Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. 2 сп
Пән:Қазақ тілі
Сынып: 2 Б |
Мектеп: №247 | |||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова А. | |||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. | Қатысқандар: 18
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты | 2.2.1.1. Сұрақ қою арқылы (не істеді? Қандай? Неліктен?) Мәтін түрлерін әңгімелеу сипаттау,пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы негізгі бөлім, соңы) анықтау. | |||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы: Мәтінді оқи отырып мазмұндайды, жәй сұрақтарға жауап береді.
Басым көпшілігі: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтай алады пайымдайды. Кейбір оқушылар: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырата отырып өздігінен мәтін құрастыра алады. |
|||||||||||
Бағалау критерилері | Мәтіннің әңгімелеу, сипаттау, пайымдау түрлерін ажырата алады.
Мәтіннің құрылымын анықтап мәтін құрастыра алады. |
|||||||||||
Сөздікқор | Әшекей бұйымдар.( сырға, сақина, білезік) | |||||||||||
Құндылықтарды
дарыту |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ашықтық жауапкершілікті сезіну. | |||||||||||
Денсаулық және
техника қауіпсіздігінің сақталуы |
||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу , дүниетану , еңбек | |||||||||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақтақолданылатын
Болса көрсетіңіз) |
Интербелсенді тақта
|
|||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім | У әрпінің жазылу емлесі | |||||||||||
Сабақбарысы | ||||||||||||
Сабақтыңжоспарланған
кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ақуал Шаттық шеңбері. Топқа бөлу «Жүзік» «Сырға» « білезік» әшекей бұйымдарын таңдату арқылы үш топқа топтастыру. Оқушылардың назарын қолындағы әшекейге аударып мәтін құрату. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мәтін,мәтіннің түрлері. (Ұ,Ө) Мәтін дегеніміз не? Мәтін ағашы арқылы түсіндіру. |
Әшекей бұйымдары
Суреттер |
||||||||||
Сабақ ортасы | 1-тапсырма
(Т) «Өз баспанаңды тап» ойыны Қиылған суреттерді құрастырып, сол суреттерге байланысты әр топқа сұрақтар беріледі.Сол сұрақтарға байланысты мәтін құрастырады. Мәтін түрін ажыратып сәйкес үйге орналастырады. 1-топ. Тірек сөздері не істеді? не қылды? қайтті? сұрақтарына жауап береді. Әңгімелеу мәтіні болу керек. Дискриптор: · Суреттердің өз орнын тауып құрастырады. 2-тапсырма (Ө) Қатесін тап. Сөздердің қатесін тауып түзетіп жаз. Тақыйя,кійім,әшекеи,көилек,жеиде,сақыйна. Дескриптор: · И-дыбысының ы, і естілгенімен олар жазылмайды. · Дауысты дыбыстан кейін й жазылатынын біледі. · Сөздің басында және дауыссыздан кейін и жазылатынын біледі. 3-тапсырма (Ж) Сәйкестендіру. Оқылым 1. Мәтінді оқыңыз. Мәтіннің бөліктерін анықтаңыз және байланыстырып сызыңыз.
Дескриптор: Мәтіннің бөлігін басымен сәйкестендіреді. Мәтіннің бөлігін ортасымен сәйкестендіреді. Мәттінің соңын сәйкестендіреді. Мәтін ағашы боынша бүгінгі алған білімдерін тиянақтау |
Жұмыс дәптері Үлестірме материалдар
Дәптермен жұмыс
Үлестірме материалдар |
||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718