Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері

Жүрсінәлі Ақмарал

Алғабас орта мектебі

Пән мұғалімі: Жүрсінәлі Ақмарал

Сыныбы: 8

Пәні: физика

Сабақтың тақырыбыЖылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері
СілтемеЖоспар
Жалпы мақсатыØ Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері жайлы мағлұмат беру

Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптерінің формуласын  қолдана отырып есептер шығара  білуге үйрету

Ø Бірін-бірі     бағалай  білуге баулу

Күтілетін нәтижеØ Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері жайлы мағлұмат алады

Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптерінің формуласын  қолдана отырып есептер шығара  білуге  үйренеді

Ø Бірін-бірі     бағалай алатын болады

 Негізгі  идеялар

л

Видеофильм арқылы іштен жану двигателі, бу турбинасының жұмыс істеу принципі түсіндіріледі.

Қарапайым іштен жану қозғалтқышы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-қақпақша

2-қақпақша

3-цилиндр

4-шатун мен кривошип

5-иінді білік

6-маховик

7-тұтандырғыш шам

 

Төрт тактілі автокөлік қозғалтқышының жұмыс істеуінің сызбанұсқасы:

 

 

1. Кіргізу немесе сорып алу

2. Сығу

3.Жұмыстық жүріс

4. Сыртқа шығару.

 

ТапсырмаларТоптық  жұмыс
ТапсырмаларТоптық   жұмыс
ТапсырмаларЖеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары  арқылы  3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5  минут)

  1. Қайтымды, қайтымсыз процестер жайында не білеміз?
  2. Термодинамиканың ІІ заңы не жайында айтылған?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

  1. Жылу қозғалтқыштары деген не?
  2. Кез келген жылу қозғалтқышының негізгі бөліктерін ата?
  3. Барлық жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі қандай?

ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт  сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы  жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының  бағалау парағы

 

Бағалау өлшемдеріКөш

басшы

ХатшыБаяндамашыУақыт сақшысы
1Тақырыптың ашылуына үлес қосу    
2Міндетін атқару    
3Топтық жұмысқа атсалысуы    
      

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Топтық  жұмыс  (5 минут) (Суретті түсіндіру)

 

 

 

 

 

 

 

Жасаған жұмыстарын  бағалаудың  мақсатына сәйкестендіру

 

 

 

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1БілуЖылу қозғалтқыштары дегеніміз не? 

 

2ТүсінуІЖҚ-ның 4 тактісін ата? 

 

3ҚолдануТрактордың жылу қозғалтқышы түсіндір? 

 

 

4ТалдауТрактор мен жигули көлігінің жылу қозғалтқыштарын    салыстыр? 

 

5ЖинақтауІЖҚ түсіндір? 
6БағалауІЖҚ білудің біз үшін  маңызы қаншалықты? 

 

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)

 

Кейінгі тапсырмаларШағын эссе жазу
Кейінгі оқуЖылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері

 

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *