2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту. Қимылды ойындар.

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3В бөлім. Көбейту жəне бөлу.

Жамбыл облысы, Меркі ауданы.

Мектеп: №28ЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні:  Шагатаева Айнаш Тажихановна

Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Сынып: 2 Қатысқандар: 14   Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы 2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту.  Қимылды ойындар.
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

2.1.2.4  2 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу жəне қолдану.

2.1.2.2 көбейту мен бөлу-өзара кері амалдар екенін түсіну,көбейту мен бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

Сабақтың  мақсаты 2 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құра алады.

 көбейту мен бөлу-өзара кері амалдар ретінде қолданады.

 көбейту мен бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды.

Бағалау критерийі 2 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрады.

 көбейту мен бөлу-өзара кері амалдар ретінде қолданады.

 көбейту мен бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды.

Тілдік  мақсаттар Пəндік лексика жəне терминология: 

Көбейту кестесі, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау: 2 санына көбейту жəне бөлу кестесі қалай құрастырылғанын түсіндіре аласың ба?

Көбейту кестесін есептеулер барысында қалай қолдануға болатынын түсіндіре аласың ба?  

Жазу:

2 санына көбейту жəне бөлу  кестесі, есептердің шешуін жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, 2 санына көбейту жəне бөлу  кестесі.
Құндылықтарға дарыту Сын тұрғысынан ойлайды, ынтымақтастық қалыптасады,  деректерді өңдейді, «Эстафеталық жарыс» ойынын ойнау арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырады.
Пәнаралық байланыс әдебиеттік оқу, дене шынықтыру пәнімен байланысады..
Акт қолданудағы  дағдылары Интербелсенді тақта бейнеролик
Бастапқы білім «Сұрақ-жауап»  әдісі арқылы алдыңғы сабақта өткен деректер бойынша сұрақтарға жауап алу
Жоспар
Жоспарланған уақыт  

Жоспарланған іс-əрекет

           Ресурстар
Сабақтың басы

 

Білу,

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

 

ҚБ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

ҚБ:

Кері байланыс

Үй тапсырмасы

№4 Есепте.

Оқушылар кезекпен оқиды, қалған балалар дұрыстығын айтып отырады.

Алдыңғы білім

“Сұрақ-жауап”

1.Көбейту мен бөлудің байланысы қандай?

2. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегенді қалай түсінесіңдер?

3.Көбейтудің компоненттерін ата.

                                   2 ● 3= 6

 4. Бөлудің компоненттерін ата.

                                         6 : 3= 2

Топқа бөлу

Асықтарда Ж және т әріптнрі жазылған.

1-топ тақ сандар

2-топ  жұп сандар

 

 

 Жаңа сабақ. 2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту.

Мақсаты; 2 санына көбейту жəне бөлу кестесін құрастыруды үйренеміз.

Асықтардың бүк жағына сандар жазылған, сол сандарға назар аударту.

Оқулықпен жұмыс

№2 Ауызша орындайды..

Жұп сандарды тура орналастыру.

2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.

Жұп сөзі  қандай мағына береді?

Тақ сандарды кері орналастыру.

19,17,15,13,11,9,7,5,3,1.

Тақ сөзі қандай мағына береді?

№1 Ереже бойынша түсіндірме жұмысы.

Есіңе сақта!

 

 

Дәптермен жұмыс

 

«Эстафеталық жарыс»

№3.  Есепте

1 топ

4:2                       9.2

12:2                    18:2

2 топ

10:2               8.2

14:2               6:2

 

«От шашу»

 

Топтық жұмыс

№5

1-топ.

а) 18 бала ойнау үшін жұптасып сапқа тұрды. Неше жұп болды?

2-топ.

Ә) аулада 14 бала ойнап жүр. Олар теңдей 2 командаға бөлінді. Әр командада неше баладан болды?

 Жеке жұмыс

Б) Балалар  ойнау үшін әр командаға 3 адамнан бөлінді. 2 командада барлығы неше адам болды?

             

 

 «Тез, ойла» № 6 Амалдың белгісіз компонентін ата. Есепте.

Бөлінгіш 18   14
Бөлгіш   8  
Бөліндінің мәні 9 2

 

2

 

«Бас бармақ»

 

Логикалық   тапсырма:

1.      Шөпте қояндар тығылып отыр. Тек 10 құлағы ғана көрініп тұр

 Қанша қоян тығылып отыр?

2. Аңшы орманда жүріп қоян ұстап алды. Оның дорбасынан

 6 құлақ шығып тұр.      Аңшы неше қоян ұстап

 

 

2 санының көбейту және бөлу кестесін тәжірибе арқылы құрастыру.

Әртүрлі  заттарды  санап өрнек құрастыра отырып жасайды.

 

                    жұп                                 тақ

           

Білдік Түсіндік Қолдандық Талдадық Жинақтадық

«Білім теңізі»

Ақылды үкі

Үйге тапсырма: 31- бет, №4.

Салыстыру.

2 санына көбейту жəне бөлуге

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Асықтар

 

 

 

 

 

асықтар

 

 

 

 

 

 

 

 

сандар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркер

 

 

 

 

 

 

 

Үш шапалақ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Попкорм»

 

 

 

 

 

 

Венн диаграммасы

 

 

Жетістіктер жолағы.

 

 

кемелер

 

 

 

Стикер

 

 

  Қосымша мәліметтер  
Саралау – Сіз қандай тəсілмен

Көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

Қабілетті оқушыларға тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

 

Пәнаралық байланыс. Денсаулықжəне

қауіпсіздіктехникасын

сақтау.АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

Саралау тапсырмалар беру арқылы  «От шашу», «Бас бармақ», «Білім теңізі» Әдебиеттік оқу. Сілтеме материалдар.
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Логикалық тапсырмаларды орындатуды.

Әртүрлі (заттарды түстеріне,санына қарай анықтай отырып, 2 санының көбейту кестесін құрғызамын.

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу

мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болды ма

жəне неліктен?

 

Сабақта оқу мақсаттары толық орындалды.

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақтағы саралау тапсырмалары көбірек болып кетті. Уақыт тығыз болып қалды.

Әйтсе де сабақ тура уақытында аяқталды.

«Білім теңізі» әдісінде кемелерін теңізге жіберу кезінде оқушылар теңіздің ортасына таласып қалды.

Келесі сабақта тиімділігін басқаша қарастыруды көздеп отырмын.

Жалпы бағалау

 Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушылардың 2 санының көбейту кестесін құрастыруда белсене қатысқаны.

2: Бөлуде алманы тәжірибе жасай отырып бөліп,қорыта білді.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:  

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?  

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *