Диалог. Монолог
Түркістан облысы
Арыс қаласы
С.Сейфуллин атындағы жалпы білім беретін мектебі
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Еркебаева Мутабар Иманбердиевна
САБАҚ:
Диалог. Монолог. |
Мектеп: С.Сейфуллин | |||||
Күні: 17.05.2020 | Мұғалімнің есімі: Еркебаева М
|
|||||
СЫНЫП: 2 “Ә” | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 | ||||
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) |
2.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.4.1 – мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу |
|||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||
· Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||
· Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||
· Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. | |||||
Жоспарланған
уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде
жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар | ||||
Басталуы 5 минут
|
Топқа бөлу 2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 10-тапсырма. Өлеңді дауыс ырғағымен оқы. -Бүлдірген тереміз, балақай. -Алақай! -Ат жарыс көреміз, балақай. -Алақай! -Айға ұшып барамыз, балақай. -Алақай! -Кел, ағаш жарамыз, балақай. -Әй, ата-ай! Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Диалог немесе монолог сөйлемдерге мысал келтіріңдер. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» | Видео
жазбадағы би |
||||
Аяқталуы 20 минут | Синтез
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
Үйге тапсырма:14-тапсырма, 11-бетте. | ||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі | |||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||