Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4B бөлім: Алгебралық бөлшектер | Мектеп: №110 мектеп-гимназия | Тексерілді: |
Күні: | Мұғалімнің ТАӘ: Жаңабай Назира Ержанқызы |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Алгебралық бөлшек. Есептер шығару |
Сабақтың түрі | Бекіту сабағы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.16 алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар үйренеді:Алгебралық бөлшектердің ММЖ ұғымы және оны табу Кейбір оқушылар үйренеді: Жоғары денгейлі тапсырмаларды шеше алады тапсырмаларды орындайды және талдайды. |
Бағалау критерийлері | • Алгебралық бөлшектің анықтамасын біледі; • Алгебралық бөлшектің мүмкін мәндер облысы ұғымын біледі; • Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер облысын табады; • Алгебралық бөлшектердің айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табады. |
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология — айнымалы; — бөлшек — алымы; — бөлімі; — мүмкін мәндер жиыны; — мүмкін болмайтын мәндер жиыны |
Құндылықтарды Дарыту | Бөлшектер туралы тарихи мәліметтер алады. Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу. |
АКТ қолдану дағдылары | Презентация |
Бастапқы білім | Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті, алгебралық бөлшектіқысқарту |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. 3.Үй жұмысын тексеру | Презентация |
Сабақтың ортасы 7 мин 2 мин 2 мин 10 мин 10 мин | № | Оқушыныңаты-жөні | үйтапс. 2 балл | Топтықжұмыс 2 балл | Сәйкестендіру 1 балл | Жұптықжұмыс 3 балл | Оқулықпенжұмыс 3 балл | Жалпы 11 балл | 1 | | | | | | | | 2 | | | | | | | | 3 | | | | | | | | 4 | | | | | | | | 5 | | | | | | | | 6 | | | | | | | | 7 | | | | | | | |
Топтық жұмыс(ұяшықтарды таңдау арқылы) Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріңдер: және Шешуі: және Шешуі: Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы Шешуі: Өрнекті ықшамдап мәнін табыңыз, мұндағы Шешуі: Бөлшекті қысқартыңдар Шешуі: Бөлшектерді қысқартыңдар: Шешуі: Сергіту сәті Bilimland.kz (сәйкестендіру) Жұптық жұмыс Бөлшекті қысқартыңдар: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Шешуі: Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар: Шешуі: Бөлуді бөлшек түрінде жазып, оны қысқартыңдар: Шешуі: Бөлшек рацинол өрнегін ықшамдаңдар: Шешуі: Алгебралық бөлшегін қысқартыңдар: Шешуі: Оқулықпен жұмыс | Слайд – 7 |
Сабақтың соңы 4 мин | Үйге тапсырма: № Сабақты қорытындылау Рефлексия | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған. | Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Қалай қолданылаы? Сабақ жомспарында жазсаңыз. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды. Бұл жұмыс түрі осы сабақта жоқ | Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |