Сыдыкова Алтынгул Сыражовна Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласы №60 жалпы білім беретін орта мектеп Тарих пәнінің мұғалімі «Танака меморондумы» қаншалықты қауіпті болды?
Қысқа мерзімді жоспары
Білім беру ұйымының атауы | «№60 ЖББОМ» КММ | |||||||||||||||
Пәні: | Дүниежүзі тарихы | |||||||||||||||
Бөлім: | Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері | |||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: | Сыдыкова А.С. | |||||||||||||||
Күні: | ||||||||||||||||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | «Танака меморондумы» қаншалықты қауіпті болды? | |||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 8.1.2.1 – қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау;
8.3.1.2– тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру;
|
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы: 1920-1940 жылдардағы Жапонияның қоғамдық өміріндегі саяси өзгерістер туралы біледі, саяси режимдердің қалыптасуы тарихын түсінеді.
Оқушылардың басым көпшілігі: 1920-1940 жылдардағы саяси жағдайларды анықтай алады , елдің ішкі және сыртқы саясатын талдай алады. Оқушылардың кейбіреуі: 1920-1940 жылдардағы саяси өзгерістердің себептерін анықтап, қалыптасқан саяси режимдер мен идеологиялардың таралу ықпалын талдай алады, баға береді, тұжырым жасайды. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері | – Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапония экономикасының сәтті және сәтсіз тұстарын біледі;
– Жапония қоғамында орын алған реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын түсінеді; – «Танака меморандумы» мақсаттарын біледі, талдайды; – Жапонияның басқыншылық әрекеттерін талдайды, себептерін анықтайды.
|
|||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді тексеру, еске түсіру, жинақтау
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу. Психологиялық жай-күйлерін бақылау. Санау арқылы топтарға бөлу, топ басшысын сайлау. Үй тапсырмасын тексеру: 1. Сун Ятсеннің үш қағиадаты туралы 2. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өтілген тақырыптағы білімді жинақтау. 3. Тақырыпқа шығу: «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсетіледі. Бейнебаян тақырыбы «Жапония туралы не білесіз?» – Бейнебаян не туралы? – Бүгінгі сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар? Олай болса жаңа сабағымызға көшеміз. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Өтілген тақырып бойынша оқушылар өз білімдерін ортаға салады. | Мадақтау, бағалау парағы арқылы бағалау.
|
Слайд 1 беті | ||||||||||||
Жаңа білім
|
І. Жаңа ұғымдармен жұмыс
Милитаризм- Фашизм- Ұлтшылдық- Паназиатизм- Меморандум- Жаңа ұғымдарды дәптерге жазу, мағынасын түсіндіру. Жаңа сабақты слайд арқылы түсіндіру. ҚБ арналған тапсырмалар: 1 тапсырма: Топтық жұмыс 1-топ: І дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапонияның ішкі саяси жағдайы 2-топ: 1920-1930 жылдардағы Жапонияның сыртқы саясаты және Танака мемарандумы 3-топ: Фашизмнің жапондық үлгісінің пайда болуы және Антикоминтерндік пакт. 4 топ: Жапония және тоталитарлық режим 2-тапсырма: Жеке жұмыс «Жылдар сөйлейді….» Тапсырма: 1920-1940 жылдарда Жапония тарихында болған ірі тарихи оқиғалардың тізбегін құрастыру
|
Дескриптор 1-топ – І дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапонияның ішкі саяси жағдайын анықтайды 2-топ: – 1920-1930 жылдардағы Жапонияның сыртқы саясаты туралы анықтайды – Танака мемарандумы туралы түсіндіреді 3-топ: – Фашизмнің жапондық үлгісі туралы әңгімелейді – Антикоминтерн дік пакт туралы түсіндіреді 4-топ: Жапониядағы тоталитарлық режим туралы түсіндіреді – Жапонияның -1940 жылдардағы басқыншылық әрекеттерінің нәтижесін әңгімелейді.
Дескриптор – 1920-1940 жылдар аралығында Жапония тарихында болған ірі тарихи оқиғаларды сипаттайды – 1920-1940 жылдардағы Жапония тарихындағы ірі соғыстардың хронологиясын құрастырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Бағалау парағы арқылы, «Бағдаршам»әдісі
Бағалау парағы арқылы
«Ең үздік жауап» әдісі, Мадақтау
|
Презентация
Оқулық, Презентация материалдары, Тақырытықтық ақпараттық мәтін
Хронологиялық кесте
|
||||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау:
Өз түсінігіңізбен тұжырым жасаңыз: – «Танака мемарандумы» қаншалықты қауіпті болды? – Оның жапон халқы мен адамзат үшін қауіптілігі қаншалықты дәрежеде болды? Үйге тапсырма: &14-15 оқу, Германия, Италия, Жапония саяси жүйелерін салыстырып келу. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау | «Ең үздік жауап» |
|
||||||||||||
Кері байланыс | Кері байланыс алу:
«Жетістіктер сатысы»
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718