Мен жақсы көретін үй жануарлары мен олардың төлдері
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
«№36 Топотушки балабақшасы
Қазақ тілі мұғалімі: Бектлеуова Жемис Ильясовна
Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы
« Мен жақсы көретін үй жануарлары мен олардың төлдері»
Білімділігі: Балалардың тақырып бойынша алған білімдерін ортаға салып,үйренген сөздерін дұрыс қолдана біліуін бекіту. Әрі ойын арқылы сөздік қорын арттырып, ойлау қабілетін дамыту.
Дамытушылығы: қазақ тіліне қызығушылығын оятып, ерекше дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.
Тәрбиелігі: балаларды ұйымшылдыққа,мейірімділікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелесу,көркем сөз, дидактиқалық ойындар.
Көрнекіліктері:Суреттер,карточкалар, сандық, магнитофон
1.Себеп-қозғауыш кезеңі:
Шеңбер құрып тұру,амандасу.
Шаттық шеңбері:
Арайланып таң атты
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жайнап түсті даламыз.
Қайырлы таң балалар,
Қайырлы таң апайлар.
Біз ерекше баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, бүгін біздің оқу қызметіміз ерекше болмақ.
Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қазір көктем.
Қазақ тілі мұғалімі: Көктемнің қандай ерекшеліктері бар?
Балалар: Көктемде күн жылы болады.Ағаштарда жапырақтар өседі. Құстар ұшып келеді. Жерде шөптер өседі.
Сөздік жұмыс: небо-аспан, земля-жер, солнце- күн, деревья-ағаштар, травы-шөптер.
Қазақ тілі мұғалімі: Көктем айларын кім айтып береді?
Балалар: Наурыз, сәуір, мамыр.
Дидактикалық ойын : «Жыл мезгілдерінің жұбын тап!»
Есімдіктерді қайталау- Повторение местоимение
Я-мен, ты-сен, вы-сіз, он, она-ол, мы-біз.
Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, біздің еліміз қалай аталады?
Балалар: Біздің еліміз-Қазақстан
Қазақ тілі мұғалімі: Қазақстан Республикасының рәміздерін атап беріңдерші?
Балалар: Ту, елтаңба, әнұран.
Д/ойын «ҚР рәміздерін орналастыр» «Разложи символы РК»
Балалар карточкалардан ҚР рәміздерін орналастырады.
Қазақ тілі мұғалімі: Дети, сегодня мы с вами будем разговаривать о домашних животных.
Давайте сейчас, поиграем с вами? Я буду загадывать загадки, а отгадки появятся на доске
- Ходит Зорька по лугам,
Молоко приносит нам.
Жить бы Зорьке в терему,
А она всё : МУ да МУ!
– Кто это? (Корова) выставляю картинку с изображением животного.
– А какая она? (большая, красивая, добрая).
– Что дает нам корова? (молоко).
- На скаку играя гривой,
Скачет быстро он, красиво.
Не догонишь, не дого…
Ишь, как скачет: И-ГО-ГО!
– Кто это? (Лошадь) выставляю картинку с изображением животного.
– А какая она? (большая, красивая, сильная).
– Как помогает она человеку? (перевозит грузы, на ней можно кататься)
- В стаде все они живут,
Целый день траву жуют.
Шерсть закручена в колечки.
Это — дружные… ( дети: овечки)
- Есть рога, а не баран,
Хвост свечой, а не белка,
Не корова, а молоко дает (коза)
- На спине его горбы-
Там запас еды, воды..
Узнали ? Как его зовут?
Двугорбый великан (верблюд)
Қазақ тілі мұғалімі: Жарайсыңдар, балалар! Молодцы отгадали загадки.
Балалар, барлық осы жануарларды не деп атаймыз? Всех этих животных одним словом как называем?
Балалар: Үй жануарлары
Қазақ тілі мұғалімі: Үй жануарлары қайда тұрады?
Балалар: Потому что они живут в деревне возле человека. Они живут на скотном дворе. Қазақ тілі мұғалімі : -Правильно. Эти животные живут рядом с домом человека и поэтому их называют домашними. Человек заботиться о них. Домашние животные приносят пользу человеку. Но эти животные живут не одни, а со своими детенышами.
Балалар, үй жануарлары бізге қандай өнім береді?
Дети , а какие продукты питания дают нам домашние животные?
Балалар: Сүт, ет, жұмыртқа. (мясо, молоко, яйцо)
А что еще получают от домашних животных?
Балалар: жүн, тері береді.
Сергіту сәті
Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым-ақылды
Бәрі осыдан басталған.
Мынау – менің оң қолым,
Мынау-менің сол қолым.
Барлық істі басқарған.
Д/ойын «Шопанға көмектесейік! » «Помагаем пастуху»
Қазақ тілі мұғалімі: У пастуха потерялись домашние животные и их детеныши.
Давайте поможем пастуху найти домашних животных.
(Балалар үй жануарлары мен төлдердің қазақ тілінде атауларын атайды). Жарайсыңдар балалар.
Қазақ тілі мұғалімі: Это-жайлау. На жайлау растет высокая, сочная трава, растет много цветов, там пасутся отары, табуны лошадей, коровы, верблюды.
Пастухи живут в юрте.
Рефлексивті –коррекциялаушы\Рефлексивно-корригирующий
Сұрақ-жауап
Балаларды мадақтау.