Мәдениеттің дамуы
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША
4-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ
2-тоқсан 24 сағат
№1 сабақ
Мектеп: | ||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Мәдениеттің дамуы | ||||||||||||
Күні | Мұғалімнің есімі
|
|||||||||||
Сынып | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны
|
||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
1.2 Шығарманы мазмұндау
4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: халық ауыз әдебиетінің жанрлары, көркем шығармалар қамтылған, Әртүрлі жанрдағы шығармалармен танысады, . өз пікірін білдіруде вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады.
Көптеген оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Кейбір оқушылар: Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. |
|||||||||||
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
халық ауыз әдебиетінің жанрлары, көркем шығармалар қамтылған, Әртүрлі жанрдағы шығармалармен танысады, . өз пікірін білдіруде вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады.
Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері:
Әдеби мұра Әдеби көркем сөздер Халық ауыз әдебиеті Даналар нақылы Асыл сөз Шешендік |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілік, еңбекқорлық. | |||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. | |||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Электронды тапсырмалар. | |||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | 3- бөлім 1 және 2- бөлімде меңгерген білімі мен қабілетіне негізделеді. Бұған дейін оқушылар көркем әдеби және фантастикалық мәтіндермен біршама таныс. Оқылым түрлерін практикалық тұрғыда меңгеру дағдысы қалыптасқан. Жазылым дағдысы және жазу мәдениетін жетілдіру жұмыстары бірін- бірі толықтырып, жүйеге келтірілген. | |||||||||||
Жоспар | ||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||||||||
Басталуы | (Ұ) «Сиқырлы қапшық»
Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті) 2-топ: « Ептілер » (сары түсті) 3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті) Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Топтық жұмыс Суреттерде адамзат дамуының қай кезеңдері бейнеленгені туралы әңгімелеңдер. |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||||||||||
Ортасы | Жеке жұмыс
Ойлан Адам тіршілігі мен мәдениетінің заман өткен сайын дамып отыруына не себеп болды? Жауабы: Түсіндірме Білгенге маржан Мәдени мұра – жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі. Бабаларымыздан бүгінге дейін жеткен тарихи ескерткіштер, көне қалалар мен жазбалар, ұлттық спорт, ойын, өнер түрлері, қару-жарақ, бұйымдар, ауыз әдебиеті, мерекелер мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр мәдени мұраға жатады. Түртіп алып оқы Сөздікпен жұмыс Жіті қадағалау – назар салып бақылау Нысанаға дөп тию – көздеп атқан нәрсесіне тигізу Тапсырма Ойлан Адамдар бес қаруды не мақсатпен жасады? Қарапайым құралдың сапасы қалай жетілді? Дескрипторы: Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді. |
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
||||||||||
Аяқталуы
|
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Ой толғаныс кезеңі. Топтық жұмыс Адамның ойлап тапқандарының барлығы тек жақсылыққа қызмет етті ме? Қазіргі заманнан мысал келтіріп айтыңдар.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Білім сандығы» кері байланыс.
|
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
||||||||||
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
|||||||||||
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | ||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||||||||||
Қорытынды бағамдау | ||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
||||||||||||