көмегімен неістеуге болады балалар?

Жарайсыңдар,балалар!Балалар біз ауаны ұстай аламызба?Ауаның иісі,түсі барма ?

Балалар олай болса ойынынымыздағы екінші шарды жарып корейік.

Ал,ендеше келесі тапсырма орындауға дайынсыңдарма балалар?

3. Тапсырма:Шарды жарады,шардың ішінен пакеттер шашылып түседі.Балалар мынау пакеттерді не істесек болады,түсінсем бұйырмасын? Мүмкін ауаны ұстап көрерміз ? Жарайсыңдар балар біз пакеттің көмегімен ауаны ұстап алдық!
4. Ал,ендеше балалар келесі шарды жарып көрейік.Бұл тапсырмада бізге Табиғаттың сыйы:Күн,су және бізге таза ауа беріп тұратын ағаштардың қиындыларын құрастырады екенбіз,дайынсыңдарма балалар?

Қағаз қиындыларымен Танграмма құрастырады.

 

Жарайсыңдар балалар,барлығын жақсы сұрақтарға жауап бердіңдер!

 

Ал енді балалар келген қонақтармен қоштасатын кез келді.Сау болыңыздар!!!

-Керемет

 

 

-Көктем

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *