Досан Мейрамкүл Мопыққызы Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласы №60жалпы білім беретін орта мектеп Математика пәнінің мұғалімі Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
«№60 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу.»
Мұғалімнің аты-жөні: | Досан Мейрамкүл Мопыққызы | ||||
Күні: | 03.03.2022ж | ||||
Пән/Сынып: | Математика, 5 «В» | ||||
Бөлім атауы: | 5.3 В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану. | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу. | ||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; | ||||
Сабақ мақсаты | Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді үйрету. | ||||
Сабақ барысы | |||||
Уақыты | Мұғалімнің
іс-әрекеті |
Оқушының
іс-әрекеті |
Бағалау | Ресурстар | |
Басы | Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал «Ақ тілек. Әсем күлкі»: -Көңіл – күйлеріңіз қалай? -Керемет! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ынталарыңыз қалай? -Ғажап! (қолдарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О,о,о (бас бармағын көтереді) Оқушыларды ынталандыру. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың әрқайсысына жасыл және қыыл карточка таратылады. Интербелді тақтадан үй тапсырмасының жауаптары шыққан кезде, дұрыс болса жасыл карточканы көтереді, бұрыс болған жағдайда қызыл карточканы көтереді. |
Жинақталады, сабаққа ынталанады.
Үй тапсырмасының дұрыстығын тексереді
|
Мадақтау
|
Интератив.тақта
Презентация
|
|
Негізгі бөлім
|
Қайталау сұрақтары «Бес қадам»:
1-қадам: Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз? 2-қадам: Ондық бөлшекті координаталық сәуледе қалай кескіндейміз? 3-қадам: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай қосамыз? 4-қадам: Ондық бөлшектерді қалай салыстырамыз? 5-қадам: Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай бөлеміз? 1 – тапсырма: «Ұяшық таңдау» 1-ұяшық: 14,82/1,56=9.5 0.355/0.71=0.5 2- ұяшық: 11.034/1.8=6.13 7.82/1.7=4.6 3- ұяшық: 0.882/0.2=4.41 8.65/3.46=2.5 4- ұяшық: Үш жұлдызша сыйлыққа беріледі! 5- ұяшық: 0,74/0,2=3.7 3.5/0.07=50 6- ұяшық: 7.389/0.03=246.3 1.68/0.8=2.1 7- ұяшық: 2.08/0.05=41.6 86.1/0.41=210 8- ұяшық: 1.64/0.41=4 0.29/0.05=5.8 9-ұяшық: 20.3/1.45=14 60.75/0.9=67.5 2 – тапсырма: Сәйкестендір: I – топ: 3,45/0,5 371 7,42/0,02 10,8 8,55/0,15 6,9 8,64/0,8 5,2 12,48/2,4 57 II – топ: 22,8/0,2 94,5 18,9/0,9 114 7,56/0,08 31 12,4/0,4 612 122,4/0,2 21 III – топ: 85,5/0,5 420 1,53/0,3 8 88,2/0,21 5,1 56,8/7,1 3,1 2,79/0,9 171 3 – тапсырма: Мозаика I – топ: Ондық бөлшектерді қосу және біо ондық бөлшектен екіншісін азайту; II – топ: Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу; III – топ: Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеу. Сергіту сәті: «Күн мен түн» Түн дегенде оқушылар көздерін жұмып, партаның үстіне жатады. Сол кезде мұғалім ауызша қарапайым есептерді тізбектей айтады. Оқушылар ойша есептеп, күн деген кезде барлығы есептің жауабын айтатын болады. Мысалы: 8+2*2-5+10/5 Жауабы: 25 6*2+12-4/2+30 Жауабы: 40 8*5-30*2/4+10 Жауабы: 15 4 – тапсырма: Шар жару Тақтада ілініп тұрған шарлардың ішінде есептер бар. Әр топ бір-бірден жару арқылы есептерді шығарып отырады. Әр топқа тек бір мүмкіндік беріледі. 1-шар: = 125 2-шар: =64 3-шар: =81 4-шар: =8 5-шар: =27 6-шар: =16 7-шар: =49 8-шар: =36 9-шар: =25 10-шар: =4 5 – тапсырма: Логикалық есептер I – топ: Шешуі: 1. 10+10+10=30 2. 10+4+4=18 3. 4-2=2 4. 1+10*2=1+20=21 Жауабы: 21 II – топ:
Шешуі: 1.10+10+10=30 2.10+4+4=18 3.4-2=2 4.1+10+3=14 Жауабы: 14 III – топ: Шешуі: 1.20+20+20=60 2.20+8+8=36 3.8-4=4 4.2*20+8=40+8=48 Жауабы: 48 |
Алған білімдерін еске түсіреді.
Сұрақтарға жауап береді.
Ұяшықтар таңдайды
Сәйкестендіруді орындайды
Мозаика құрастырады
Шар жарып, есептер шығарады
Шаршаңдықпен есептер шығарады
|
Мақтау, мадақтау
Мақтау, мадақтау
Мақтау, мадақтау
Мақтау, мадақтау
|
Оқулық Математика, 5-сынып, 2-бөлім, А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә. Жұмағұлова, 2017ж.
Жұмыс дәптері
Интербелсенді тақта |
|
Соңы | Бағалау
Тапсырмаға дұрыс жауап берген топқа бір-бір жұлдызша беріп отырады. Сабақ соңында жұлдызшалар саны есептеліп, жүлделі I,II және III орын иеленеді. Рефлексия: Телефонның ішіне сабақтан алған әсерлерімен бөлісетін болады. Үй тапсырмасы: №710 48-бет. |
Марапатталады
Кері байланыс береді |
Бағалау. Оқушылардың белсенділігенбайланысты бағаланады. | Математика, 5-сынып, 2-бөлім, А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә. Жұмағұлова, 2017ж. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718