«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің композициялық құрылысы
Сабақтың тақырыбы | «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің композициялық құрылысы | |
Күні | 21.09.2021 | |
Сыныбы | 6 | |
Мұғалімнің аты-жөні | Есбосынова Ж | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.1.4.1. Сюжет және композиция ұғымын меңгеру, құрылымдылық сатыларын білу. | |
Жоспар |
||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы 5 минут
Сабақтың ортасы
10 минут
15 минут
Бағалау 5 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі
( Оқушыларды түгендеп ,сабаққа назарын аударамын. Сабақ мақсатымен таныстырамын) ІІ.Қызығушылықты ояту
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды 1.Сюжеттің басталуы: Кендебайдың дүниеге келуі Сюжеттік байланысы: Кендебайдың көкжалды өлтіріп, құлынды құтқаруы Сюжеттің шиеленісуі: Керқұла құлынды асырап, онымен аң аулап, елге қамқорлық жасауы Сюжеттің шарықтау шегі: қозы баққан баламен кездесуі Шығарманың шешімі: баланың ата –анасын құтқарып, еліне аман –есен оралуы
Жанр (французша genre, латынша generіs — түр, тек) — өнердің барлық түрлерінде тарихи қалыптасқан іштей жіктелім жүйесі.
Фабула (лат.Fabula — аңыз, әңгіме, ертегі, мысал) — көркем шығармада суреттелген окиғаны рет-ретімен жүйелеу.
Сюжет (фр.sujet – зат) – өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Образ, көркем образ – шындықтытанып-білуде әдебиет пен өнерге тән ерекше эстетикалық категория https://www.youtube.com/watch?v=DJFyBaa8ziw Тыңдалым.
Балалар, енді Кендебай батырдың бойынан қандай қасиеттер көргендігімізді топтастырайық. Қайырымдылығы: жылағанды жұбатыпты, қысылғанға жәрдем беріпті. Қамқорлығы: Қарасудың бойындағы жыртық үйлі кеделерді аң аулап асырауы. Жанашырлығы: жетім баланы жұбатып, әке- шешесін тауып беруге уәде беруі. Кішіпейіл: хан қызының ақылын тыңдап, «Айрылғырдың суы айырыл!» деуі. Адалдығы: жұлынып қалған қолындағы құлынның алтын құйрығын ханға табыс етуі. Шыдамдылығы: шаршаса да түн бойы көз ілмей құлынды күзеткендігі. Ақылдылығы: ханға келген шаруасын, өзінің қарапайым адам екендігін айтуы, баланың әке-шешесін босатуға рұқсат сұрағандығында.
|
Алты томдық «Қазақ ертегілері» жинағы, «Жазушы» баспа
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/7485
|
Өзара бағалау
Тақырып төңірегінде пікір алмасады Кейіпкерге мінездеме береді |
||
Сабақтың соңы
5 минут |
Кері байланыс.
«Кендебай» деген сөзден басталатын 5 сөйлем айтады. |
|
Үй тапсырмасы | Шығарманың толық нұсқасын оқып келу |