Көлік және оның түрлері

 Мектеп: Ақшұқыр мектеп-гимназиясы
Күні: Мұғалімнің есімі: Тугужева Диляра Анваровна
Сынып: 2 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: «Қандай көлік түрлері бар?»
Ортақ тақырып: «Менің туған өлкем»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.4.3.Көлік түрлерін, олардың қажеттіліктерін ажырату.

2.1.4.4.Қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру

 

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушы: көлік түрлерін біледі.

Көптеген оқушылар: Көлік түрлерін ажыратады және сипаттайды. Өзі тұратын жеріндегі жүретін көлік түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар: Көлік түрлерін топқа ажыратады және көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін біледі.

Бағалау критерийлері:

 

 Көлік түрлерін ажырата алады. Қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін біледі. Өзі тұратын жеріндегі жүретін көлік түрлерін біледі.
Тілдік мақсаттар

 

Көлік. Кондуктор. Жүргізуші. Жер асты көлігі. Метро
Құндылықтарды дарыту

 

Топтық және жұптық жұмыс жаса арқылы бір-біріне сыйластық сезімін дарыту, жауапкершілік, кішіге қамқор болу, үлкендерді құрметтеу.
Пәнаралық байланыстар Әдебиеттік оқу, тарих.
АКТ қолдану дағдылары (ресурстар) Интербелсенді  тақта, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Менің ауылым. Менің қалам.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған  жаттығулар  
Сабақтың басы

3 минут

 

 

Психологиялық ахуал. «Көлік» әні

«Бір минут» әдісі. 4 жұмбақ жасыру.
1.Аспанда жүзеді, Қанатын қақпайды.
Жерде де жүреді, Бауырлап жатпайды. (Ұшақ)

2. Үтікке міндім, Мұхитта жүздім. (Кеме)

3. Бір біріне қарап үйлер тіркесіп,
Қара тұлпар жүр әрі – бері көшіп. (Поезд)

4. Арқасында ауыл жүр, Ала тайым шауып жүр.
(Автобус)

ҚБ: Мұғалімнің тарапынан мадақтау:Жарайсың! Жауабын шапшаң таптың.

Топтарға бөлу. Пазл әдісі (Алдымызда шашылып жатқан бөліктерден көлік түрлерін құрастыру)

1-топ, Ұшақ

2-топ.Автобус

3-топ. Поезд

4-топ. Кеме

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

 
Сабақтың ортасы

 

Тыңдалым дағдысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Айтылым дағдысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылым дағдысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

1минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс.

41 бет кестемен жұмыс.

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау тапсырмалары

А – деңгейі «Сұрақ ілмегі» әдісі (Жеке жұмыс )

а)Қоғамдық көліктерді атаңдар?

ә)Арнайы көліктерді атаңдар?

б) Көліктердің пайдалы жақтарын атаңдар?

в) Көліктердің зиянды жақтарын атаңдар?

ғ)Көліктерді жүргізетін маман иелерін атап жіберейік.

Дескриптор:

Көлік түрлерін топқа ажырата алады.

Көліктердің зиянын біледі.

Арнайы көліктерді атайды.

 

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі. Өзін-өзі бағалау

 

В – деңгейі (топтық жұмыс)

«Суретті әңгімеле» әдісі

 

1-топ: 1 сурет бойынша әңгімелеу. Көлік түрлерін сипаттау.

 

 

2-топ: 2 сурет бойынша әңгімелеу. Көлік түріне сипаттама беру.

 

 

3-топ: 3 сурет бойынша әңгімелеу. Көлік түрі туралы өз ойын білдіру.

 

4-топ: 4 сурет бойынша әңгімелеу. Сипаттау.

 

Дескриптор:

 

1.Оқушы сурет бойынша өз ойын еркін жеткізе алады.

2. Суреттегі көрсетілген көлік түріне сипаттама бере алады.

 

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»

 

Сергіту сәті:

«Дауысынан тап» ойыны.

Үнтаспадан көлік түрлерінің (пойыздың гудогі,ұшақтың,кеменің,жылқының,тікұшақтың,мотоциклдің) дыбыстары естіледі

 

С – деңгейі (Жұптық жұмыс)

«Интервью» әдісі

1.Көлік ішінде қандай мінез – құлық ережелерді сақтауымыз керек?

2.Әр көліктің ерекшелігіне сай қалай кіреміз? Қалай шығамыз?

3.Көлікте өзімізді қалай ұстауымыз керек?

4.Көлікте қандай ережелерді бұзуға және жасауға болмайды?

Дескриптор:

Мінез-құлық ережелерін біледі.

Өз бетінше ережелерді айта алады.

 

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

–          Дұрыс жауап берді

 

–          Толық жауап берді

 

–          Толық жауап бере алмады

 

Жадынаманы есте сақтау.

  Қоғамдық көлікке ешкімді итермей, асықпай кір.

  Айналадағы адамдармен сыпайы сөйлес.

  Көліктің ішін ластама, орындықты сызба.

  Жолақысын уақытымен төле.

 Үлкен кісілерге орын бер.

 

Мұғалім сыйы: «Ежелгі көліктер»

 
Сабақтың

соңы

 

 

 

 

Қорытындылау.

«Ассоциация» әдісі

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Көлік туралы мәліметті біледі.

Ерте замандағы және кәзіргі көліктерді салыстыра алады. Айырмашылықтарын таба алады.

ҚБ: «Желкенді кеме»

Кері байланыс:

–          Қандай көлік түрлерін білдік?

–          Қандай көлік түрлері ұнайды?

Рефлексия:

«Жетістік баспалдағы»

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: «Метро көлігі адамдарға не үшін қажет?» тақырыбында шағын эссе жазу.

 

 
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *