Өткізгіш кедергісінің материал тегіне тәуелділігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тұрақты электр тогы Мектеп: №34 орта мектеп
Күні: 24.01.2019 ж Мұғалімнің аты – жөні: Утебаева Б.Р Сынып: 8 А Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы: | Өткізгіш кедергісінің материал тегіне тәуелділігі. Пр№17 | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.4.2.8- есеп шығарғанда өткізгіштің меншікті кедергісінің формуласын қолдану | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын білу
Басым көпшілігі: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолдана отырып , есептер шығара алу.Ток күші мен кернеудің вольт-амперлік сипаттамасын түсініп, графигін сала алу Кейбір оқушылар: Тізбек бөлігі үшін Ом заңының тақырыбы бойынша алған білімдерін өмірде қолдана отырып,қорытынды жасай алып, шығармашылық жұмыспен айналысу. |
||
Бағалау критерийі | – Ом заңын біледі, өлшем бірліктерін ХБЖ де жаза алады.
– Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын пайдаланып, есептер шығарады, вольт амперлік сипаттамасын жасайды. – Тәжірибе жасап, дәлелдеп өмі рмен байланыстыра алады |
||
Тілдік мақсаттар | Ток ток current
Амперметр амперметр ampermeter қыздыру шамы лампа lamp резистор резистор resistor Кілт ключ key Кедергі сопротивление resistance |
||
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы | ||
Пәнаралық байланыс | Математика, ағылшын | ||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Алдыңғы тақырыптан элекрт тогы, ток күші , кернеу , кедергі анықтамалары мен формулаларын біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жарияланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | |
Сабақтың басы
(9 минут)
|
Ұйымдастыру/ сыныпты түгендеу, амандасу. Сыныптың сабаққа дайындығына көңіл аудару
« Менің көңіл күйім» 2. Топқа бөлу ( амперметр, вольтметр, реостат суреттері бойынша үш топқа бөлінеді) 3. Үй тапсырмасын тексеру (ағылшын тілінде формулаларды айтқызу) « Ашық микрафон» әдісі Сұрақтар: Ток күші дегеніміз не? Ток күшін қалай өрнектейді? ( формуласы) және ток күшінің өлшем бірілігі қандай? Ток күшін қандай құралмен өлшейді, ол тізбекке қалай жалғанады? Электр кернеуі деп нені айтады? Өлшем бірлігін ата. Электр кернеуін қандай құралмен өлшейді, ол тізбекке қалай жалғанады? Электр кедергісі дегеніміз не? Оны кім ашқан? Ом заңын тұжырымдамасы? Кедергі қандай өлшем бірлікпен өлшенеді? Кедергінің үлкен , кіші өлшем бірліктері қадай аталады?
Формуласы? ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. |
суреттер
Қалған оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
Сабақтың ортасы
(5 минут)
(7 минут)
(15 минут)
|
Оқушыларға өткен тақырып бойынша есептер шығартпас бұрын білімдерін тексеру мақсатында суретке қаратып электр тізбегінің сызба нұсқасында қолданылатын шартты белгілерді сұрау, яғни суреттер беріледі балалар құрылғылардың атауын ағылшын тілінде айтады.
Тапсырма 1 Электр құралдары. Elecrical appliances
ҚБ “Үш шапалақ” әдісі – өте жақсы – жақсы – толықтыру қажет
Тапсырма 2. Fill in the parenthesis with true or false
Тапсырма 3. Деңгейлік есептер шығару А деңгейі
Б деңгейі
С деңгейі Дескриптор: – Есептің шартын жаза алады; – ХБЖ-не айналдыра алады; – Формуланы біледі; – мәнін таба алады.
|
Суреттердің атауларын дұрыс жазу
Дәптер, кеспе қағаз
|
|
Сабақтың соңы
4 мин |
Кері байланыс
Аяқталмаған сөйлем 1. Бүгінгі сабақ …………….. 2. Сабақта маған …………… 3. Мен бұл сабақта ………….
Үнады Қызықты болды Қиын болды Тақтада ілінген плакатқа сөйлемдерді аяқтап, есімдерін жазып, жабыстырады . Үйге тапсырма §7. жаттығудың есептері |
Стикерлер | |
Саралау сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |
Қарым -қатынас формалары негізінде саралау (топтық жұмыс)
Сыныптағы қабілеті орта оқушылар жоғары қабілетті сыныптастарынан көмек алады, топтық жұмыстарға белсене араласады. Мақсат бойынша саралауда топтарға эксперимент жасау арқылы өлшеу жұмыстарын жүргізе отырып, формулаларды қолданып есептеу жұмыстарын жасайды. |
Үй тапсырмасын “Серпілген сауал” әдісі арқылы тексеремін және оқушылардың берген жауабының дұрыстығына байланысты “үш шапалақ” әдісі бойынша қалған оқушылар бағалайды.
Бірінші тапсырма “ассоциация” әдісінде бас бармақ бойынша бағалау қолданылады. Екінші және үшінші тапсырмаларда оқушылар дескриптор бойынша бағаланады.
|
Сабақтың басында оқушылар бір біріне мақтау сөздер айту арқылы жағымды психалогиялық ақуал тудыру; Физика кабинетінің қауіпсіздік ережесін сақтау | |
Сабақ бойынша рефлексия |
|