Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары.. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары

Көркем еңбек                              01.09.2020
Мұғалімнің аты-жөні Ақмолдаева Зағира
сыныбы 5 сынып
Оқулық Көркем еңбек 5 сынып – Кокшетау:Келешек- 2030, 2017. – 108б
№1 сабақ

Сабақтың тақырыбы

Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары.. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Оқу мақсаты 5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу
5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Оқу мақсаты

(Оқушыға бағытталған)

Бұл сабақта бейнелеу өнерінің түрлерімен,жанрларымен және олардың қыр-сырларымен танысатын боласың.
Оқушының аты-жөні (оқушы толтырады)  

 

Іс-әрекет реті Ресурсы Орындалуы

(оқушы толтырады)

Білу керек

 Оқулық

http://keleshek-2030.kz/books/ht5dk.php

Параграф: 1              4-7 бет

Суретшілер әртүрлі материалдарды қолданып, көркемдеп өңдеу арқылы көркем туынды орындайды. Бейнелеу өнерінің түрлері бірнеше жанрларға бөлінеді.

Мына сілтемеге қарап бейнелеу өнерінің түрлерімен және жанрларымен таныса аласың.

 

https://youtu.be/61IpeHBrBP8

 

Сіз оқыған материалды «+» деп белгілеңіз
Жауап бер Оқулықтағы 4-7 беттерді оқып, жауап беріп көр.

1.Бейнелеу өнері түрлеріне қарай қалай ажыратылады?

2. Жанр мен өнер түрін қалай ажыратасың?

3. Оқулықтағы суреттерден не көріп тұрсың? Олардың бір бірінен айырмашылығы қандай?

Жауабын зерттеп дәптеріңе жазып қой.
Орында 1.Жоғарыдағы ссылкамен берілген бейне баяндағы тапсырмаларға жауап іздеп, дәптерлеріңе жауабын жазып қойыңдар.

2.Қызығушылық танытсаң өзің білетін, естіген суретшілердің туындыларын іздестіріп,талдап көруіңе болады.

Жауабын зерттеп дәптеріңе жазып,суретке түсір
Рефлексия Нені білдім…  «+» немесе «-» белгілерін қой
Нені үйрендім… «+» немесе «-»

белгілерін қой

 

Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс))  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көркем еңбек                              01.09.2020
Мұғалімнің аты-жөні Ақмолдаева Зағира
сыныбы 5 сынып
Оқулық Көркем еңбек 5 сынып – Кокшетау:Келешек- 2030, 2017. – 108б
№1 сабақ

Сабақтың тақырыбы

Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары.. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Оқу мақсаты 5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу
5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Оқу мақсаты

(Оқушыға бағытталған)

Бұл сабақта бейнелеу өнерінің түрлерімен,жанрларымен және олардың қыр-сырларымен танысатын боласың.
Оқушының аты-жөні (оқушы толтырады)  

 

Іс-әрекет реті Ресурсы Орындалуы

(оқушы толтырады)

Білу керек

 Оқулық

http://keleshek-2030.kz/books/ht5dk.php

Параграф: 1              4-7 бет

Суретшілер әртүрлі материалдарды қолданып, көркемдеп өңдеу арқылы көркем туынды орындайды. Бейнелеу өнерінің түрлері бірнеше жанрларға бөлінеді.

Мына сілтемеге қарап бейнелеу өнерінің түрлерімен және жанрларымен таныса аласың.

 

https://youtu.be/61IpeHBrBP8

 

Сіз оқыған материалды «+» деп белгілеңіз
Жауап бер Оқулықтағы 4-7 беттерді оқып, жауап беріп көр.

1.Бейнелеу өнері түрлеріне қарай қалай ажыратылады?

2. Жанр мен өнер түрін қалай ажыратасың?

3. Оқулықтағы суреттерден не көріп тұрсың? Олардың бір бірінен айырмашылығы қандай?

Жауабын зерттеп дәптеріңе жазып қой.
Орында 1.Жоғарыдағы ссылкамен берілген бейне баяндағы тапсырмаларға жауап іздеп, дәптерлеріңе жауабын жазып қойыңдар.

2.Қызығушылық танытсаң өзің білетін, естіген суретшілердің туындыларын іздестіріп,талдап көруіңе болады.

Жауабын зерттеп дәптеріңе жазып,суретке түсір
Рефлексия Нені білдім…  «+» немесе «-» белгілерін қой
Нені үйрендім… «+» немесе «-»

белгілерін қой

 

Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс))  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *