ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға :04.04.22.-08.04.22 ж.ж
«»ортаңғы тобы
1- апта
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі. | Сейсенбі. | Сәрсенбі. | Бейсенбі. | Жұма. | |||||||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б)
|
07.30
08.00
|
Ата-аналармен амандасу. Балаларды қабылдау. «Алақан да алақан!» Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету.
Баланың денсауалығы, көңіл- күйі туралы білу. Төлем ақы туралы әңгімелесу
|
|||||||||||
Педагогтың жетекшілігімен ойын
«Көктемгі орман». Шарты: Көктем мезгіліндегі өзгерістерді әңгімелеп береді.
|
Дидактикалық ойын:
«Дауысынан таны» Шарты:Электронды құралда ненің дауысы шығады соны айту керек. |
Құрылымдалған ойын«Ғажайып дорба»
Шарты: Балалар ғажайып дорбадағы ойыншықтарды тауып, әңгімелеп береді.
|
Еркін ойын
Құрылысшы ойыны: «Үлкен ғимараттар»: Шарты:Балалар конструктормен бірлесе отырып, ғимарат құра біледі |
Құрылымдалған ойын
«Не артық?» Шарты:Берілген тапсырманы түсіндіре отырып, артық зататарды атайды. |
|||||||||
Таңертеңгі гимнастика | 08.00-08.10 |
Дене шынықтыру нұсқаушысының жоспары бойынша
|
|||||||||||
Таңғы ас | 8.10-
8.45 |
Ас мәзірімен таныстыру. Астың құрамындағы дәрумендер жайында айта отырып, асты тауысып жеуге кеңес беру. Балалардың дұрыс отыруын қадағалау. Тамақ үстінде жан жағына алаңдамауды, бір – біріне кедергі келтірмеуді үйрету. Рахмет айтуға тәрбиелеу. | |||||||||||
Ойындар,ұйым дастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық | 8.45-
9.00
|
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру | |||||||||||
Саусақ жаттығу.
Құстар қанат қағады Құстар ұшып барады, Көкте қанат қағады. Барлық құстар қосылып, Шиқ-шиқ-деп, ән салады |
Құрылымдалған ойын
Тақырыбы: «Жолда жүру ережелерін білемін» Шарты:Ереже түрлерімен танысып,сұрақтарға жауап береді.
|
Логикалық ойын:
Тақырыбы: «Не артық?» Шарты:Балаларға жемістер суреті және көкөністің бір суреті беріледі ішінен жеміске жатпайтынын табу керек.
|
Еркін ойын Тақырыбы: «Менің сүйікті ісім».
Шарты: Сүйікті ісі туралы айтады
|
Педагогтың жетекшілігімен ойын
«Тақырыбы: Суреттен не көріп тұрсың?» Шарты: Көрген суреттерді атап беру керек. |
|||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл
ған оқу қызметі |
9.00- 10.10 |
1.Музыка
Музыка жетекшісінің өз жоспары бойынша жүргізіледі. 2.Сөйлеуді дамыту Тақырыбы:Бізге көлік қалай және қандай көмек көрсетеді? SMART мақсат: зат бөліктерін ажыратады және атай алады. Шаттық шеңбер Қане, қане тұрайық Үлкен шеңбер құрайық Тұрсақ егер шеңберге Алақанды ұрайық Оң жақтағы балаға, Сол жақтағы балаға Шапалақ та, шапалақ Шапалақ та, шапалақ -Үлкенмін ғой міне, мен, Ойыншықтарды жинаймын. Машинаға мінер ем, Кабинаға сыймаймын. (М.Әлімбаев) Педагогтың жетекшілігімен ойын:Түрлеріне қарап ажырат. Ойын шарты:Суретте көрсетілген көлік түрлерін атап,табу керек. Құрылымдалған ойын:«Қандай қызмет атқарады?» Ойын шарты:Балалар суреттегі көліктердің қай кезде,қандай қызмет атқаратынын атап айту керек.
|
1.Дене шынықтыру
Нұсқаушының жоспары бойынша өткізіледі. 2.Математика негіздері Тақырыбы:Биік-аласа.Жуан-жіңішке. SMART мақсат: Екі қарама қарсы және бірдей заттарды ені, биіктігі бойынша салыстыра алады. Шаттық шеңбер Аспан түрді түндігін Жерге сәуле жайылды, Неткен ашық күн бүгін, Қайырлы таң, қайырлы! Педагогтың жетекшілігімен ойын: «Биік-аласа» Ойын шарты:Алдарында тұрған заттарды биік-аласа етіп топтастыру керек. Құрылымдалған ойын: «Қара және салыстыр» Ойын шарты: Балаларға берілген заттардың арасынан жуан және жіңішке заттарды бөлек қою керек. 2. Сурет салу Тақырыбы:Көктемгі гүлдер SMART мақсат: Дәстүрден тыс сурет салуды (құмда саусақпен немесе таяқшамен) салу дағдысына ие. Шаттық шеңбер. Сурет салсам, гүл саламын Гүлге толып, тұрса алаңым. Сурет салсам, күн саламын Күндей күліп тұрса маңым Сурет салсам, қала салам Болсын барлық балас ымын Сурет салсам, адам салам Қорған болсын, маған, саған «Миға шабуыл»әдісі Жұмбақтар жасыру -Осы гүлдің отаны Қазақтың кең даласы Көктемде дала құлпырып Қып-қызыл болар қарашы (Қызғалдақ) -Көктемде гүл жарады Одан табиғи бояу алады (Бәйшешек) Сергіту сәті: Шаршағанда ырғалып, Гүлге ұқсап демалып Қанатымды бір қағып, Гүлдей болып жайқалған.
|
1.Дене шынықтыру
Нұсқаушының жоспары бойынша 2.Музыка Музыка жетекшісінің жоспары бойынша 3.Көркем әдебиет Тақырыбы: «Арыстан мен тышқан»ертегісі SMART мақсат: ертегінің мазмұнын түсінеді. Шаттық шеңбер Біз балдырған баламыз, Жұмбақ жасыру Айбарлы түсі бар, Қанжардай сұсы бар, Күжірейген жалды, Білсең айт бұл аңды?(арыстан) «Арыстан мен тышқан»ертегісін оқып беру. Сергіту сәті Орманға біз барамыз, Ағаштарды аралап, Арыстан болып ақырып, Тышқанша біз жүреміз. «Ыстық орындық»әдісі арқылы қортындылау.
|
1. Құрастыру
Тақырыбы:Үйлер SMART мақсат: Сюжеті бойынша біріктіру және ойнау арқылы құрылыс сала алады. Шаттық шеңбер Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы досболу! Жаңылтпаш Үйде ойыншық үлегім, Үлегіме үремін. Үремінде үнемі, Үйіме мен кіремін.
|
1. Дене шынықтыру Нұсқаушының жоспары бойынша
2.Жаратылыстану. Тақырыбы:Дала гүлдері SMART мақсат: Дала гүлдерін таниды және ажыратады. Шаттық шеңбер Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап Жүрейікші жараса. Сәлем саған Жер Ана! Сәлем саған Нұрлы Күн! Аман-есен болайық, Бейбітшілік қалайық. Жұмбақ жасыру Аналарға сыйлайтын, Аралар бал жинайтын. Бұл немене,балалар, Үзуге адам қимайтын.(гүл)
-Гүлдер,гүлдер көп гүлдер, Қызыл гүлдер,көк гүлдер, Өсе берші нұрланып, Өсе берші ырғалып. Педагогтың жетекшілігімен ойын«Ажырат» Ойын шарты:Балалар суретте көрсетілген дала гүлдерін ажыратып,аттарын атаулары керек.
|
|||||||
Серуенге дайындық | 10.10-10.55 | Киіну,сапқа тұру | |||||||||||
Серуен: | 10.55-11.50
|
Бақылау:Жаңбырды бақылау
Мақсаты: жаңбырды бақылай отырып,оның бұлттан жауатындығын түсіндіру. Еңбек :Ағаш түптерін қопсыту Ойын :»Айгөлек-ау айгөлек» Мақсаты:Балаларды ептілікке,шапшаңдыққа баулу. Қимылды ойын:»Сұр қоян» |
Бақылау: Бұлтты бақылау
Мақсаты:Бұлттың түзілуі және олардың түрлерімен ажырату. Еңбек :Ауладағы гүлдерді суару. Ойын :Кімге қандай құрал керек? Мақсаты:Қандай жағдайда әр нәрсенің қажеттілігін білу.
Ойын :»Еңбек |
Бақылау:Жылы жақтан қайтқан құстарды бақылау.
Мақсаты:Көктемде құстардың жылы жаққа келетінін түсіндіру. Еңбек :Құстарға жемсауыт жасау. Қимылды ойын:Аттамақ Мақсаты:Денені шынықтыру,шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
Бақылау:Желді бақылау
Мақсаты:Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететінін түсіндіру. Еңбек :Әдемі гүлдер Қимылды ойын:Орамал тастау Мақсаты:Байқампаздыққа,ептілікке баулу. |
Бақылау:Ауа-райын бақылау
Мақсаты:Ауа-райын бақылай отырып,күз мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін көрсете сипаттау. Еңбек :Таза алаң Ойын :Қасқыр мен қаздар Мақсаты:Топ болып ойнауға,рөлдерді бөліп ойнауға қалыптастыру. |
|||||||
Серуеннен оралу. | 11:50-12:10 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .Балалар дұрыс шешініп әр бала өз сөрелеріне киімдерін реттеп ұқыпты жинайды. | |||||||||||
Түскі ас | 12.10-12.50 | Сиқырлы сөз:
«Астарыңыз дәмді болсын» Асың-асың-асыңа Береке берсін басыңа Алла бізді қолдасын Еш жамандық болмасын Аумин |
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса баспаңдар Теріп алып қастерлеп Торғайларға тастаңдар Сиқырлы сөз: Приятного аппетита |
Ойын- жаттығу :
Ас ішер кезде, Сөйлемейміз, күлмейміз Астан басқа өзгені Ойламаймыз білмейміз. Сиқырлы сөз: “Астарыңыз дәмді болсын!” |
Ойын жаттығу:
Нан қиқымын шашпаңдар Жерде жатса баспаңдар Теріп алып, қастерлеп Торғайларға тастаңдар Сиқырлы сөз: «Приятного аппетита» |
Ойын- жаттығу :
Нан – тамақтың атасы Ынтымақ- көптің батасы Тістем нанның қадірін Тарыққанда білерсің |
|||||||
«Тәтті ұйқы» | 13.00-15.00 | Ертегілер айтып жағымды үнмен балаларды ұйықтату. | Балаларға ұйықтауға жағымды жаңдай жасау. | Ертегі оқып беріп балаларды ұйықтату | «Жақсы мен жаман» ертегісін оқып беріп, балаларды ұйықтату. | Жағымды музыка әуенімен балаларды ұйықтату. | |||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
|
15.00-
15.15
|
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени гигиеналық дағдыларды орындау. |
|||||||||||
Бесін ас | 15:15-15:25 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||||||||
Ойындар,дербес әрекет
|
15.25
16.20
|
Еркін ойын
Тақырыбы: «Денсаулық – зор байлық». SMART мақсат: Дәрумендер туралы біледі
|
Құрылымдалған ойын
Тақырыбы: «Жол белгілері» SMART мақсат: Жол белгілерін атайды
|
Вариативтік компонент
«Ертегілер елінде» «Қотыр торғай» SMART мақсат: Ертегіні сахналату арқылы тіл байлықтарын дамыту. Сөйлесу барысында сұрақ қойып, оған дұрыс жауап беруге, сөздерді орнымен қолдана білуге жаттықтыру. |
Педагогтың жетекшілігімен ойын
«Тақырыбы: Суреттен не көріп тұрсың?» SMART мақсат: Көрген суреттерді атап беру. |
Құрылымдалған ойын
Тақырыбы: «Сүт өнімдері» SMART мақсат: Сүт өнімдерін атайды |
|||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Тілдегі дыбысты анық айтуға жаттығу жасайды
|
Сөйлеу мәнеріне жаттығу жұмыстарын жассайды
|
Оң, сол қолдарын ажыратады.
|
Геометриялық пішіндерді ажырата алады
|
Табиғата өзін -өзі ұстай алады.
|
||||||||
Кешкі ас | 16.20
16:40
|
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; | |||||||||||
Серуенге дайындық | 16.40
17:10
|
Киіну; серуенге шығу | |||||||||||
Серуен Балалардың үйге қайтуы | 17:10-18:00 | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелейді. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалау | Ата-аналарға кеңес:
«Балалардың отбасында өз-өзіне қызмет етуге дағдыландыру.» |
Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. | Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. | Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. | |||||||