Сыдыкова Алтынгул Сыражовна Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласы №60 жалпы білім беретін орта мектеп Тарих пәнінің мұғалімі «Танака меморондумы» қаншалықты қауіпті болды?

Қысқа мерзімді жоспары

Білім беру ұйымының атауы «№60 ЖББОМ» КММ
Пәні: Дүниежүзі  тарихы
Бөлім: Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері
Педагогтің аты-жөні: Сыдыкова А.С.
Күні:  
Сынып: 8 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: «Танака меморондумы» қаншалықты қауіпті болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.1.2.1 – қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау;

8.3.1.2– тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру;

 

 Сабақтың  мақсаты Оқушылардың барлығы: 1920-1940 жылдардағы Жапонияның қоғамдық өміріндегі саяси өзгерістер туралы  біледі, саяси режимдердің қалыптасуы тарихын түсінеді.

Оқушылардың басым көпшілігі: 1920-1940 жылдардағы саяси жағдайларды  анықтай алады , елдің ішкі және сыртқы саясатын талдай алады.

Оқушылардың кейбіреуі: 1920-1940 жылдардағы саяси

өзгерістердің себептерін анықтап, қалыптасқан саяси режимдер мен идеологиялардың таралу ықпалын  талдай алады, баға береді, тұжырым жасайды.

Бағалау критерийлері –  Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапония экономикасының сәтті және  сәтсіз тұстарын  біледі;

–  Жапония қоғамында орын алған реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын түсінеді;

–  «Танака меморандумы» мақсаттарын біледі, талдайды;

– Жапонияның басқыншылық әрекеттерін  талдайды, себептерін анықтайды.

 

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

 

 

 

Өткен білімді тексеру, еске түсіру, жинақтау

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық жай-күйлерін бақылау.

Санау арқылы топтарға бөлу, топ басшысын сайлау.

Үй тапсырмасын   тексеру:

1. Сун Ятсеннің үш қағиадаты туралы

2. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өтілген тақырыптағы білімді жинақтау.

3. Тақырыпқа шығу: «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсетіледі. Бейнебаян тақырыбы «Жапония туралы не білесіз?»

– Бейнебаян не туралы?

– Бүгінгі сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

Олай болса жаңа сабағымызға көшеміз.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Өтілген тақырып бойынша оқушылар өз білімдерін ортаға салады. Мадақтау, бағалау парағы арқылы бағалау.

 

Слайд 1 беті
Жаңа білім

 

 

 

І. Жаңа ұғымдармен жұмыс

Милитаризм-

Фашизм-

Ұлтшылдық-

Паназиатизм-

Меморандум-

Жаңа ұғымдарды дәптерге жазу, мағынасын түсіндіру.

Жаңа сабақты слайд арқылы түсіндіру.

ҚБ арналған тапсырмалар:

1 тапсырма: Топтық жұмыс

1-топ:  І дүниежүзілік соғыстан кейінгі  Жапонияның  ішкі саяси жағдайы

2-топ: 1920-1930 жылдардағы   Жапонияның сыртқы саясаты және Танака мемарандумы

3-топ: Фашизмнің жапондық үлгісінің пайда болуы және Антикоминтерндік пакт.

4 топ: Жапония және тоталитарлық режим

2-тапсырма: Жеке жұмыс  «Жылдар сөйлейді….»

Тапсырма: 1920-1940 жылдарда Жапония тарихында болған ірі тарихи оқиғалардың тізбегін құрастыру

 Жылдар Оқиғалар
   
   
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

1-топ

– І дүниежүзілік соғыстан кейінгі Жапонияның ішкі саяси жағдайын анықтайды

2-топ:

– 1920-1930 жылдардағы Жапонияның сыртқы саясаты туралы анықтайды

– Танака мемарандумы туралы түсіндіреді

3-топ:

– Фашизмнің жапондық үлгісі туралы әңгімелейді

– Антикоминтерн

дік пакт туралы түсіндіреді

4-топ:

Жапониядағы тоталитарлық режим туралы түсіндіреді

– Жапонияның -1940 жылдардағы  басқыншылық әрекеттерінің  нәтижесін

әңгімелейді.

 

Дескриптор

–     1920-1940 жылдар аралығында Жапония тарихында болған ірі тарихи оқиғаларды сипаттайды

–     1920-1940 жылдардағы Жапония тарихындағы ірі соғыстардың хронологиясын құрастырады.

 

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

 

Бағалау парағы арқылы,

«Бағдаршам»әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы арқылы

 

 

«Ең үздік жауап» әдісі,

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

Презентация материалдары,

Тақырытықтық ақпараттық мәтін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хронологиялық кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау:

Өз түсінігіңізбен тұжырым жасаңыз:

–          «Танака мемарандумы» қаншалықты қауіпті болды?

–          Оның  жапон халқы мен адамзат үшін  қауіптілігі қаншалықты дәрежеде болды?

Үйге тапсырма: &14-15 оқу, Германия, Италия, Жапония саяси жүйелерін салыстырып  келу.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау «Ең үздік жауап»  

 

 

 

 

Кері байланыс Кері байланыс алу:

«Жетістіктер сатысы»

 

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады

 

Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайды  

А4, конспект

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *