Тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап орта.

Сабақ жоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Заттардың жіктелуі Мектеп: №51 Т.Рысқұлов
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:Жыйынбаева Роза Шакенкызы
Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы Тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап орта.
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес) 6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтайды
Сабақтыңмақсаты Барлығы:тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі, әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықайды.
Көпшілігі: тірі және өлі табиғатта қышқылды ажыратады.
Кейбірі: тәжірибе арқылы түсінеді, мысал келтіре алады.
Ойлаудағдылары Түсіну, қолдану
Бағалаукритерийі 1.Табиғиқышқылдарменсілтілердіажыратады
2. Индикаторды пайдалана отырып қышқылдар мен сілтілерді анықтайды.

3.Табиғи қышқылдармен жүретін бейтараптану реакциясын тәжірибе жүргізе отырып сипаттайды
Тілдікмақсаттар
Оқылым:Мәтіндіоқыпбейтарапортадағызаттардыңпайдаболуынанықтайды
Жазылым:Бейтарап .титерлеу әдісі не екендігін жазады.
Айтылым:.терминдермен жұмыс.
Су ертіндісі,водный раствор,aqueoussolution
Индикаторлар,индикаторы,indicator
Үйлестірілген тағам,сбалансированное питание,balanced nutrition.
Бейтарап .титерлеу әдістерін түсіндіру.
Құндылықтарға
баулу

Мәңгілік ел құндылығынегізінде-индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу.
Оқушылартоптықжұмысарқылызерттеушілікжұмысжасауғадағдыланады,бір-бірінекөмектеседі,ынтымақтастықорнап,бірлескеноқуқалыптастырады.
Пәнаралықбайланыс Дүниетану-өліжәнетірітабиғаттыажыратады
Алдыңғы білім
Заттардыңқұрлысымен касиеттінажыратабілді,органикалықжәнебеиоорганикалықкүйінжіктейалады.

Жоспар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы
5 Үйымдастыру кезені: Щенберге түру.«Заряд алу» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
1 топ -Қышқылдар
2топ-Сілтілер
Қымыз,айран,лимон,алма т.б суреттері бейнеленген.Осы суреттегі заттардың дәмі қандай?
Ендеше бүгінгі сабағымыз неге байланысты болады деп ойлайсыңдар?

Оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсатын ашамыз
Қымыз,айран,лимон,алма т.б суреттері
Сабақтың ортасы
32 1топ 1.Тапсырма«Суретер сөйлейді»әдісі топтық жұмыс

Мына суретке қарап ортақ қасиетті бар заттарды жікте ?

2 топМына касиеттердің қайсысы сілтіге тән?
1. қышқылтым дәмі бар
2. жағымсыз иісі бар
3 ақ түсті қатты зат
4.суда ериді
5.жылу бөлінеді
6 күйдіреді.
2 тапсырма Видио ролик .Метилоранж ,фенолфталеининдикатордың әсерінен бейтарап ортада өзгеруі.

1 топ« Тәжірибе станциясы»әдісі Қышқылдарды пайдалануда қандай өзгеріс пайда болады?мысал келтір
Күлгін лакмусты қышқыл ертіндісіне салғанда,ертінді түсін қалай өзгертетінін анықтап көрейік.

2 топ Қышқылды сілтілі адам ағзасына қалай әсер етеді?

Критерийлер:
Табиғи қышқылдар мен сілтілерді ажыратады
Қышқылдарды пайдаланады
Адам ағзасына қышқылы сілтінің әсерін көрсетеді
Дискриптор
1. табиғи қышқылдарды суреттен көрсетеді,
сипатайды,
пайдаланды
мысал келтіреді.
2.Қышқылы сілтінің әсерін түсінеді
3. Қышқылдарды түсінеді
Бағалау
«Бағдаршам» арқылы бағалау
.

3 тапсырмаЖеке-жеке жұмыс

Индикаторды пайдалана отырып қышқылдар мен сілтілерді анықтау үшін мини жоба құрастыр.

Критерилер:
1.Индикаторды пайдалана отырып қышқылдар мен сілтілерді анықтайды.

Дискриптор:
1.индикатор пайдаланады
2.сілтілерді анықтайды
3.тәжірибе жүргізеді
4.жоба құрастырады
Бағалау
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

Сабақты бекіту.
«Ыстық орындық» әдісі
Су тегі көрсеткіші дегеніміз не?
Индикатор дегеніміз не?
Қышқылдарды төмендетің өнімдерге нелер кіреді?
Адам ағзасындағы қышқылар қандай кері әсерін тиігізу мүмкін.

АКТ оқулық

Қышқылдар маңызы сызба-кесте

Қауіпсіздік техника ережесі плакат
Сабақтың соңы
3

Үйде:Суретте берілген тәжірибені сипатта.
1.Ашыған орамжапырақ сөлі
2. Айранның ас содасының арасында жүретін бейтараптану реакциясы.

a) Тәжірибеден күтілетін нәтижені болжаңыз.
b) Әрбір ыдысқа қасықпен ас содасының азғана мөлшерін қосыңыз.

Не байқалады?
с) Өзбақылауыңыздысипаттаңыз.

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Оқумақсатынабағытталғансаралаутапсырмасызерттеунегізнде «Ресурс»тәсілі бойынша«Суреттерді сөйлету» әдісін қолданыптоптарда суретке қарап ортақ қасиетті бар заттарды жіктеуге, касиеттердің қайсысы сілтіге тән екендігін ажыратуға тапсырмалар жоспарлады. Натижесінде 2 топта белсенділік таныты.Кейбір зияткер оқушылар жылдамдық көрсетті,.қалғандары ізденуде болды.
2 тапсырмада « Тәжірибе станциясы»әдісінде Қышқылдарды тәжірибеде қолдануды үйренді,өмірмен байланыстырып кетті.Мысал келтіру арқылы оқушылардың тәжірибе жасауға қызығушылы артты.
Сулы сілтілі ортаның ерекшілігін көрсетуде оқушылардың көпшілігі қыйналғаны байқалды.
Натижесінде: Оқушыларда қызығу пайда болды.,өз бетінше тәжірибежасауға дағдыланды.
3 тапсырма. Оқушылар тапсырманы индикаторларды
пайдалана отырып заттарға қышқылдарды қосқанда қандай өзгеріс түсетінің көріп ,тәжірибе жүргізуге құлшылықтары пайда болды.Қышқылдарды мен сілтілерге мини жоба құрастыруды зияткер оқушылар белсендік таныты.Ал қолдау көрсетін оқушыларды үйрете отырып тапсырманы орындады.
Натижесінде Жұмыс барысында оқушылардың қызығушылығы арттып,белсендік танытып,ытасы артуына мүмкіндік туғызды.
«Суретер сөйлейді»әдісі , « Тәжірибе станциясы»әдісі, «Бағдаршам» әдісі.
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі«Ыстық орындық» әдісі, «Заряд»әдісі

Сізге сабақ жоспарын әзірлеу үшін басқа пән мұғалімінің кеңесі қажет пе?
Сабақтағы шаралар барысында оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне қатер төнбей ме?
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану
Оқушылар осы сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Сіздерге жұмысты жүргізу үшін: тамшуыр, ашыған орамжапырақ сөлі, лимон қышқылы, айран қажет.
Қауіпсіздік ережесі
Тәжірибені жүргізу үшін сіздерге заттардың азғана мөлшері қажет;
Заттардың киімге, теріге, көздеріңе тиіп кетуінен сақтаныңыздар.
Жеке ыдыстарға аз ғана ашытылған орамжапырақ сөлін, лимон қышқылын және айранды құйыңыз. Лимон қышқылынерітуүшінүстіне су құйыңыз.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *