Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Компьютерлік ойынды құру |
Мектеп: Ақкөз Қосанұлы атындағы №18 жббтм (ро) | ||||||||
Күні: 24.01.2020 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Сыргабаева Д.А. | ||||||||
Сынып: 6 «Ә»сынып | |||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу | ||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.1 – ойын сценарийін кезеңмен талдау | ||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:
Ойын программасында ойынның бастапқы бетін құруда программалау процедурасын қолданады Оқушылардың басым көпшілігі: Компьютерлік ойын ортасында қажетті фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фон беріп, қадам санын енгізе алады Кейбір оқушылар: Ойынның бастапқы бетін құрып, командаларды қолданып анимация құра біледі |
||||||||
Бағалау критерийі | • Scratch бағдарламасын қолданып ойынның бастапқы бетін құрады.
• Scratch бағдарламасының батырмаларды пайдалана отырып интерфейсін құрастырады. • Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгертіп анимация құра алады. |
||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар сабақта кездесетін терминдерді үш тілде айта алады
1. Scratch – сызба – рисовать 2. Sprite – кейіпкер – персонаж 3. Stage – сахна – сцена 4. Script – сценарий – сценарий 5. Interface – интерфейс – ішкі беті |
||||||||
Құндылықтарға баулу | Өмір бойы білім алу, құрмет ынтымақтастық, ашықтық. | ||||||||
Пəнаралық байланыс | Орыс тілі, Ағылшын тілі, Бейнелеу. | ||||||||
Алдыңғы білім | Ойынды дыбыспен сүйемелдеуді біледі. | ||||||||
Сабақ барысы
|
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, сыныпта жақсы көңіл –күй, ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.
Кері байланыс: Кері байланыс сабақ бойында қолданылады. Оқушылар осы программа туралы қандай деңгейде білетінін анықтап аламын.
«Ақыл ойындары «MIND GAMES»» әдісін пайдаланып ойын ұйымдастырамын. Берілген суреттерден ортақ мағынасын табады.
Топқа бөлу: «Пазлдар» әдісімен оқушыларды топқа біріктіремін. 1. Sprite – кейіпкер – персонаж 2. Stage – сахна – сцена 3. Game – ойын- игра
Өткен сабаққа шолу: Оқушылар Мақсат пен құралды толықтырады.
|
|
|||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ:
|
|
|||||||
Сабақтың соңы
|
Оқушылар практикада жұмыс жасай алатын болса стикер жабыстырады.
|
|
|||||||
Келесі сабаққа тапсырма
|
«Астананың көрікті жерлері» презентация құру, анимация жасап келу. | ||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718