“Киім дүкені”
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Қатынас
Оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Киім дүкені»
Мақсаты:
Білімділік: балаларды киім дүкенімен таныстыру, ұл мен қыздың киімін ажырата білуге үйрету;
Дамытушылық: бір-екі сөздермен сөйлем құратып, ауызекі сөйлеу түрлерін дамыту;
Тәрбиелік: ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: ұл бала мен қыз бала бейнеленген сурет, қуыршақтың киімдері.
Сөздік жұмыс: киім.
Әрекеттердің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ұйымдастырушылық-
қозғаушылық Балаларды жартылай шеңберге отырғызып, бір-біріне жақсы сөздер айтуды ұсынады. -Әдемі бол, жақсы бол, үлкен бол, ақылды бол! Суретке көңіл аударып, ұл баланың киімдерін және қыз баланың киімдерін атайды. Ұл балада қандай, қыз балада қандай киім болатынын ажыратады. -Балалар, қане, бәріміз үстіміздегі киімдердің аттарын атайықшы. Балалар тәрбиешінің көмегімен жақсы сөздер айтады. Суретке қызығушылық танытады. Балалар үстіндегі киімдерді қуанышпен жарыса айтуға тырысады.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік Балаларға қуыршақтар таратып беріп, бүгін киімдер дүкеніне баратынын айтады. «Киімдер дүкенінен» қуыршақтарына киім сатып әперулерін өтінеді. Балалар дүкенге келіп; -Мен мына киімді аламын,-деп сатып алады. Қандай киім сатып алғанын, оны не себепті алғанын және түстері туралы әңгімелейді. Балаларды сұраққа жауап беруге, әңгімелесуге тартады. Балалар қуыршақтарға және дүкенге баратындарына қуаныш танытады. -Мен көйлек кигіземін, себебі қуыршағымыз қыз бала.Көйлегі әдемі. -Мен шалбар кигіземін,
Сергіту сәті. Бір, екі, үш деп, Алақанды соғамыз. Жоғары-төмен қараймыз, Орнымызды табамыз. Дидактикалық ойын «Бұл не?» Шарты: киімдердің суреттерін көрсетеді. өйткені менің қуыршағым ұл бала. Осылайша қандай киім алғанын, қандай киім кигізетінін, аттарын, түстерін әңгімелеуге тырысады. Қимыл-қозғалыстармен орындайды.
Рефлексиялық-
түзетушілік Балаларға сөйлеуге, тіл байлықтарын дамытуға көмектеседі. Әңгімелеуге талпынғандарын бағалайды. Балалар сөйлеп үйренеді.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: киімді сипаттай алуды;
Игереді: жазғы және қысқы киімдерді ажыратуды;
Меңгереді: 2-3сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыруды