Ғылымға көңіл бөлсеңіз
Түркістан облысы
Арыс қаласы
С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:
Еркебаева Мутабар Иманбердиевна
Пән: әдебиеттік оқу | Мектеп: С. Сейфуллин | |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Уақыт | |
Күні: 11.03. 2020ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Еркебаева Мутабар Иманбердиевна | |
Сынып: 3 «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ғылымға көңіл бөлсеңіз | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді/ нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану | |
Оқу мақсаттары | Барлық оқушылар: Білім туралы жалпы ұғымды біледі.
Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір оқушылар:Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
Бағалау критерийлері | •Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолданады | |
Тілдік мақсаттар | Білім, ғылым, оқу | |
Құндылықтарды дарыту
|
Мәңгілік ел Инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарап өз елінің дамуына үлес қосу. | |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану, қазақ тілі, математика | |
АКТ қолдану дағдылары | Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы | |
Бастапқы білім | Жыл басын санауды біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Психиологиялық ахуал
Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба, Ойнап босқа күлуге. Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз. Тілеуің, өмірің алдыңда, Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс, көнсеңіз.
Топқа біріктіру. 1 топ Талап 2 топ Еңбек 3 топ Қанағат 4 топ Рахым
«Мюллердің ғажайып саны» әдісі Үй жұмысын сұрау -«Жыл басы» мәтінінен түсінік айту. ( көрініс арқылы) ҚБ: «Жылы сөздер» |
қимылмен көрсетеді
стикер |
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ
«Талапсыз бала – қанаты қайырылған құспен тең» Талапты бала – қалықтап ұшқан құспен тең»
Дескриптор. – Нақыл сөздерді суреттер арқылы толықтырады. – Нақыл сөздердің мазмұнын түсіндіреді. ҚБ: «Жарайсың», «Тамаша», «Керемет».
«Ғылымға көңіл бөлсеңіз»
– Абай кім? Абай Семей облысы (қазіргі Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданында) дүниеге келген. Азан шақырап қойған есімі Ибраһим. Қазақтың ұлы ақыны,композитор,аударма-шы. 45 қарасөзі бар. Өлеңдері: «Күз», «Қыс», «Көзімнің қарасы».
«Джигсо» әдісі Тапсырма: Өлеңді тізбектей оқу Дескриптор. – Өлеңді өлең жолымен оқиды -Өлеңнің мазмұнын айтады. ҚБ: «Жарайсың», «Тамаша», «Керемет».
Сергіту сәті Желсіз түнде жарық ай, Сәулесі суда дірілдеп, Ауылдың жаны терең сай, Тасыған өзен күрілдеп.
«Ойлан,топтас,бөліс» әдісі. ( ТЖ ) Тапсырма: І топ Нақыл сөзді қалай түсінесің? ІІ топ Мәтінді оқи отырып, өлеңнен жауабын тап. ІІІ топ Сурет бойынша өз ойыңды өрбіт. IV топ Өлеңнен Абай атаның өсиет,нақыл сөздерін теріп жазу
Дескриптор. – нақыл сөзді қалай түсінетінін айтады. – мәтінді оқи отырып, өлеңнен жауабын табады. – сурет бойынша өз ойын айтады. -өлеңді оқи отырып, өсиет,нақыл сөзді жазады. – -сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолданады
ҚБ: «топтар бір –бірін бағалайды» |
Сурет
Кітап
қимыл арқылы жасайды
Суреттер
|
Үй тапсырмасы | өлеңді жаттау | |
Сабақтың соңы
Кері байланыс
|
||
Саралау-(оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау.
Қабілеті жоғары оқушыларға қойылатын міндет) |
Бағалау-(оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлау) | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
Суретке қарап өлең құрастырады | ҚБ: «Жарайсың», «Тамаша», «Керемет», «Жылы сөздер», «топтар бір –бірін бағалайды»
|
Тапсырма
– Мәтінді суреттер арқылы толықтырады. |
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |