Қазақстан-татулық пен достық мекені
Мектеп: | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: ІІ тоқсан.
4-бөлім: Достық пен татулық – таптырмас бақыт Қазақстан-татулық пен достық мекені
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
8.О2. Публицистикалық стильдің (мақала)тілдік ерекшеліктері арқылы
мәтіндердің жанрын анықтау. 8.Ж5.Тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Мақала жанрына қатысты ерекшелікті анықтайды; сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Мақала жанрына қатысты ерекшелікті анықтайды, сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді атап көрсете алады. Кейбір оқушылар: Мақала жанрына қатысты ерекшелікті анықтайды, мақаладағы сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
-мақала жанрына қатысты ерекшелікті анықтайды;
-мақалада сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілерді қолданады.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: оқылым, жазылым
|
||||||||||||||||||||||||||||
Терминология: татулық, шаңырақ, бірлік, парыз
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: азаматтық парыз, еліміздің шаңырағы, татулығы
жарасқан
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | 2)Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Бір-бірінің арасындағы сыйластық, достық тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Қазақстан тарихы, география
|
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Менің Отаным-Қазақстан
|
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан
ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеймін. Сыныпты «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлемін. Ортаға Қазақтан, Ресей, Өзбекстан мемлекеттерінің туларының қиындылары ұсынамын. Қиындыларды біріктіру арқылы топқа бөлемін.Оқушыларға сабақтың оқу мақсаттары мен жетістік критерийлерін түсіндіремін. |
«Пазл» әдісі | |||||||||||||||||||||||||||
Ортасы | Оқылымалды тапсырмасы ЖЖ
Мақалада асты сызылған сөздердің мағынасы назар аудар. Қазақстан, тәуелсіздік, шаңырақ, патриот, татулық. Жетекші сұраққа жауап береді. -Бұл сөздерді не біріктіреді? Жауаптардың нақтылығына қарай смайликтер арқылы бағалаймын.
Оқылым кезеңі ТЖ «Сканерлеп оқыту»әдісі Мақаланы мұқият оқы. Тыныс белгісіне назар аудар
Қазақстан небір қиындықты бастан кешірген мемлекет Бірақ,әрдайым ғасырлар көшінде жасап, гүлденіп, тағдырдың тартысымен арпалысып келеді. Соның нәтижесінде, қазақ –тәуелсіздігін алды, бейбітшілікке қол жеткізді. Ал, оның негізі, түп-тамыры- xалықтың бірлігінде, татулығында, біртұтастығында. Қазақ елінде татулығы жарасқан 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады. Олардың барлығының жүрегінде бір ел, бір арман, бір сенім және барлығы да Қазақстанмен байланысқан. Еліміздің шаңырағында алаңсыз өмір сүруіміз бірінші Алланың, екінші xалқымыздың еңбегінің жемісі. Егер, арманы мен мақсаты қиылысқан, кемел келешекке бір көзбен қараған, ынтымағы мен бірлігі ұштасқан ұлттар болмаса, республикамыз мұнша жасамас еді.Дегенмен, әлем елдері қызғана да, қызыға да қарайтын мемлекетіміз көк аспанның астындағы бейбіт өмірінің тұғырын биік ұстауда. Себебі бір жеңнен қол бір жағадан бас шығаратын алтын асықтай ұлдары күміс қасықтай қыздары, данагөй қарттары бар Елімнің жанашыр патриоты ретінде Қазақстанымның әр жетістігін , әр бақытын кеудемді көкке көтере айтуға міндеттімін. Татулық пен ынтымақтың не екенін көріп өскеннен кейін оның жалғастырушысы болу да біздің азаматтық парыз Атабабаның маңдай терімен төккен қанымен келген киелі аманатқа тәуелсіз елдің ұландары қиянат жасамайды деп ойлаймын Қазақстан Ұлы Дала Елі Қазақстан татулық пен бірліктің мекені Аружан Еркебұланқызы
Оқылымнан кейінгі жұмыс.ТЖ . «Екі жақты күнделік» әдісін қолданып, мақаладан алынған сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қой.
ДҰРЫС ЖАУАП
Дескриптор: – сөйлемнің ішіндегі тыныс белгісін дұрыс қояды.
Тақтадан дұрыс жауап көрсетіледі. Топтар тапсырмалар алмасады, «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
|
https://massaget.kz/blogs/22397
«Екі жақты күнделік» әдісі Үлестірме парақшалары
|
|||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы | Үйге тапсырма: «Қазақстан – достық мекені» атты шағын мақала жаз.
Дескриптор: – Бір мақала — бір мағына, бір тақырып. – Мақаланың құрылымы сақтап жазады.
Кері байланыс «Жүрегіме бүгінгі сабақтан не әкетіп барамын?» әдісі. Өз ойларын бір сөйлеммен білдіру арқылы рефлексия айт.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орташа оқушылар :
Қабілеті төмен оқушылар:
3. Қабілеті төмен оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
Тақтадан дұрыс жауап көрсетіледі. Топтар тапсырмалар алмасады, «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Рефлексия алуға «Жүрегіме бүгінгі сабақтан не әкетіп барамын?» әдісі қолданылады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау | |||||||||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718