Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы

  Арал қаласы                    №83 орта мектеп
ПедагогтіңТ.А.Ә. Абдибекова Гулнар Тукеновна
Күні: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып: 11
Бөлім Қоғамдық-саяси ойдың дамуы
Сабақ тақырыбы Қоғамдық-саяси ойдың бастауы және дамуы (1-сабақ)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 11.3.1.1 Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси идеяларын анықтау;

 

Сабақтың мақсаты Барлығы: Тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси бағыттағы ойларын түсінеді

Көпшілігі: Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси идеяларын талдайды

Кейбірі: Ортағасырлық тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларының бүгінгі күнгі өміршендігі туралы тұжырымдайды

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану.жоғары деңгей
Бағалау критериі Тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси бағыттағы ойларын анықтайды
Тілдік мақсат Оқушыларортағасырлық тарихи тұлғалардың шығармаларының идеологиялық құндылықтарының сабақтасты-ғын анықтау мақсатында кестемен жұмыс жасайды (жазылым)

Негізгі ұғымдар мен лексикология:идеология,идея, утопия,мінсіз қоғам,ізгілік қаласы,тәңіршілдік, мінсіз билеуші, гуманистік философия.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ортағасырлық тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларының бүгінгі күнгі өміршендігі неде?

Диалогқа/жазылымға арналған сөзтіркестері:

Ортағасырлық тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларының ерекшеліктері…

Орта ғасырлық ғалымдардың қоғамдық-саяси ойларының бүгінгі күнгі маңыздылығы…деп ойлаймын

Жазылымға арналған тапсырмалар:  «Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалар» графикалық органайзер

Тарихи концепт маңыздылық
Құндылықтарға баулу ұлттық сана-сезім, патриотизм,төзімділік,азаматтық жауапкершілік.
Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, Әдебиет
Алдыңғы білім этникалық және әлеуметтік-саяси процестер, қазақ халқының шығу тегі, дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы туралы біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басталуы

2 минут

 

 

2 минут

 

 

 

1 минут

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Топтастыру-«ПАЗЛ» әдісімен: 1-топ «Құтты білік»; 2-топ  ««Қайырымды қала»; 3-топ «Диуани лұғат ат түрік»

(Ұ) БЫМ «Тұлғаны таны» әдісі

Ортағасырлық тарихи тұлғаларды атаңыз:

-Бұл адамдарды ортақ не байланыстырады?

 

)Сабақтың оқу мақсаты және критерийлері-мен таныстыру

 

Қиындылар арқылы 3топқа топтасады

 

 

Суреттерге қарап, бұл адамдарды ортақ не байланыстыратыны туралы ой-бөлісудің негізінде сабақ тақырыбына болжам жасайды.

 

 

 

 

«Ең қызықты жауап»

 

Қағаз қиындылары

 

 

Слайд 2

Ортасы

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

(Т)«Ойлан. Жұптас. Бөліс»әдісімәтінмен жұмыс

Тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси ойларын төменде берілген сұрақтар төңірегінде талдаңыз:

1-топ:

«Құтты білік»поэмасы үзінділерінен Ж.Баласұғұнның негізгі қоғамдық-саяси идеяларына жататын жерлерді табыңдар.

2-топ:

-Әль Фараби ілімі бойынша мінсіз мемлекеттің билеушісі қандай қасиеттерді меңгеруі тиіс.

3-топ:

Махмұд әл-Қашғаридің тұжырымдамасындағы

өмірдің мағнасы  мен адамның міндеті қандай?

(Т)«Кейс-стади» әдісі

1-топ:«Орнын тап» әдісі

Қарахан мемлекетіне Қазақстанның қандай облыстары кіргенін, бүгінгі Қазақстан Республикасы картасында белгілеңіздер.

ІІ-топ: «Болжау» әдісі

Картадан Әл-фарабидің Отырардан Дамаскіге дейін маршрутын қарап,білім іздеген әл -Фараби осы аралықта қандай қиыншылықтарға кездесуі мүмкін, болжаңыз

ІІІ-топ.«Ашық микрофон»әдісі

Махмуд Қашқари дүниеқоңыздық пен пайда-күнемдікке қалай қарады? – мақала жазыңыз

(Ж) Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Берілген деректерді қолданып, «Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалар» графикалық органайзерін толтырыңыз

 

 

Әр топ өзіне белгіленген тұлғалардың  қоғамдық-саяси идеяларын, олардың маңыздылығын берілген сұрақтар арқылы талдайды:

1-қадам – мәтінмен жұмыс

2-қадам – жұптық талқылау

3-қадам – топтық әзірлеме

4-қадам – топтық шешімді қорғау

 

Бағалауға 2 жабық сұрақ, 1 ашық сұрақ дайындайды

 

 

 

 

 

 

 

ҚР саяси картасынан тапсырма шартына сай аймақтарды белгілейді

 

Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдап,болжайды.

 

 

150-200 сөзден тұратын мақала дайындайды

 

Дескриптор:

-Ғалымдардың қоғам туралы көзқарастарын сипаттайды

-Ғалымдардың адамгершілік құндылықтарын түсіндіреді

-Тұлғалардың басқару туралы ойларын жазады

Ғалымдардың еңбектеріндегі ортақ идеяны анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Интервью» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Аукцион»

әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Өзін-өзі бағалау»

http://topreferat.com.kz/referattar/sayasattanu/11806-abu-nasy r-al-farabiding-sayasi-oy-pikirleri.html

 

 

Оқулық, 168-171 беттер

 

 

Хрестоматия

 

 

 

 

 

 

ҚР саяси картасы

 

 

 

Дүниежүзінің саяси картасы

 

 

 

 

А4 қағаз

 

 

 

 

 

ҚБ парағы

Аяқталуы

3 минут

 

1 минут

 

 

1 минут

 

 

(Ж)Кері байланыс«Сыныптан шығу билеті» әдісі

 

Үйге тапсырма: «Орта ғасырлық ғалымдардың қоғамдық-саяси ойларының бүгінгі күнгі маңыздылығы?» эссе жазу

Сабақты қорыту:Ортағасырлық тарихи тұлға-лардың қоғамдық-саяси идеяларының бүгінгі күні өміршендігі неде?

Сенімді, түсінген екі ұғымды,сенімсіз болған екі ұғымды және тақырып бойынша бір сұрақ жазады.

120-150 сөз жазады

 

 

Кейбірі жауап береді

«Өзін-өзі бағалау» Таратпа – «Шығу билеті»
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *