Тоталитарлық режимдер: Батыс
Дүние жүзі тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспары
3С бөлімі -Тоталитарлық режимдер: Батыс
|
Мектеп: Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта мектебі | |||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ульманов Нұрсұлтан Хыдыркелдіұлы | |||||||||||||||||
Сынып: | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: | ||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Нацистердің саясаты Германия тұрғындарына қандай әсерін тигізді | |||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.2.1 – қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау;
8.3.1.2 – тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру |
|||||||||||||||||
Сабақ
мақсаттары
|
ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы германиядағы қоғамды-саяси ағымдардың қоғам өмірне ықпалын талдау | |||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Нацистердің ел ішінде жүргізген саясатын талдайды.
Германиядағы қоғамдық-саяси ағымдардың қоғамның өміріне ықпалын сипаттайды |
|||||||||||||||||
Ойлау дағдылары | Талдау деңгейі | |||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика және терминология: Фашизм, Тоталитаризм, нәсілшілдік, Шовинизм, Ұлтшылдық
Айтылым дағдысы: барлық сыныппен жұп,топта ұжымдық талқылауда нацистердің германиядағы жүргізген саясатын талдайды Тыңдалым дағдысы: Нацистердің Германиядағы жүргізген саясатының нәтижелерін талдайды Оқылым дағдысы: топтық жұмыста мәтінмен жұмыс жасауда Германиядағы қоғамдық-саяси ағымдардың қоғам өміріне ықпалын анықтайды Жазылым дағдысы: жазба жұмыстарын орындауда FILA кестесі арқылы Нацистердің саясаты Германия үкіметін қалайша өзгерткенін сипаттайды Диалогқа арналған және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Талқылауға арналған тармақтар: Нацистердің саясаты Германияны қалайша өзгертті? |
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы | |||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдысы | Осы сабақта интербелсенді тақта қолдану барысында оқушылардың шығармашылық дағдысын дамыту | |||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | География құқық негіздері | |||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Италияға Фашизмнің орнай бастауы | |||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Ресурстар
|
|||||||||||||||||
Сабақтың басы
Минут 10минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, оқушылар назарын сабаққа аудару
Психологиялық ахуал қалыптастыру «аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейі, еркіндікті дамыту
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?»- сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу Топтарға бөлу: жалпы оқушылар санына қарай қима қағаздарда жасырылған мемлекеттердің аттарын таңдау арқылы 1 топ Германия 2 топ Италия 3топ Жапония
Үй тапсырмасын тексеру: «миға шабуыл», «сұрақ-жауап» Тиімділігі: алдыңғы білімен жаңа тақырыпты ұштастыру және оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту. ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы жүргіземін
|
Интерактивті тақта
Топ атаулары
Үй тапсырмаларының тапсырмалары |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
минут 25 минут
|
Жаңа сабақ
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1. Тапсырма FILA кестесін толтыру нацистердің саясаты Герман үкіметін қалайша өзгертті Әр топқа жеке тапсырма мәтін түрінде таратылады Аты-жөні____________________________________
Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке (астын сызу)
Дискриптор: 1.Нацистердің германияда жүргізген саясатының мәнін анықтай алады. 2.германиядағы қоғамдық-саяси ағымдардың қоғамның өміріне ықпалын сипаттайды. 3.Нацистердің ел өмірінде жүргізген реформалардың нәтижесін талдайды
ҚБ « күншуақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірімен кері байланыс жүргізеді
2 тапсырма SWOT (КӘМҚ) талдау Нацистердің Германияда жүргізген саясаты нәтижесін талдау Оқулықпен жұмыс және қосымша мәліметтерді пайдалану арқылы дайындық -Қорғау Топтық жұмыс
Дискриптор 1Германиядағы орын алған қоғамдық-саяси ағымдардың ұстанған бағытын анықтайды 2Нацистердің ел өмірінде жүргізген саясаты нәтижесін жіктей алады 3Нацистердің ұстанған саясаты нәтижесінде Адольф гитлердің билік басына келуіне дәлел келтіреді
ҚБ топтық бағалау
|
ҚБ «Күншуақ әдісі»
Кесте
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
минут 5 минут
Үйге тапсырма: |
Кері байланыс «Борт журналы»
Үйге тапсырма: Кестемен жұмыс Нацистердің Германияда жүргізген саясаты нәтижелерін атап көрсетіңдер
|
|
||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға
Қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қойуды жоспарлап отырсыз?
Барлық оқушылар FILA кестесін толтыру барысында мәтінмен жұмыс жасайды, идея қортынды проблемалық сұрақ құрастырып, жоспар түзеді, ХХғ 30-жылдарындағы Германиядағы қоғамдық саяси-ағымдардың қоғамның өміріне ықпалын талдайды
Басым оқушылары SWOT (КӘМҚ) Талдауда Германия қоғамындағы ең өзекті мәселерге талдау жасай отырып ХХғ 30-жылдарындағы Германияда орын алған қоғамдық-саяси ағымдардың бағытын анықтайды нәтижесін талдайды.
Кейбір оқушылар Нацистердің Германияда жүргізген саясатының нәтижесін талдайды. Және Адольф Гитлердің билік басына келуіне дәлел келтіреді .
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы жүргіземін «екі жұлдыз бір тілек» ҚБ-ды қолдану мақсатым: Топтар бір-бірінің постер қорғаудағы белсенділігін, тақырыптың ашылуын, дәлелдер келтіруі, жауаптардың нақтылығын бағалауына мүмкіндік беру. ҚБ: «Күншуақ» әдісі арқылы Оқушылар бір-бірімен кері байланыс жүргізеді.
Рефлексия «Борт журналы»
. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||
Сабақ бойынша
рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуғане ықпал ете алады алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралы немесежекелегеноқушылардың жетістік\қиындықтарытуралынені білдім, келесісабақтарда неге көңіл болу қажет?
|
||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718