Танымдық қарым-қатынастар

Сабақтың тақырыбы: Танымдық қарым-қатынастар

Дидактикалық ойындар: «Шақыр », «Қоңырауды бер», « Не жетіспейді », «Кіммен ойнаймыз?»

Шапшаң қимылды ойындар: «Күн сәулесі», « Жылға » , «Соқыр теке»

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Балаға ересек адамдармен,құрдастарымен қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге ,эмоциялық қарым-қатынас орнатуға ,үйрету,

2.Дамытушылық :Оқушының ауызша нұсқауды айқын айту қабілеттілігін дамыту.

3.Тәрбиелік :Оқушыны еңбекқорлыққа,мейірімділікке тәрбиелеу.

Білімділік,икемділіктер, дағдылар:Іскерлік қарым-қатынас тілінің ерекшеліктерімен таныстыру ,ауызша нұсқау бойынша іс-әрект ете білуін дамыту.

Сөздік:мә,ал, ұста ,тапсыр,тап,қаш.

Сөйлеу тілін дамыту : Оқушының ауызша нұсқауды айқын айту қабілеттілігін дамыту.

Сабақтың түрі: дамыту –түзету сабағы

Ойын материалы: қоңырау ,доптар жиынтығы,белгілі бір заттың бөліктері бейнеленген суреттер(көлік,үй ,үстел және .т.б),процессуалды іс-әрекеттерге арналған ойыншықтар(арбасы бар қуыршақ,текшелері бар машина және .т.б.)

Оқыту әдістері:көрсету ,баламен бірге ойнау,түсіндіру,қимыл –әрекетті көрсету.

Сабақ барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі. Баламен амандасу ,құралдарын даярлау.

ІІ.Кіріспе :Тренинг .Комплимент айту.

ІІІ.Жаңа сабақ.

1 Дидактикалық ойын: .«Шақыр »жағдаяттарды шешу.

«Қоңырауды бер» ойынында оқушының зейінін шоғырландыру арқылы тапсырманы белгі бойынша оындауын қадағалау

« Не жетіспейді », жасырған ойыншықты тез табуын қадағалау ,жылдамдыққа үйрету.

«Кіммен ойнаймыз?» баланың оң ,сол ,төмен,жоғары ұғымдарымен таныстыру.

Шапшаң қимылды ойындар: «Күн сәулесі» баланың тез қимылдауын қадағалау. « Жылға » ойынында әрбір бағытты тез ауыстыруын ,дұрыс меңгеруін қадағалау. «Соқыр теке» ойынында тапқан ойыншығын сипалай отырып не екенін айтқызу.

ІІІ.Жаңа сабақты бекіту :

Бүгін қандай ойындар ойнадық ?

Саған ойындар ұнады ма?

Оқушыны мадақтап сабақты аяқтау.

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *