Жанды табиғат. Бау-бақша аясында
Мизамбаева Лаура Әшімханқызы
Пән: Әдебиеттік оқу | Мектеп:№261 | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Мизамбаева Лаура | |
Сынып:3 «Д» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Бөлім: | Жанды табиғат | |
Сабақтың тақырыбы | Бау-бақша аясында | |
Оқу бағдарламасына сілтеме | 2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау | |
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау , оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.
|
|
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады.
Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, мінез-құлықтарын мәтіннен тауып оқиды. Кейбір оқушылар: кейіпкер мінез-құлқының өзгеру себебін дәлелдеп, бағалай алады. |
|
Құндылық | Жер-ананы құрметтеу арқылы мақсатына жету. | |
Пәнаралық
байланыстар |
Дүниетану | |
АКТ-ны қолдану
дағдылары |
Интербелсенді тақта, «Алмаағашы» | |
Алдыңғы білім | Б. Соқпақбаев. «Сен ұйықтап жатқанда», Е. Ашықбаев. «Таң» |
Жоспар
Уақыт | Ресустар | |
Сабақтың басы | Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру . «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Топқа бөлу: І топ. Құс. ІІ топ. Ара. ІІІ топ. Көбелек. ІV топ. Алма. |
|
Сабақтың ортасы | Мағынаны ажырату.
Ойқозғау. – Топқа қандай сөздер арқылы бөліндік? – Олардың өмір сүретін ортасы не? Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын анықтау . Бағалау критерийімен таныстыру. 1-тапсырма. «Жеміс бағында» өлеңіне ырғақ таңдап, мәнерлеп оқыту. Тыңдалымалды тапсырма. 2-тапсырма. Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитеттер ойластыр. Тыңдалым. 3-тапсырма. Ертегіні зейін қойып тыңда. Ертегіні басқаша тағы қалай атар едің? «Жүзім жегісі келген қасқыр» Жұптық жұмыс. 4-тапсырма. Суретке қарап, ертегіні әңгімеле 5-тапсырма. Сергіту сәті. «333 жаттығуы» Топтық жұмыс. «Даналық ағашы» әдісі. Әр топ тапсырмасын орындап болған соң, өз тобының белгісін ағашқа орналастырады. І топ. Түлкі қасқырдың іс-әрекетіне қандай баға берді? Сен оған келісесің бе? Қасқырға қандай кеңес берер едің? ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. «Жүзім жегісі келген қасқыр» ертегісі бойынша не? қалай?не істеді?неліктен? деген сұрақтарды пайдаланып, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бер. ІІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма. Түлкінің іс-әрекеті ақылдылық па әлде қулық па? Өз ойыңды дәлелдеп жаз.
ІV топ. «Менің бау-бақшам» жобасын жасау. Ойтолғау. – «Даналық ағашына» тапсырманы ойдағыдай орындап,құс, ара, көбелек, алманы орналастырдық. Енді осыдан сендерде қандай ой туындады? (Ағашқа орналастырылған заттардың табиғаттағы пайдасы мен зиянын айтады). Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. Хрестоматиядан «Бұлбұл» ертегісін оқу. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру . НЕ? Түлкі Қасқыр қалай? не істеді? неліктен? Кері байланыс. Ауызша. «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл күйің қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдің? Сен үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл күйің қандай? Нелі |
|
Қосымша мағлұматтар
Дифференциация –
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау –
Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы
ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718