Сабақ жоспары BOPPS

Курс: 1

Date:  25.04.2022

Сабақтың атауы:    КӨШБАСШЫ БОЛУ      Мақсаты: Қазіргі заманда көшбасшының қасиетін анықтай білу Құндылық: шынайылықМіндеттері: білім алушыларға  шынайы көшбасшылық туралы  түсінік беру.  

Bridge-inB – БАЙЛАНЫСТЫ ОРНАТУ

 

Дәйексөзді талқылау ; «Өмірде жан беруге тұратындар  көп болғанымен,  біреудің жанын сол үшін қиятын себеп  мен үшін табылмас»           Махатма Ганди

 

 Көшбасшы тарихынан әнгіме айту :Өзімшілдік пен адамгершіліксіз келген табысты жеңіліс және өмірлік сәтсіздік деген дұрысырақ. Көшбасшылардың, яғни өмірі жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген шынайы көшбасшылардың айырмашылығы:

 

Шынайы көшбасшылар билікке ұмтылмақ  түгілі, жоғары лауазым, құрмет, даңқтан бас тартады (М.Ганди барлық атақ пен лауазымдардан бас тартқан, Ш.Айтматов Қырғызстанның Президенті болудан бас тартқаны  жайлы әңгіме қозғау)

 

 

  Эдвард де Боно Берілген интеллект-картаны пайдаланып, шынайы көшбасшының портретін жасау керек

Мысалы

Шынайы көшбасшыларар ар өзін-өзі  рухтандырады

 

 

 

 

 

 

көшбасшы сипаты

 

 

 

 

 

2 min
O – ОҚЫТЫЛАТЫН НӘТИЖЕ

 

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады:  көшбасшылық туралы түсініктерді.

Түсінеді:  Көшбасшылық туралы    қасиеттерін  дамытуға ықпал етуді түсінді.

Қолдана  алады:  Жақсылық жасай білуді.

 

Сабақтың соңында  бідім алушылар интелект карта бойынша шынайы көшбасшы портретін орналастырып жазуды үйренді.

 

P – АЛДЫН АЛА БАҒАЛАУ

Студент не үйренді?

 

Сұрақ қойғаныңызды көрсетіңіз: Өзін-өзі тану пәнінен  шынайы көшбасшының портретін  интелект картамен  жасауды  үйрендіңіздерме?

 

 

 

 

 

Материалы:

Көшбасшы    презентациясы

 

8 min
PБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ
Time

ұзақтығы

Оқытушы әрекеті Студент әрекеті Оқыту сайманы мен қорлары
 

 

 

 

 

 

5 min

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 min

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 min

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 min

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 min

Шығармашылық жұмыс -тапсырма былай берілген: «Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы жеңімпаздарының парақшаларына кіріп, жоба кейіпкерлерінің жетістікке жету сырларын іріктеп алып, өз қорытындыларыңызды жасаңыздар. Жеңімпаздарды жеңіске жеткізген құндылықтар мен қасиеттерді іріктеп алып, өзіңіз «Жетістік формуласын» жасаңыз.

Тапсырманың мақсаты сабақта өтілген теориялық материалды түсінгендерін пысықтау. 2-тапсырмада «Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы жеңімпаздарының парақшаларына кіріп, жоба кейіпкерлерінің өмірбаяндары мен атқарған іс-әрекеттерін сараптап,

 «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбында зерттеу жүргізіп, эссе жазу ұсынылады.

 

 

 

Активити: Тегтерді анықтау
Identify tags

Басқарушы
КӨШБАСШЫ
Дәлелдемелерді пайдаланады
Жаңашыл
Қадағалайды
Рухтандырады
Жүктейді
Ӛз мақсаттары бойынша жұмыс істейді.
Идеалдары іс-әрекетке бастайды
өзініңнің жеке тәжірибесін қолданады
Риясыз.
Сенеді
Идеалдары іс-әәрекетке бастайды
Істі дұрыс атқарады
Сыйлы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәжірибелік  бөлім.

Берілген тақырыптар бойынша  HTML  тілінде WEB- парақтарын  құрастыру

·         Сабақ кестесі

·         Дербес  компьютердің енгізу құрылғылары

·         Web параққа графикалық бейне орналастыру

·         Оқу тобының студенттер тізімін шығару

 

Practical part.

Creating WEB-pages in HTML on the given topics

• Schedule

• PC input devices

• Place a graphic image on a web page

• Issue a list of students in the study group

 

 

№ 1 Тапсырма (Task № 1).

 

 

 

№ 2 Тапсырма (Task № 2).

Solve the puzzle. Сөзжұмбақ шешу 

Байқайды

 

 

бақылайды

 

 

 

 

тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Студенттер қатысты терминдерді тауып, анықтама береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spider diagram online бағдарламасы арқылы тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Студенттер блокнот бағдарламасын ашып, тегтерді жазу арқылы веб парақ құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

learningapps.org бағдарламасы арқылы тапсырма орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://wordart.com/create

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://app.creately.com/diagram/0kcVtEEKwmO/edit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Блокнот бағдарламасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Power Point  бағдарламасы

 

 

 

 

 

P – ПОСТ-БАҒА

Logical dictation.  Логикалық диктант  Ақтөстің көмегі

Қыстың ашық күні.Айдос далаға ойнауға шықты.Ол төмпешікке қарай бет алды. Соңынан иті Ақтөс ілесті.Төбешік ауыл сыртында еді. Олар төбешікке жетті. Ызғырық жел тұрды. Күн суыта бастады.Айдос үйіне тезірек жетпекші болды. Сол кезде ешнәрсе көрінбейтін боран болып кетті. Айдостың жүруге шамасы келмей қалды. Қолы бір нәрсеге тигендей болды. Айдос Ақтөстің қарғыбауын мықтап ұстап алды.Ақтөс оны үйіне алып келді.(63сөз)

Тапсырма:

1.Мәтіннен күрделі етістіктерді табыңдар.

2. «Жетті» деген етістікті көпше түрде жіктеп жазыңдар.

– мұғалім мәтінді бір қайтара оқиды,

– қиын сөздерді талдап, мағынасын түсіндіріп, тақтаға жазылуын көрсетеді,

– мәтінді оқушылар талдайды,

– бір сөйлемнен тексере отырып жазады,

– қайталауға байланысты тапсырмалар орындайды.

 

 

 

 

S – ҚОРЫТЫНДЫ

 

Жұмысы үшін алғыс білдіру

Үй жұмысын беру

Рефлексия жасау

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *