ашық сабақ тиімді есептеу.

сабақтың тақырыбы; тиімда есептеу.

сабақтың мақсаты; көбейтудің терімділік,үлестірімділік қасиетін тиімді есептеу жүргізіу үшін қолдану.

100көлемінде есептер ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу,қосындыны санға лөбейту ережесімен қолдану.

Күтілетін нәтижелер ; барлық оқушылар үлестірімділік,терімділік қасиеттерін әріптік теңдік  түрінде ,қосындыны санға бөлу ережесін көрсетеді.Қолданады.

1.жоспар .

0-3мин  ынталандыру.

4-6минут белсендіру.1 тапсырманы орындайды.

7-11минутта екі бағандағы мысалды қарау. Есептеу жолын түсіндіру.

балалардың алдын ала дайындалған есепті шығару.Амалдар қолдану.

12-29 минутта.Оқулықтағы 2-3 есесптерді тиімді тәсілмен ашуға көмектеседі.

негізгі қорытынды -көбейткіш ыңғайлы ,әрқайсысы осы санға бөлінетін қосылғыштардың  қосындысына жіктеу.

формативті бағалау.

тиімді тәсілмен есептеу.

ережемен байланыстыр.5*50

800/5

91/7

5*95*2

Балаларға өзін-өзі тексеруге парақтар тарату.

Кретерии бойынша тексеру.

мен көбейту мен бөлудің амалдарын қасиетін қолдана отырып есептедім

мен амал қасиетін әріптік теңдік түрінде көрсету.

30-35 минутта

2.Өткенмен жүмыс.

өздік жүмыс .

7-8 тапсырманы қалауы бойынша орындайды.

сабақ тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап береді.

Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек.Мына тәсілдерді қолдануға болады.түймедақ немесе Блум текшесін.

35-40 минутта.

Рефлексия.

Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық:

Осы мақсатқа жеттікпе?

Қиындық туды ма?

Қиындықты жеңе алдық па?

Бұгінгі сабақ қызық болды ма?

Өз жұмысынды жетістік жолағымен бағалауды ұсынамын.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *